Ik toen wel. Heel erg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:21 schreef n1ek het volgende:
[..]
ik kan me moeilijk voorstellen dat dat meer mensen zijn dan bij Huubs comeback
toen had ik nergens last van
Ik vind dat de redáctie haar moet aanpakken. Dit is helemaal niet leuk voor het programma.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef Day het volgende:
Huub gaat Patricia aanpakken omdat ze doorgebriefd heeft dat de stemming voor haar is.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef Day het volgende:
Huub gaat Patricia aanpakken omdat ze doorgebriefd heeft dat de stemming voor haar is.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat de redáctie haar moet aanpakken. Dit is helemaal niet leuk voor het programma.![]()
Ja en ik blijf er maar als een randdebiel naar kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef partyyboyy het volgende:
En ja hoor...Natasia weet alweer dat de stemming over haar gaat.
Wat een kutprogramma! Neppe zooi!![]()
![]()
![]()
Ik snap uberhaupt niet waarom de rest niet enorm in opstand komt tegen de aanwezigheid van een persoonlijke kapster voor die heks.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dit is wel weer heel jammer.
Ik snap ook niet waarom de redactie toelaat dat die hielenlikster dergelijke info doorbrieft. Dat levert toch geen leukere beelden op vanavond, als alle verrassing voor Natasia weg is?
Ach, dat gebeurt constant.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat de redáctie haar moet aanpakken. Dit is helemaal niet leuk voor het programma.![]()
Oh ja please, straf die bitch.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef BwennieBren het volgende:
Ik vind dat Nat maar straf moet krijgen over wat Pat heeft gezegd, geen verjaardag.
Ik kijk bijna nooit meer. Toevallig alleen vandaag en gister weer, omdat ik lam ben van carnavalquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:24 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja en ik blijf er maar als een randdebiel naar kijken.![]()
![]()
Ongelofelijk... wat gaat een verslaving diep zeg
Ik heb ook niet gehoord dat ze het gezegd heeft. Maar bij bepaalde opmerkingen van Natasia was ze heel stil. Soms heb je geen woorden nodig om iets duidelijk te maken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef Lunaflame het volgende:
Dat leugenachtige wijf zegt dat patries niks heeft verteld, ze is zeker bang dat patries niet meer mag komen.
Waarschijnlijk (en daar kan ik me iets bij voorstellen) heeft Natasia een vaste kapster omdat ze "donker haar" heeft alsmede extensions. Donkere mensen kunnen vaak alleen maar bij een Black Hair kapper terecht omdat een gewone kapper het donkere haar niet goed kan stylen en behandelen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet waarom de rest niet enorm in opstand komt tegen de aanwezigheid van een persoonlijke kapster voor die heks.
onderdeel van het plan. Brian moest de drank verstoppen en Huub ging dan wanhopig naar een fles glassex grijpen waar ze dan sterke drank in zouden doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:26 schreef itsme het volgende:
waar slaat dit op?
bart schrijft een briefje
Verstop de drank voor zaterdag. huub wordt helemaal gek.
Is dat goed vraagt hij aan de regie
Op het blaadje van brian.
Hij verteld zijn plan aan Sylvia.
Als hier geen sancties op komen, is het dan mogelijk dat de streamers hier op FOK een gesloten topic krijgen zodat DGK RED niet meer kan "gluren" waar alleen FOK users geregistreerd van vóór DGK op mogen komen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Oh ja please, straf die bitch.
Kloptquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk (en daar kan ik me iets bij voorstellen) heeft Natasia een vaste kapster omdat ze "donker haar" heeft alsmede extensions. Donkere mensen kunnen vaak alleen maar bij een Black Hair kapper terecht omdat een gewone kapper het donkere haar niet goed kan stylen en behandelen.
Ik las het hier, ik mis af en toe ook gedeeltes door het gebuffer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gehoord dat ze het gezegd heeft. Maar bij bepaalde opmerkingen van Natasia was ze heel stil. Soms heb je geen woorden nodig om iets duidelijk te maken.
lache toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef snetje het volgende:
bart laat alvast een boodschap achter .....: verstop de drank voor zaterdag !! huub wordt dan helemaal gek !![]()
Ik wil een protesteer actie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk (en daar kan ik me iets bij voorstellen) heeft Natasia een vaste kapster omdat ze "donker haar" heeft alsmede extensions. Donkere mensen kunnen vaak alleen maar bij een Black Hair kapper terecht omdat een gewone kapper het donkere haar niet goed kan stylen en behandelen.
haha, het glassex planquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
Bart schrijft een briefje voor Brian:
"Verstop de drank voor zaterdag, Huub wordt helemaal gek"
Misschien omdat de kans dat Huub zijn wodka + CP's vindt dan groter is?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef itsme het volgende:
Waarom doet Bart dit? Iemand?
Zorgen dat brian huub een hak kan zetten?
Of is er iets wat ik niet weet?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, dat gebeurt constant.
En wat dacht je van Huub die een week op vakantie was en ook allerlei info in heeft kunnen zamelen.
Ik vermoed zelfs dat het personeel ingezet wordt om dingen door te geven.
Huub had voorzien dat Brian dat zou doen (bij Nicolaas immers ook gedaan) en heeft dus alvast (in overleg met Bart) een voorraad drank apart gelegd, zodat hij wel drank heeft als Brian zoiets bedenkt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef itsme het volgende:
Waarom doet Bart dit? Iemand?
Zorgen dat brian huub een hak kan zetten?
Of is er iets wat ik niet weet?
Oke danquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef Ashley1 het volgende:
ja en dan heeft huub zijn eigen fles die hij heeft verstopt, en dan vind hij gelijk de cp van bart, wel goeie actie hoeft ie er ook niet lang naar te zoeken.
Reden temeer om het niet toe te staan toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
..omdat een gewone kapper het donkere haar niet goed kan stylen en behandelen.
Schatje, Liefje verzet je er niet tegen, je bent geen match voor Natasiaquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:29 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik wil een protesteer actie.
Stop met Natasia zo veel te geven. zo veel extra dingen.
Dat overdreven gedoe met haar verjaardag. 4 mensen om haar haar te doen .
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |