Ze heeft "achter" dan ook opdracht gegeven alle negatieve post achter te houden..... ze heeft dus letterlijk geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt en iedere keer als Wilgo het probeert duidelijk te maken dan bagatelliseert ze dat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:41 schreef Lunaflame het volgende:
Ze denken dat Huub nog wel wat te wachten staat als hij de kooi uitkomt.
Zou nasty zich nou echt niet realiseren dat ze er zelf ook nog eens uitmoet en dat ze dan door 99,9 procent van de bevolking wordt uitgekotst. Ze laat zich opjutten door achter om tv te maken en haar grote smoel open te trekken, maar ze beseft niet dat door de meeste mensen haar gedrag als walgelijk wordt ervaren. Ze is zo overtuigd van haar populariteit en ik hoop toch zo dat ze flink op haar bek gaat.
Nee, die krijgt ze van het ziekenfonds. Ze heeft ooit een maagbandje gehad en schijnbaar is het dan heel makkelijk om een buikwandcorrectie te krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:45 schreef Lunaflame het volgende:
nasty heeft nog steeds niet van achter gehoord of de buikcorrectie doorgaat. nasty heeft haar ventje alvast een afspraak laten maken bij haar eigen dokter in Dordrecht voor de buikcorrectie. Dat wil ze dan zeker ook gratis, als publiciteit.
daar zat ik ook aan te denken ja als bart weg is zegt de poolboy ik blijf.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef Carlaa het volgende:
Wie weet gaat de poolboy vanmiddag wel vanalles doen behalve de "pool" en horen de bewoners nadat Bart vertrokken is dat de poolboy blijft... als bewoner
Mijn idee!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef Carlaa het volgende:
Wie weet gaat de poolboy vanmiddag wel vanalles doen behalve de "pool" en horen de bewoners nadat Bart vertrokken is dat de poolboy blijft... als bewoner
Ok, ik dacht dat zoiets niet meer werd vergoed, maar dus wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, die krijgt ze van het ziekenfonds. Ze heeft ooit een maagbandje gehad en schijnbaar is het dan heel makkelijk om een buikwandcorrectie te krijgen.
Kon je recht in z'n ster kijken dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef jakees het volgende:
Eric heeft een flubbur anusje.
Ze is gehersenspoeld door Satan!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:49 schreef Lunaflame het volgende:
Ik vond die Patries in het begin wel leuk, maar ze gaat steeds dommer met dat gedrocht meelullen.
Zn endeldarm flubberde uit zn onderbroek...quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Kon je recht in z'n ster kijken dan?![]()
Hij zit verborgen in het hoekiequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef jakees het volgende:
Saunaaaaa printcreentje graag!
Liever hij en Eric dan Brian en Amanda!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Als David nu blijft, dan krijgen we misschien sex tussen 2 kerels te zien![]()
Ik heb een vriendin die daar werkt op de poliquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:45 schreef Lunaflame het volgende:
nasty heeft nog steeds niet van achter gehoord of de buikcorrectie doorgaat. nasty heeft haar ventje alvast een afspraak laten maken bij haar eigen dokter in Dordrecht voor de buikcorrectie. Dat wil ze dan zeker ook gratis, als publiciteit.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:26 schreef Lunaflame het volgende:
Gatver die Patries begint ook al over haar mannetje, al die stompzinnige verkleinwoordjes.
Eric is capabel genoeg om hem tenminste bi te laten worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:54 schreef Mika25 het volgende:
Hij is hetero.
Oh spannend, ga eens informeren wanneer ze die afspraak heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:54 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die daar werkt op de poli
Ze heeft die afspraak nog niet gemaaktquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:55 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Oh spannend, ga eens informeren wanneer ze die afspraak heeft.![]()
Zo, is er ook weer eentje beter.quote:
Patricia zelf??quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:58 schreef Day het volgende:
Er komt een donkere dame bij, volgens Patricia.
Oef, dat kan nog wel eens spannend worden.....(als ze ook het spel speeld dan)quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:58 schreef Day het volgende:
Er komt een donkere dame bij, volgens Patricia.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:59 schreef FSR het volgende:
[..]
Oef, dat kan nog wel eens spannend worden.....(als ze ook het spel speeld dan)
Om helemaal gek van te wordenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:01 schreef Suikeroom het volgende:
buffer buffer
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:02 schreef Elounda het volgende:
Of misschien 1 van de 10 zusters van Natasia:
Fantasia, Blablasia, Neurotica, Euthanasia, Hairexentasia, Jojasia, Kleptasia, Schreeuwasia,
Weirdoasia of Schatasia?
een spizofreen is nooit alleen..
Kheb er ook last van...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:01 schreef Suikeroom het volgende:
buffer buffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |