Jeroom!quote:
arme konijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:26 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zinloos geweld!quote:
quote:
The book of bunny suicidesquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:26 schreef Supersheep het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:25 schreef McNasty het volgende:
Ben ik nou de enige die die suicide bunnies absoluut niet grappig vindt?
Vier jaar geleden was het grappig.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:25 schreef McNasty het volgende:
sommige zijn wel geestig de rest is idd niet grappigquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:25 schreef McNasty het volgende:
De ware reden waarom Yvonne gestopt is met drinkenquote:
Die van carnavalquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef pkeijsers het volgende:
[afbeelding]
en eigenlijk een paar dagen te laat, maar net zo goed heel leuk:
[afbeelding]
um verneukequote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
M'n layout wat doe je?
Whahaha!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:02 schreef Sjibble het volgende:
geniaal topic
verkapte tvp :p
hier moeten we echt een top25 van maken(na een paar honderd strips ofzo)
Sommige zijn echt goed![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:10 schreef pkeijsers het volgende:
en eigenlijk een paar dagen te laat, maar net zo goed heel leuk:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:27 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Piratengrappen zijn altijd degelijk.
WHAHAHHAAH ZO GRAPPIIGquote:
Je eigen post quoten is zóóó 1995quote:
quote:
I can feel the painquote:
Pranfeuri!quote:
omgquote:Op maandag 26 februari 2007 20:38 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Pranfeuri!
http://www.pranfeuri.com/
Raap me op!!11!!1!1!!!!!11!111!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 23:55 schreef McNasty het volgende:
Dit topic is het waard om opnieuw leven in te blazen, dus...
kick + input
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
heuiiquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:17 schreef jovink het volgende:
jo
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo flauw maar zo goed bedachtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:05 schreef Danny het volgende:
OMG om deze heb ik net echt tien minuten helemaal blauw gelegen. Buikpijn, kaakkramp én koppijn aan overgehouden
[afbeelding]
En we weten ook gelijk hoe danny te vriend te houden, sterretjesquote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:05 schreef Danny het volgende:
OMG om deze heb ik net echt tien minuten helemaal blauw gelegen. Buikpijn, kaakkramp én koppijn aan overgehouden
[afbeelding]
TJUUU!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Geen italie... als je het snel uitspreekt, dan krijg je....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:14 schreef Viswijfje het volgende:
Wat een leuke strips!!
Alleen die met italie snap ik niet..en zit daaronder nou een konijn op eenkruk??
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geen italie... als je het snel uitspreekt, dan krijg je....
Yep, een konijn op een kruk, uit Suicide Bunny's...![]()
Als je goed kijkt kun je zien dat de ene helft met de hand is getekend en de andere helft met de computer. Zitten nl twee gasten achter die allebei tekenen én garpen bedenkenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:23 schreef McNasty het volgende:
Jammer dat die gast tekent als een 7-jarige![]()
Prima, maar het blijft prutswerk.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:59 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Als je goed kijkt kun je zien dat de ene helft met de hand is getekend en de andere helft met de computer. Zitten nl twee gasten achter die allebei tekenen én garpen bedenken
Het is een cartoon, een voorstelling bij een goeie garp. Dat hoeft helegaar niet realistisch/whatever te lijken. Ga jij maar lekker zelf cartoons tekenen, als je denkt dat je het beter kunt.quote:
Het is inderdaad een voorstelling bij een grap, maar goede grappen komen veel beter tot hun recht als ze ook goed getekend zijn (of een hele aparte stijl hebben).quote:Op maandag 26 maart 2007 18:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Het is een cartoon, een voorstelling bij een goeie garp. Dat hoeft helegaar niet realistisch/whatever te lijken. Ga jij maar lekker zelf cartoons tekenen, als je denkt dat je het beter kunt..
check http://studiovuurdoorn.nl/quote:Op maandag 26 maart 2007 18:46 schreef McNasty het volgende:
[..]
Het is inderdaad een voorstelling bij een grap, maar goede grappen komen veel beter tot hun recht als ze ook goed getekend zijn (of een hele aparte stijl hebben).
Heb je zelf trouwens over je dooddoener nagedacht? Volgens jou mag ik helemaal niets slecht of lelijk vinden als ik het zelf niet beter kan? Kan jij schilderen? Nee? Dan mag je dus geen enkel schilderij lelijk vinden.
tekenen kan ik toevallig wel beter
mn broer gaat altijd naar een kapper die chinees is en die vroeg em: "lekkel kolt?"quote:
Hahahaquote:Op maandag 2 april 2007 18:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
mn broer gaat altijd naar een kapper die chinees is en die vroeg em: "lekkel kolt?"![]()
Mijn Duits is een beetje roestig, ondertiteling alsjeblieft.quote:
Omdat er geen onderbroekenlol in zit?quote:Op woensdag 4 april 2007 10:47 schreef Nembrionic het volgende:
Die allerlaatste is écht geen reet aan
goed lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooooooh! Deze ken ik nog van vroegâh... wie is dit ook alweer?quote:Op woensdag 4 april 2007 15:24 schreef Mardoek50 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Claude Serre...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:38 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Ooooooooh! Deze ken ik nog van vroegâh... wie is dit ook alweer?
quote:
Ja, vast...quote:
Ik dacht genomen, my bad.quote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Friek_ het volgende:
Rechtstreeks uit m'n wiskundeschrift van HAVO-5:
[afbeelding]
Ik draag dit stripje op aan Queen_Bee, mijn liefste.
Naisssssssquote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Friek_ het volgende:
Rechtstreeks uit m'n wiskundeschrift van HAVO-5:
[afbeelding]
Ik draag dit stripje op aan Queen_Bee, mijn liefste.
Nee, kwam ik ergens op het net tegenquote:Op maandag 9 april 2007 09:32 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha ik moest heel hard lachen. Zelf gemaakt?
Wtfquote:Op maandag 9 april 2007 12:43 schreef mctwigt het volgende:
[[url=http://img225.imageshack.us/img225/5203/rocky1la5.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img246.imageshack.us/img246/1038/rocky2tg4.th.jpg]afbeelding][/URL]
Imageshack werkt hier niet, probeer het eens op www.tinypic.com of zo.quote:Op maandag 9 april 2007 12:43 schreef mctwigt het volgende:
[[url=http://img225.imageshack.us/img225/5203/rocky1la5.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img246.imageshack.us/img246/1038/rocky2tg4.th.jpg]afbeelding][/URL]
404 in your facequote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:05 schreef Danny het volgende:
[afbeelding]
Jah daar ga je dood aan hehquote:Op maandag 9 april 2007 13:46 schreef Kurosaki_Ichigo het volgende:
Loool lachen!
Sommige zijn alleen wel een beetje racistisch![]()
Die eerste!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:13 schreef Quannum het volgende:
Ik weet niet of ze al in het vorige deel stonden, hier iig niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
geniaalquote:Op donderdag 12 april 2007 21:46 schreef MonoSynth het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:00 schreef MonoSynth het volgende:
[[url=http://www.evertkwok.nl/data/images/220steak.gif]afbeelding][/url]
ik snapte 'em eerst nietquote: