Volgens mij eerder het vertrouwen in iemand achter. Denk dat hij iets had afgesproken om geen familie en vrienden in het spel te betrekken ofzo. En dat was dus wel het geval met die roddelquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:24 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Hmm, Lesly? Is ze dan toch vreemd gegaan?
Hmja ik vermoed ook zo iets...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:24 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ja het is voor nasty he, niet gek opkijken als het huis straks helemaal volloopt.
Zou dat ook maar iets helpen denk je?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:26 schreef FSR het volgende:
[..]
Hmja ik vermoed ook zo iets...
Maar ik denk dat de andere bewoners (logisch gezien ) dan in protest gaan
Die mensen hebben normaal een IQ dat hoger is dan 80, dus dan ben je bij de selectie al bij voorbaat uitgesloten...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
Wat dat betreft is het bijna opvallend dat er geen mensen zijn die in de psychiatrie werken die zich aanmelden:
ig dat je heel goed kunt begrijpen dat ze graag voor het grote geld gaan.
volgens mij heeft hij het over z'n vertrouwens persoon van achter, Stijn volgens mij ? ..dat is de enige die hij zou moet kunnen vertrouwen maar daar kan hij niet meer op vertrouwen ..dus daarom gaat ie dus ...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:22 schreef jakees het volgende:
Doelt Bart met de partij Nathanael?
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar: Talpa Productiesquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:28 schreef Carlaa het volgende:
Jongens, effe off topic...
Ik zie dat Huub en Sylvia samen aan het schaken zijn, en Sylvia écht nog niets van schaken weet. Nu wil ik haar een schaak boek toesturen, maar ik kan nergens het adres van DGK vinden terwijl ik het hier toch echt een paar keer voorbij heb zien komen.
Kan iemand mij het adres even geven zodat ik het op kan sturen??
Ik word er helemaal gek van :<quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:29 schreef Kinga het volgende:
Streams haperen wel weer lekker...
Ik dacht al dat ik Bart iets had horen zeggen over het doen van een IQ test als onderdeel van de toelatingseisen, maar nu begrijp ik het: je moet dus gek of geniaal zijn..... onder de 80 of boven de 130 scoren...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:27 schreef Mika25 het volgende:
Die mensen hebben normaal een IQ dat hoger is dan 80, dus dan ben je bij de selectie al bij voorbaat uitgesloten...
Talpa Productiesquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:28 schreef Carlaa het volgende:
Jongens, effe off topic...
Ik zie dat Huub en Sylvia samen aan het schaken zijn, en Sylvia écht nog niets van schaken weet. Nu wil ik haar een schaak boek toesturen, maar ik kan nergens het adres van DGK vinden terwijl ik het hier toch echt een paar keer voorbij heb zien komen.
Kan iemand mij het adres even geven zodat ik het op kan sturen??
Moet je eens kijke als ze met z'n 7nen naar de poort lopen !!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:27 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Zou dat ook maar iets helpen denk je?![]()
cool, dank je. Ik heb er een kort briefje bijgedaan en me voorgesteld als een streamer via FOK. Wie weet krijgen ze het en is dit via de streams te zien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:29 schreef n1ek het volgende:
[..]
Post, bestemd voor de Miljonairs, kunt u zenden naar: Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. *naam Miljonair*
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Ze zal toch nog wel een maandje of wat blijven zitten dus ik zit te wachten op het moment dat de extensions niet meer in het budget passen (als ze ook al euroshopper honing hebben immers...)quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:30 schreef Lunaflame het volgende:
Mevrouw nasty lijkt wel beledigd dat Patries geen lekkers heeft meegenomen.
Zondag komt Patries weer en dan wordt dus alweer nasty haar haar gedaan. Overdreven gedoe, scheren die kop en een pruik erop.![]()
ik heb dat bb programmaatje maar weer eens uit de kast gehaald (BBstreams)quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:31 schreef Missy_1974 het volgende:
zelfs de directe streams buffereniemand een oplossing ?
Ow nee oke dan. Weet bijna zeker dat het hier bij mij aan @home zelf ligt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:32 schreef Brici het volgende:
[..]
ik heb glasvezel.
concepts is dat.
Misschien kun je ook een boekje van aap noot mies voor Delletje meesturen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:31 schreef Carlaa het volgende:
[..]
cool, dank je. Ik heb er een kort briefje bijgedaan en me voorgesteld als een streamer via FOK. Wie weet krijgen ze het en is dit via de streams te zien.
HiDIHo, mocht mijn kadootje voorbij komen zou je daar dan voor mij een filmpje van kunnen maken??
LOLquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:30 schreef Lunaflame het volgende:
Mevrouw nasty lijkt wel beledigd dat Patries geen lekkers heeft meegenomen.
Zondag komt Patries weer en dan wordt dus alweer nasty haar haar gedaan. Overdreven gedoe, scheren die kop en een pruik erop.![]()
Wie is dit? Nieuwe bewoner?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:34 schreef Wireless het volgende:
Nog een kettingroker erbij.
[afbeelding]
een hele prison break dvdquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:34 schreef Mika25 het volgende:
Zo te horen gaat dat een vrij uitgebreid verjaardags feestje worden met ontbijd, diner, optreden, familie, een jurk etc...
Wat kreeg Evelien ook al weer voor haar verjaardag?
Ik denk dat het toch bij jou ergens zit........ ik heb net de streams even aangezet en bij mij doen onderstaande links het gewoon allemaalquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:31 schreef Missy_1974 het volgende:
zelfs de directe streams buffereniemand een oplossing ?
quote:
Ik zou geen cent uitgeven aan die troela.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:39 schreef jakees het volgende:
Kunnen wij dr niet een leuk bosje sturen ?
Giftige met jeuk en niespoeder erin!
Hahaha, het boek wat ik heb opgestuurd heet "schaken voor dummies" en in de brief heb ik uitgelegd dat deze titel niet bedoeld is als het kinderwoordenboek voor ABN. Het is gewoon een erg handig en duidelijk boek voor iemand die de basis kennis van het schaken wil leren....quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:34 schreef jakees het volgende:
[..]
Misschien kun je ook een boekje van aap noot mies voor Delletje meesturen.
van wie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:41 schreef FSR het volgende:
Ik hoor al een paar keer (niet alleen vandaag) bedreigingen in de richting van Huub, voor als hij de kooi uit komt......!
Ja ja madam denkt dat ze heel wat is als ze de kooi uitkomtquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:41 schreef FSR het volgende:
Ik hoor al een paar keer (niet alleen vandaag) bedreigingen in de richting van Huub, voor als hij de kooi uit komt......!
Van Natasia...quote:
Ze heeft "achter" dan ook opdracht gegeven alle negatieve post achter te houden..... ze heeft dus letterlijk geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt en iedere keer als Wilgo het probeert duidelijk te maken dan bagatelliseert ze dat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:41 schreef Lunaflame het volgende:
Ze denken dat Huub nog wel wat te wachten staat als hij de kooi uitkomt.
Zou nasty zich nou echt niet realiseren dat ze er zelf ook nog eens uitmoet en dat ze dan door 99,9 procent van de bevolking wordt uitgekotst. Ze laat zich opjutten door achter om tv te maken en haar grote smoel open te trekken, maar ze beseft niet dat door de meeste mensen haar gedrag als walgelijk wordt ervaren. Ze is zo overtuigd van haar populariteit en ik hoop toch zo dat ze flink op haar bek gaat.
Nee, die krijgt ze van het ziekenfonds. Ze heeft ooit een maagbandje gehad en schijnbaar is het dan heel makkelijk om een buikwandcorrectie te krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:45 schreef Lunaflame het volgende:
nasty heeft nog steeds niet van achter gehoord of de buikcorrectie doorgaat. nasty heeft haar ventje alvast een afspraak laten maken bij haar eigen dokter in Dordrecht voor de buikcorrectie. Dat wil ze dan zeker ook gratis, als publiciteit.
daar zat ik ook aan te denken ja als bart weg is zegt de poolboy ik blijf.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef Carlaa het volgende:
Wie weet gaat de poolboy vanmiddag wel vanalles doen behalve de "pool" en horen de bewoners nadat Bart vertrokken is dat de poolboy blijft... als bewoner
Mijn idee!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef Carlaa het volgende:
Wie weet gaat de poolboy vanmiddag wel vanalles doen behalve de "pool" en horen de bewoners nadat Bart vertrokken is dat de poolboy blijft... als bewoner
Ok, ik dacht dat zoiets niet meer werd vergoed, maar dus wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, die krijgt ze van het ziekenfonds. Ze heeft ooit een maagbandje gehad en schijnbaar is het dan heel makkelijk om een buikwandcorrectie te krijgen.
Kon je recht in z'n ster kijken dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef jakees het volgende:
Eric heeft een flubbur anusje.
Ze is gehersenspoeld door Satan!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef Lunaflame het volgende:
Ik vond die Patries in het begin wel leuk, maar ze gaat steeds dommer met dat gedrocht meelullen.
Zn endeldarm flubberde uit zn onderbroek...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Kon je recht in z'n ster kijken dan?![]()
Hij zit verborgen in het hoekiequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef jakees het volgende:
Saunaaaaa printcreentje graag!
Liever hij en Eric dan Brian en Amanda!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Als David nu blijft, dan krijgen we misschien sex tussen 2 kerels te zien![]()
Ik heb een vriendin die daar werkt op de poliquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:45 schreef Lunaflame het volgende:
nasty heeft nog steeds niet van achter gehoord of de buikcorrectie doorgaat. nasty heeft haar ventje alvast een afspraak laten maken bij haar eigen dokter in Dordrecht voor de buikcorrectie. Dat wil ze dan zeker ook gratis, als publiciteit.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:26 schreef Lunaflame het volgende:
Gatver die Patries begint ook al over haar mannetje, al die stompzinnige verkleinwoordjes.
Eric is capabel genoeg om hem tenminste bi te laten worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:54 schreef Mika25 het volgende:
Hij is hetero.
Oh spannend, ga eens informeren wanneer ze die afspraak heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die daar werkt op de poli
Ze heeft die afspraak nog niet gemaaktquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:55 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Oh spannend, ga eens informeren wanneer ze die afspraak heeft.![]()
Zo, is er ook weer eentje beter.quote:
Patricia zelf??quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:58 schreef Day het volgende:
Er komt een donkere dame bij, volgens Patricia.
Oef, dat kan nog wel eens spannend worden.....(als ze ook het spel speeld dan)quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:58 schreef Day het volgende:
Nee.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef FSR het volgende:
[..]
Oef, dat kan nog wel eens spannend worden.....(als ze ook het spel speeld dan)
Om helemaal gek van te wordenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:01 schreef Suikeroom het volgende:
buffer buffer
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:02 schreef Elounda het volgende:
Of misschien 1 van de 10 zusters van Natasia:
Fantasia, Blablasia, Neurotica, Euthanasia, Hairexentasia, Jojasia, Kleptasia, Schreeuwasia,
Weirdoasia of Schatasia?
een spizofreen is nooit alleen..
Kheb er ook last van...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:01 schreef Suikeroom het volgende:
buffer buffer
Dat zou nog eens leuk zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:06 schreef Day het volgende:
Natasia en Patricia vinden het raar dat er nog een donkere dame bij komt: dat is nog nooit voorgekomen.
En uit wat ik uit de aanwijzingen van Patricia snapt is ze tegen Natasia.
Zou dit info zijn die ze moet doorspelen of klept ze nou haar mond voorbij?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:58 schreef Day het volgende:
Alleen maar gebuffer nu ja. Heb zelfs al alle links die op de vorige page stonden al geprobeerd, maar niks loopt vloeiend.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:01 schreef Suikeroom het volgende:
buffer buffer
Weet iemand waar dat aan ligt??? Iedere keer als er echt iets gebeurd in DGK dan begint het aan alle kanten te bufferen!! Had ik in het begin helemaal geen last van en toen keek ik ook de streams van HiDiHo.quote:
Hoe weet Patricia dat allemaal?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:06 schreef Day het volgende:
Natasia en Patricia vinden het raar dat er nog een donkere dame bij komt: dat is nog nooit voorgekomen.
Ha, fijn, iemand met gezond verstand dus, ook prettiger voor de beeldvorming.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:06 schreef Day het volgende:
Joepieeeeeeequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:06 schreef Day het volgende:
Misschien omdat steeds meer mensen de streams volgen??quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:07 schreef KimiK het volgende:
[..]
Weet iemand waar dat aan ligt??? Iedere keer als er echt iets gebeurd in DGK dan begint het aan alle kanten te bufferen!! Had ik in het begin helemaal geen last van en toen keek ik ook de streams van HiDiHo.
Het laatste, denk ik. Wat wat wij niet mogen horen zegt ze in het Surinaamsquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:07 schreef Clank het volgende:
[..]
Zou dit info zijn die ze moet doorspelen of klept ze nou haar mond voorbij?
Nog nooit last van gehad, maar NU welquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:01 schreef Suikeroom het volgende:
buffer buffer
Ze is op dit moment achter aanwezig.quote:
Daar lijkt het idd op, dus het probleem ligt eigenlijk bij Tien...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Misschien omdat steeds meer mensen de streams volgen??
Omdat ze willen dat zij het weet.quote:
Ik hoor af en toe niks, door dat stomme gebufferquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:09 schreef crohntje het volgende:
Hoorde jullie dat gesprek met Nataas en Patr. over valentijn? N had een kaart gehad van die geheime lover van haar en nu gaan ze elkaar schrijven in cryptische taal, zodat niemand het door heeft...![]()
ik reken er niet opquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:13 schreef Zus_konijn het volgende:
Hopen dat we het een beetje kunnen volgens als Bart vertrekt......
Te veel mensen die streams willen kijken, en daar zijn de servers toch niet goed op berekend.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:07 schreef KimiK het volgende:
[..]
Weet iemand waar dat aan ligt??? Iedere keer als er echt iets gebeurd in DGK dan begint het aan alle kanten te bufferen!! Had ik in het begin helemaal geen last van en toen keek ik ook de streams van HiDiHo.
Daar kan ik me iets bij voorstellen, Amanda heeft inmiddels een Biocultuur op haar hoofd waarquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:16 schreef Brici het volgende:
in het begin natasia tegen amanda mijn spullen zijn jou spullen.
Natsisa tegen patricia ik heb de borstel weggelegt omdat ik niet wil dat amanda hem gaat gebruiken.
Ik ben het er mee eensquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:16 schreef RSie het volgende:
Natasia wordt dus weggestemd en er komt een andere donkere dame voor terug!!
en dan komt David er in plaats van Bart in, en in plaats van Ilona komt straks Palma aanwandelen!!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:17 schreef Elounda het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen, Amanda heeft inmiddels een Biocultuur op haar hoofd waar
Yakult jaloers op zou zijn...
Volgens mij heeft nasty dat ook, als je haar af en toe ziet krabbenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:17 schreef Elounda het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen, Amanda heeft inmiddels een Biocultuur op haar hoofd waar
Yakult jaloers op zou zijn...
Ze heeft gisteren zelf gezegd dat die smoes blijft volhouden tegen de andere bewoners, ze gaat dus niet weg na 7 maandenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:16 schreef Dogga het volgende:
Natasia is raar
ze blijft zeggen nog 7 maanden of bladie bladie bla maar onder tussen zegt ze tegen iedereen die wint niet van mij die wint niet van mij, wat zou betekenen dat ze net zo lang blijft zitten totdat die andere der uit zijn,, want anders laat ze van der winnen:S
Ja, dit is wel weer heel jammer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:14 schreef Clank het volgende:
Oh.. en nu weet Natasia ineens dat Erik de stemronde voor haar heeft aangevraagd?!
Tegen Patricia: Jij hebt toch niets gezegd, ik wist het al lang al!!!
Wist ze dus niet!!
doe voor palma maar tamara !!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:16 schreef RSie het volgende:
Natasia wordt dus weggestemd en er komt een andere donkere dame voor terug!!
en dan komt David er in plaats van Bart in, en in plaats van Ilona komt straks Palma aanwandelen!!
Denk dat er toch erg veel mensen zijn die het vertrek van Bart mee willen krijgen en een schuin oog op de streams gericht houden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:18 schreef n1ek het volgende:
waarom nu zo'n drukte op de streams. Vanochtend viel er geen hol te beleven en toen bufferde het ook als een gek.
Dat is een Kloon van Amanda...quote:
Ja, als ik het kan opnemen wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:31 schreef Carlaa het volgende:
[..]
cool, dank je. Ik heb er een kort briefje bijgedaan en me voorgesteld als een streamer via FOK. Wie weet krijgen ze het en is dit via de streams te zien.
HiDIHo, mocht mijn kadootje voorbij komen zou je daar dan voor mij een filmpje van kunnen maken??
ik kan me moeilijk voorstellen dat dat meer mensen zijn dan bij Huubs comebackquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk dat er toch erg veel mensen zijn die het vertrek van Bart mee willen krijgen en dat in de gaten houden..
Ik toen wel. Heel erg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:21 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik kan me moeilijk voorstellen dat dat meer mensen zijn dan bij Huubs comeback
toen had ik nergens last van
Ik vind dat de redáctie haar moet aanpakken. Dit is helemaal niet leuk voor het programma.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef Day het volgende:
Huub gaat Patricia aanpakken omdat ze doorgebriefd heeft dat de stemming voor haar is.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef Day het volgende:
Huub gaat Patricia aanpakken omdat ze doorgebriefd heeft dat de stemming voor haar is.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat de redáctie haar moet aanpakken. Dit is helemaal niet leuk voor het programma.![]()
Ja en ik blijf er maar als een randdebiel naar kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef partyyboyy het volgende:
En ja hoor...Natasia weet alweer dat de stemming over haar gaat.
Wat een kutprogramma! Neppe zooi!![]()
![]()
![]()
Ik snap uberhaupt niet waarom de rest niet enorm in opstand komt tegen de aanwezigheid van een persoonlijke kapster voor die heks.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dit is wel weer heel jammer.
Ik snap ook niet waarom de redactie toelaat dat die hielenlikster dergelijke info doorbrieft. Dat levert toch geen leukere beelden op vanavond, als alle verrassing voor Natasia weg is?
Ach, dat gebeurt constant.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat de redáctie haar moet aanpakken. Dit is helemaal niet leuk voor het programma.![]()
Oh ja please, straf die bitch.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vind dat Nat maar straf moet krijgen over wat Pat heeft gezegd, geen verjaardag.
Ik kijk bijna nooit meer. Toevallig alleen vandaag en gister weer, omdat ik lam ben van carnavalquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:24 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja en ik blijf er maar als een randdebiel naar kijken.![]()
![]()
Ongelofelijk... wat gaat een verslaving diep zeg
Ik heb ook niet gehoord dat ze het gezegd heeft. Maar bij bepaalde opmerkingen van Natasia was ze heel stil. Soms heb je geen woorden nodig om iets duidelijk te maken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef Lunaflame het volgende:
Dat leugenachtige wijf zegt dat patries niks heeft verteld, ze is zeker bang dat patries niet meer mag komen.
Waarschijnlijk (en daar kan ik me iets bij voorstellen) heeft Natasia een vaste kapster omdat ze "donker haar" heeft alsmede extensions. Donkere mensen kunnen vaak alleen maar bij een Black Hair kapper terecht omdat een gewone kapper het donkere haar niet goed kan stylen en behandelen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet waarom de rest niet enorm in opstand komt tegen de aanwezigheid van een persoonlijke kapster voor die heks.
onderdeel van het plan. Brian moest de drank verstoppen en Huub ging dan wanhopig naar een fles glassex grijpen waar ze dan sterke drank in zouden doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:26 schreef itsme het volgende:
waar slaat dit op?
bart schrijft een briefje
Verstop de drank voor zaterdag. huub wordt helemaal gek.
Is dat goed vraagt hij aan de regie
Op het blaadje van brian.
Hij verteld zijn plan aan Sylvia.
Als hier geen sancties op komen, is het dan mogelijk dat de streamers hier op FOK een gesloten topic krijgen zodat DGK RED niet meer kan "gluren" waar alleen FOK users geregistreerd van vóór DGK op mogen komen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Oh ja please, straf die bitch.
Kloptquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk (en daar kan ik me iets bij voorstellen) heeft Natasia een vaste kapster omdat ze "donker haar" heeft alsmede extensions. Donkere mensen kunnen vaak alleen maar bij een Black Hair kapper terecht omdat een gewone kapper het donkere haar niet goed kan stylen en behandelen.
Ik las het hier, ik mis af en toe ook gedeeltes door het gebuffer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gehoord dat ze het gezegd heeft. Maar bij bepaalde opmerkingen van Natasia was ze heel stil. Soms heb je geen woorden nodig om iets duidelijk te maken.
lache toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef snetje het volgende:
bart laat alvast een boodschap achter .....: verstop de drank voor zaterdag !! huub wordt dan helemaal gek !![]()
Ik wil een protesteer actie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk (en daar kan ik me iets bij voorstellen) heeft Natasia een vaste kapster omdat ze "donker haar" heeft alsmede extensions. Donkere mensen kunnen vaak alleen maar bij een Black Hair kapper terecht omdat een gewone kapper het donkere haar niet goed kan stylen en behandelen.
haha, het glassex planquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
Bart schrijft een briefje voor Brian:
"Verstop de drank voor zaterdag, Huub wordt helemaal gek"
Misschien omdat de kans dat Huub zijn wodka + CP's vindt dan groter is?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef itsme het volgende:
Waarom doet Bart dit? Iemand?
Zorgen dat brian huub een hak kan zetten?
Of is er iets wat ik niet weet?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurt constant.
En wat dacht je van Huub die een week op vakantie was en ook allerlei info in heeft kunnen zamelen.
Ik vermoed zelfs dat het personeel ingezet wordt om dingen door te geven.
Huub had voorzien dat Brian dat zou doen (bij Nicolaas immers ook gedaan) en heeft dus alvast (in overleg met Bart) een voorraad drank apart gelegd, zodat hij wel drank heeft als Brian zoiets bedenkt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef itsme het volgende:
Waarom doet Bart dit? Iemand?
Zorgen dat brian huub een hak kan zetten?
Of is er iets wat ik niet weet?
Oke danquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef Ashley1 het volgende:
ja en dan heeft huub zijn eigen fles die hij heeft verstopt, en dan vind hij gelijk de cp van bart, wel goeie actie hoeft ie er ook niet lang naar te zoeken.
Reden temeer om het niet toe te staan toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
..omdat een gewone kapper het donkere haar niet goed kan stylen en behandelen.
Schatje, Liefje verzet je er niet tegen, je bent geen match voor Natasiaquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik wil een protesteer actie.
Stop met Natasia zo veel te geven. zo veel extra dingen.
Dat overdreven gedoe met haar verjaardag. 4 mensen om haar haar te doen .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |