Nee daar is hij geen eigenaar van en dat weet ik 100% zeker, anders was Rogier iets van mij..quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:32 schreef jakees het volgende:
De Rokerij humm misschien is hij daar de eigenaar van
ff googlen!
ik blijf er ook last van houdenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:47 schreef Missy_1974 het volgende:
argh ik kom gewoon niet van die buffers af welke streams ik ook neem
Eric is juist heel goed bezig, door haar te vertellen dat ze niet het bezit is van Braaaaaaaaaaajen, niks uithoren, juist hele goeie adviezen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:47 schreef AnTjUh het volgende:
heel leuk en interressant gesprek tussen Amanda en Eric
Eric hoort haar op subtiele manier helemaal uit en zij heeft echt nikx door.
Ze mag altijd naast hem slapen zegt hij ook nog tegen haar
Is ze toch ook?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:43 schreef jakees het volgende:
[..]
Dom om hem aan de kant te zetten....
Precies. Maar volgens mij kan hij beter tegen een boom praten want al die goedbedoelde adviezen komen niet binnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric is juist heel goed bezig, door haar te vertellen dat ze niet het bezit is van Braaaaaaaaaaajen, niks uithoren, juist hele goeie adviezen.
Ja, dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:50 schreef n1ek het volgende:
[..]
Precies. Maar volgens mij kan hij beter tegen een boom praten want al die goedbedoelde adviezen komen niet binnen
Ja precies als die rat 1x tegen haar aanrijd dan gaat ze weer voor de bijlquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:50 schreef n1ek het volgende:
[..]
Precies. Maar volgens mij kan hij beter tegen een boom praten want al die goedbedoelde adviezen komen niet binnen
Ik heb alles uit en aan gedaan, het gaat al 10 min. goed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:47 schreef Missy_1974 het volgende:
argh ik kom gewoon niet van die buffers af welke streams ik ook neem
Dacht ook....quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:55 schreef jakees het volgende:
Godskolere die is lekker!!!!!!!!!
Hij werkt in de zomer bij strandtent De Republiek in Bloemendaal, dat je het weetquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:55 schreef jakees het volgende:
Wie maakt er ff een prinscreentje??
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Hij mag mij wel komen Amandellen!
hij komt elke donderdag, maar ik hoorde ergens dat dit zijn laatste dag was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
1x in de maand op donderdag
Snollie valt op de verkeerde kerels, en dat zal ze blijven doen. Dominante , bezetterige, jaloerse types.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:54 schreef BwennieBren het volgende:
Conclusie: Amanda wil gewoon niet zonder sex in de Villa zitten, ze is net Briaaaaaajen alleen hij is een manipulatieve hond en zij is dom
voor Bartquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:58 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
misschien gaat ie het huis in???...
Ik zie liever Bart op kantoor zitten met zijn jasje, overhemd en een sigaret tussen de vingers. Dan moet hij gewoon rondjes draaien op de stoel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:55 schreef jakees het volgende:
Godskolere die is lekker!!!!!!!!!
Het is niet de eerste keer dat manipulatief en dom elkaar vinden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:54 schreef BwennieBren het volgende:
Conclusie: Amanda wil gewoon niet zonder sex in de Villa zitten, ze is net Briaaaaaajen alleen hij is een manipulatieve hond en zij is dom
En het rare daarvan is dat wanneer mannen zo zijn bij haar, zij denkt dat ze helemaal hoteldebotel van haar zijn en het nog mooi vindt ook, kijk maar naar die opmerking naar Bart over Lesley (Lesley zal het wel top vinden dat je je zo hebt laten zien toen je huilde, niet nadekend hoe Lesley wordt neergezet). Dat is dus Amanda's denkwijze en dát is pas zielig!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snollie valt op de verkeerde kerels, en dat zal ze blijven doen. Dominante , bezetterige, jaloerse types.
Arm kind.![]()
Bring..... it..... on!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:01 schreef Leandra het volgende:
Damn, als de poolboy twijfelt de plek van Bart in te nemen...... kom maar op![]()
Zou zomaar kunnen..... en ik hoop dat David daar 1 van isquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:03 schreef LoveProfusion het volgende:
effe een stiekem bericht vanaf mijn werk..
ik denk dat we vanavond na de stemming nieuwe miljonairs krijgen..
Scofield is LEKKER..David komt heel dom over..bovendien had hij toch een affaire met Yvonne dat uitgezakte ouwe wijf?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:02 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan scofield van prison break en die is ook![]()
nee Yvonne dacht wat met hem te hebben, dat is wat andersquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Scofield is LEKKER..David komt heel dom over..bovendien had hij toch een affaire met Yvonne dat uitgezakte ouwe wijf?
Ja maar nu gaat het om de mogelijkheid dat hij de villa in gaat...... dat ie een LD was wisten we al hoor, alleen dat eventjes op die donderdag schiet niet op natuurlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef n1ek het volgende:
ziet iedereen hem voor het eerst ofzo?Hij komt al vanaf week 2 elke donderdag zowat
Ik hoop het en werk zequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:03 schreef LoveProfusion het volgende:
effe een stiekem bericht vanaf mijn werk..
ik denk dat we vanavond na de stemming nieuwe miljonairs krijgen..
Sommige dingen zijn gewoon lekker om naar te kijken..... mogen wij ook eens oppervlakkig doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Scofield is LEKKER..David komt heel dom over..bovendien had hij toch een affaire met Yvonne dat uitgezakte ouwe wijf?
Neuh, niemand wil toch samenwonen met drie Psychopaten??quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Vraag me af of er uberhaupt mensen zijn die zich aanmelden voor de gouden kooi...eric is via een stagiair naar binnengelokt of via gay.nl waar ze hebben zitten neuzen (heb ik uit betrouwbare bron)..Amanda via Nena natuurlijk.
Ik zou ook een beetje zenuwachtig zijn als Eric mij erg aantrekkelijk zou vinden.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:10 schreef Zus_konijn het volgende:
Wie weet wie weet is het echt de nieuwe bewoner, hijs wel een beetje nerveus ofzo
OMG, die langharige, shagrokende hippie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:10 schreef jakees het volgende:
Ik stem voor Sekkie uit de bus als nieuwe bewoner!
Ze vragen op de site van Tien nieuwe kandidaten. Hier snap ik geen yota van, ze hadden toch duizenden aanmeldingen? Geen hond wil in dat gekkenhuis zitten natuurlijk, kan ik me voorstellen ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Vraag me af of er uberhaupt mensen zijn die zich aanmelden voor de gouden kooi...eric is via een stagiair naar binnengelokt of via gay.nl waar ze hebben zitten neuzen (heb ik uit betrouwbare bron)..Amanda via Nena natuurlijk.
ook zo'n mallootquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:10 schreef jakees het volgende:
Wat dat betreft is het bijna opvallend dat er geen mensen zijn die in de psychiatrie werken die zich aanmelden:quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:09 schreef Elounda het volgende:
Neuh, niemand wil toch samenwonen met drie Psychopaten??
(Syl en Huub buiten beschouwing gelaten natuurlijk)
En dan die gast met die baard Igniac ofzo van expeditie robinson.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:11 schreef Elounda het volgende:
[..]
OMG, die langharige, shagrokende hippie?
Kewl
Jaaaaaa een 010'erquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:10 schreef jakees het volgende:
Leuk setje bij elkaar (Ignacequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:12 schreef jakees het volgende:
[..]
En dan die gast met die baard Igniac ofzo van expeditie robinson.
En die BB Mona!
ja grappig is dat ...dat sommigen hem nu pas voor het eerst zienquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef n1ek het volgende:
ziet iedereen hem voor het eerst ofzo?Hij komt al vanaf week 2 elke donderdag zowat
Tien:quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vragen op de site van Tien nieuwe kandidaten. Hier snap ik geen yota van, ze hadden toch duizenden aanmeldingen? Geen hond wil in dat gekkenhuis zitten natuurlijk, kan ik me voorstellen ook.
Ehhh Nataas:quote:En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Zo simpel is ‘t. Nou ja, bijna dan. Want je mede-Miljonairs kunnen besluiten je er, mits unaniem, uit te stemmen. En ook populariteit speelt een belangrijke rol.
Maar het belangrijkste is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang. Durf jij die uitdaging aan te gaan?
Ik hoop toch echt niet dat David zo dom is dat hij voor Amanda zou vallen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:14 schreef Mika25 het volgende:
Als David het huis in gaat is dat het zoveelste bewijs dat de redaktie niet in staat is om mensen te vinden. Maar aan de andere kant gun ik het de vrouwelijk FOKkers wel dat ie een bewoner gaat worden.![]()
En misschien wordt AmanDEL wel verliefd op hem, dat zou een leuk verhaal opleveren met die jaloerse psychopaat in het huis...
Je kun ook overdrijven. Daarnaast gaat nu een andere bewoner (Amanda?) rijlessen krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:17 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ehhh Nataas:
Dagelijkse rijlesjes van paar uur, 47
nee, die is al weken weg. Iemand van achter denk ik. Of Lesley maar dat lijkt me niet echtquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:22 schreef jakees het volgende:
Doelt Bart met de partij Nathanael?
Hmm, Lesly? Is ze dan toch vreemd gegaan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:23 schreef Peter6000 het volgende:
Bart: De enige partij die ik zou kunnen of moeten vertrouwen die ben ik kwijt, dus.
Ja het is voor nasty he, niet gek opkijken als het huis straks helemaal volloopt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:23 schreef FSR het volgende:
Zondag komen we met 5 man sterk..
Ik dacht dat er maar 4 mochten komen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |