Duurt nog wel even hoor, dan is deze COS al volquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:34 schreef Black_king het volgende:
Jaamer, vond mijn TT passender....
Ik ook, zo'n moment mag wel in de COS TT terugkomen. Doorposten dus!quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:34 schreef Black_king het volgende:
Jammer, vond mijn TT passender....
Yepquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:36 schreef schizolientje het volgende:
Zat Brian nu bij deze discussie?
Okquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook, zo'n moment mag wel in de COS TT terugkomen. Doorposten dus!
Nee maar Huub heeft wel een punt vind ik. Hij ging idd alleen een beetje ver met: miss moet je niet te lang achter de streams zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:36 schreef Black_king het volgende:
Palma vond het toch niet echt leuk, volgens mij....
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:37 schreef Frosting het volgende:
Gaat Bart er nou uit?
Dat tijdstip is al zeker?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:38 schreef Zus_konijn het volgende:
Bart gaat om 4 uur..
Nee, dat denkt Bartquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:45 schreef Dogga het volgende:
huub: wie gaat er winnen bart
bart: ik hoop jij
Bart: dan kom ik 10.000 euro bij je halen
Huub: ok is goed
Palma zit tussen twee vuren. De redactie wil dat ze "leuk doet", spraakmakend is. De bewoners willen dat het huis goed schoongehouden wordtquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:41 schreef Clank het volgende:
Huub maakte een soort toneelstukje van zijn reprimande, maar hij meende het wel.
En in mijn ogen terecht. Want Palma is er niet ingekomen omdat ze zo'n goede hoofd huishouding zou zijn, maar om de boel op één of andere manier op te leuken.
De 'Palma Show' is hier niet op de juiste plaats.
Waarom eigenlijk? Bart heeft toch niets voor Huub betekend verder?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:45 schreef Dogga het volgende:
Maar de redactie is haar werkgeverquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Palma zit tussen twee vuren. De redactie wil dat ze "leuk doet", spraakmakend is. De bewoners willen dat het huis goed schoongehouden wordt
Ja dat plannetje is nooit van de grond gekomen, of er was überhaupt geen plannetje...quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:44 schreef Black_king het volgende:
... wat hij [Bart] nou bedoelde met : "Vertrouw me" naar Natas en Brian toe, zal wel een raadsel blijven totdat Bart hier komt posten.....
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik lag laatst bovenop Sylvia. Ik draai me twee keer om en lig er nog steeds bovenop"
nahja dat niet maar ze mogen elkaar toch wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Bart heeft toch niets voor Huub betekend verder?
ja lekker makkelijk..... hij had gewoon nog even moeten blijven, om N en B eruit te krijgen. Was vast gelukt als ze een blok gevormd hadden. Natasia heeft niet zo;n olifantenhuid als ze graag doet voorkomen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:45 schreef Dogga het volgende:
Dat heb ik even gemist, heeft Bart zijn punten verstopt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:48 schreef Tienfan.nl het volgende:
Dan hoopt Bart dus dat Huub de punten vind.
Ik denk dat Bart helemaal niets meer met het programma te maken wil hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:44 schreef Black_king het volgende:
zal wel een radsel blijven totdat Bart hier komt posten.....
volgens mij was dat puur om ze te laten geloven dat hij nog aan de kant van Brainless en Natas stond ....quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja dat plannetje is nooit van de grond gekomen, of er was überhaupt geen plannetje...![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart helemaal niets meer met het programma te maken wil hebben.
Heb je het interview met llona en Nena gelezen, in het media-topic?
Ook zij kijken beiden helemaal niet naar de uitzendingen. Nena zegt dat ze het niet kan verdragen om Brian of Amanda te zien of te horen. En llona zegt eveneens dat ze het niet aankan: ze heeft "het gevoel dat haar keel wordt dichtgeknepen" zodra ze de stem van Natasia hoort.![]()
dat denk hoop ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:52 schreef elsie het volgende:
[..]
volgens mij was dat puur om ze te laten geloven dat hij nog aan de kant van Brainless en Natas stond ....
omdat dat dat echte mensen zijn is Bart z'n antwoord ... ..quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:49 schreef Schanulleke het volgende:
Huub: Hoe komt het dat alle leuke mensen weggaan?
Zou kunnen maar ik denk dat hij twijfelde, en even nog beide werelden open wilde houden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:52 schreef elsie het volgende:
[..]
volgens mij was dat puur om ze te laten geloven dat hij nog aan de kant van Brainless en Natas stond ....
Weet ik niet, maar daar heeft hij wel gelijk in natuurlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:51 schreef Black_king het volgende:
Zei Bart nu: Het is niet leuk om naar gewone mensen te kijken ?
Of we krijgen er vanmiddag duidelijkheid over, want bij vertrek moeten ze zo'n verplicht praatje houden tegen iedere bewoner.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:44 schreef Black_king het volgende:
Wel leuk te zien dat Bart dus wel oprecht naar Huub toetrok de laatste dagen. Maar ja, wat hij nou bedoelde met : "Vertrouw me" naar Natas en Brian toe, zal wel een radsel blijven totdat Bart hier komt posten.....
echt super irritant :<quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:06 schreef n1ek het volgende:
geen 1 site met 4 streams die fatsoenlijk werkt. Klote gebuffer echt continu
ligt toch echt aan je verbinding ben ik bang. hier werkt alles bijna altijd vloeiendquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:06 schreef n1ek het volgende:
geen 1 site met 4 streams die fatsoenlijk werkt. Klote gebuffer echt continu
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:08 schreef Missy_1974 het volgende:
ik heb nooit last van buffers, maar nu heb ik het ook constant dus ligt denk ik toch echt aan talpa nu
ja dat dacht ik ook maar de rest van mijn internet werkt gewoon topquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:07 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ligt toch echt aan je verbinding ben ik bang. hier werkt alles bijna altijd vloeiend
hier normaal ook maar het is nu hopelees, en er is nix mis met mijn verbinding.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:07 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ligt toch echt aan je verbinding ben ik bang. hier werkt alles bijna altijd vloeiend
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Of we krijgen er vanmiddag duidelijkheid over, want bij vertrek moeten ze zo'n verplicht praatje houden tegen iedere bewoner.
hmmm... ik heb er vreemdgenoeg geen last van. zelfs terwijl ik nog vanalles aan t downloaden benquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:09 schreef n1ek het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook maar de rest van mijn internet werkt gewoon top
en 1 stream als mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf ook wel
zei hij dat net ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:09 schreef Black_king het volgende:
Lesley komt Bart niet hiervoor ophalen. Hij zal dus om 4 uur de poort moeten uitlopen....
ja. degene die hem komt ophalen wil waarschijnlijk niet in beeldquote:
Niet het uitlopen, maar hij zei wel dat hij niet wordt opgehaald.quote:
ja maar volgens mij heeft hij dat zelf niet in de hand. Lesley verwacht ik ook niet na al dat gezeik de afgelopen dagen maar z'n vrienden toch welquote:
En past ook wel bij Bart.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:14 schreef raggende_annie het volgende:
das toch wel n mooie aftocht vind ik. gewoon te voet. niks met dikke auto's en families. geeft n beetje het beeld weer hoe je terugkomt buiten de villa
ik zie het ook al helemaal voor mequote:
Onder configuratie kun je de streams plakken....quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:15 schreef n1ek het volgende:
hoe voeg je streams toe in dat programmaatje BBstream?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:19 schreef Black_king het volgende:
Zou het zelfs stoer vinden als hij de poort uitloopt en Lesley staat op hem te wachten.
Tear jerker op en top !
Dan kan de wannabe poolboy die taak toch overnemen? Doet die ook wat nuttigs....quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:28 schreef n1ek het volgende:
de poolboy kapt er ook al mee, wat een bezuinigingen
Jij Ook al?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:32 schreef nibbieworld het volgende:
ajjj, ik heb vannacht zelfs gedroomd over deze site en de gouden kooi! uren dromend cos verhaal lijntjes gelezen/verzonnen. het moet niet gekker worden!![]()
nieuw paardenmeisje?
in die kast zonder camera. Daar staat Huubs wodkafles ook zodat Huub de punten vindtquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:34 schreef Black_king het volgende:
Is trouwens in beeld geweest waar de punten van Bart in de gameroom zijn verstopt ?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:35 schreef n1ek het volgende:
[..]
in die kast zonder camera. Daar staat Huubs wodkafles ook zodat Huub de punten vindt
Vind ik ook. Dat vond ik bij Nena precies zo. Na het 'NL vs Huub, je moeder is een hoer' incident had ik ook een afschuwelijke hekel aan Nena. Ik zie haar nog zo op de bank zitten. Later toen zij met Huub met omging begon ik haar steeds leuker te vinden. Toen ze Brian een schop verkocht werd ik een fan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:32 schreef itsme het volgende:
Het is grappig, Ik zal Bart missen.
In het begin vond ik hem leuk. Toen kwam Natanael en behoorde Bart steeds meer bij de stomme kut groep. BAN en vond ik hem een eikel.
Pas toen NL weg ging en hij zich aansloot bij de SHE groep begon ik hem weer symphatiek te vinden.
Nu hopen op een nieuwe bewoner iemand die niet zo een sukkel als Amanda is. Iemand die liever met SHE omgaat dan met BAN.
geweldig he ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:40 schreef n1ek het volgende:
"praten met Brian is zinloos. Ik zit maar te wachten en achteraf denk ik wat the fuck heeft hij gezegd"
hij staat voor de grap z'n spullen in te pakken en vertelt nu zijn tactiek.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:43 schreef partyyboyy het volgende:
Ik geloof niet dat Bart weggaat. Al helemaal niet meer nu Bart misschien niet eens door de normale poort gaat.
niet huub volgens mij want hij dacht dat de finale misschien Huub,Brian en Bart zou worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:43 schreef Black_king het volgende:
Bart's bedoeling was om Natasia eruit te stemmen. Amanda zal er vanzelf wel uit gaan. Daarna Huub of Eric. Hij zag een finale Brian Bart voor zich.
Ja noekje., Ook dat had ik. In het begin kon ik wel lachen om nena. Toen ook zij zo meedeed met dat treiteren van huub mocht ik haar al wat minder.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat vond ik bij Nena precies zo. Na het 'NL vs Huub, je moeder is een hoer' incident had ik ook een afschuwelijke hekel aan Nena. Ik zie haar nog zo op de bank zitten. Later toen zij met Huub met omging begon ik haar steeds leuker te vinden. Toen ze Brian een schop verkocht werd ik een fan.
Het akkefietje waardoor hij het huis moest verlaten, zou ik ook wel een fout willen noemen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:41 schreef Black_king het volgende:
Bart tegen Huub : Je hebt één keer speltechnisch een domme fout gemaakt.
( de 300 puntenkwestie dus.)
Ik ben aan het luisteren. Vind het nl echt boeiend.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat wordt er toch weinig geschreven over het gesprek Huub - Bart - (en een beetje Syl) nu.
Iedereen aandachtig aan het luisteren? Blijkt dat al die snode plannen niet zoveel voorstellen.
Zijn gewone mensen met een flinterdun laagje tactiek.
Ik kom net weer even binnenvallen voor 5 minuutjes, kan niet streamen momenteel. Hoop dat als er speltechnisch echt interessante dingen gezegd worden, die hier - of in het streamverslagentopic - vermeld worden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat wordt er toch weinig geschreven over het gesprek Huub - Bart - (en een beetje Syl) nu.
Iedereen aandachtig aan het luisteren? Blijkt dat al die snode plannen niet zoveel voorstellen.
Zijn gewone mensen met een flinterdun laagje tactiek.
Verslagje? wat werd er gezegd dat boeiend was?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben aan het luisteren. Vind het nl echt boeiend.
Allemaal opgezet natuurlijk. Het moet wel zo echt mogelijk lijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:45 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij staat voor de grap z'n spullen in te pakken en vertelt nu zijn tactiek.
Yeah right![]()
Huub is gewoon een sukkel...quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:52 schreef Black_king het volgende:
Huub heeft ook door dat hij Brian kan gek maken door naar Amanda toe te trekken.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben aan het luisteren. Vind het nl echt boeiend.
Het komt er op neer dat er (misschien voor het eerst) een volkomen open gesprek is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:06 schreef itsme het volgende:
Verslagje? wat werd er gezegd dat boeiend was?![]()
de flokkies komen niet alleen in de kooi bovendrijven....quote:
Ja huub is als de dood voor de intelligente welbespraakte Brian.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub is gewoon een sukkel...Net of hij dat nog niet in de gaten had.
![]()
Huub kan er mooi over praten, maar ballen heeft hij niet.
Neem nou gisteren toen Bart en Brian draailes hadden en de rest boven een film zat te kijken.
Er was een wereld van verschil tussen het gedrag van Huub toen Brian beneden was en toen hij even later ook boven kwam zitten.Als Brian niet in de buurt is wil Huub als een kleuter tegen Amanda aan zitten...maar zodra Brian in de buurt is poept tie in z'n broekje.
![]()
Praatjes vullen geen gaatjes Huubje.![]()
Huub is geen sukkel maar wel een beetje bang voor Brian. Niet gek natuurlijk, Brian is een wandelende bom met een kort lontje dat hij steeds net op tijd kan uitblazen...totdat er helemaal geen lont meer is...quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
![]()
Neem nou gisteren toen Bart en Brian draailes hadden en de rest boven een film zat te kijken.
Er was een wereld van verschil tussen het gedrag van Huub toen Brian beneden was en toen hij even later ook boven kwam zitten.Als Brian niet in de buurt is wil Huub als een kleuter tegen Amanda aan zitten...maar zodra Brian in de buurt is poept tie in z'n broekje.
![]()
Als jij net naar het gesprek tussen Bart en Huub had geluisterd, dan had je geweten waarom Huub dit doet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
![]()
![]()
He wat jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:12 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat er (misschien voor het eerst) een volkomen open gesprek is.
Niemand liegt (bewust) en niemand wantrouwt.
Niemand (ook niet hier op het forum) heeft Bart ooit volledig vertrouwd. Je dacht dat er altijd snode plannen op de loer lagen, een superstrateeg in hem school, maar dat is gewoon niet zo. Nu hij vertelt over de afgelopen periode en wetend dat hij de waarheid spreekt, zonder dubbele bodem, is dat een vreemde ervaring.
ze gingen alle bewoners een beetje af. Waar ik me nl altijd aan ergerde bij Bart was het niet uitspreken van zijn mening. Ik heb meerdere malen hier geschreven in de afgelopen 100 delen wat zou Bart nu denken etc. Ik kon zien dat hij iets dacht maar hij sprak het niet uit. Nu geeft Bart heel weloverwogen zijn mening.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Verslagje? wat werd er gezegd dat boeiend was?![]()
Dank je liefiequote:Op donderdag 22 februari 2007 13:13 schreef noekje het volgende:
[..]
ze gingen alle bewoners een beetje af. Waar ik me nl altijd aan ergerde bij Bart was het niet uitspreken van zijn mening. Ik heb meerdere malen hier geschreven in de afgelopen 100 delen wat zou Bart nu denken etc. Ik kon zien dat hij iets dacht maar hij sprak het niet uit. Nu geeft Bart heel weloverwogen zijn mening.
Hij geeft Huub tips over hoe hij het zou kunnen spelen.
Amanda vindt hij geen stijl hebben in tegenstelling tot Nena. Die heeft hij wel hoger zitten. Brian vindt hij 3x niks volgens mij.
Hij heeft Huub en NL nooit begrepen. Hij vindt dat ze elkaar alleen maar aan het voeden waren en dat het echt zieken was. Hij vond het onvoorstelbaar.
Even in een notendop, als er nieuws is dan hoor je het.![]()
Ik heb het niet gezien, werken. Maar ik kwam er ook niks van tegen in de Cossen. Alleen naderhand, toen Bart dat zelf meldde, maar niet dat iemand het gezien heeft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:10 schreef Katewalker het volgende:
Bart gaat vlak voor hij weg gaat vertellen waarom hij echt weg gaat...niet dus om Lesley, zijn moeder, ongelukkig zijn, het spel niet kunnen spelen hoe hij wil.........(raadmogelijkheden die Silvia en Huub opperden)
Ik ben benieuwd.
Heeft iemand eigenlijk gezien dat Bart zijn 24 uur aanvroeg..of geloven we hem allemaal op z;n woord?
Dat zeg ik...hij kan er lekker over praten..quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:13 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Als jij net naar het gesprek tussen Bart en Huub had geluisterd, dan had je geweten waarom Huub dit doet.
Vertel geen poep T-Lex.
ja ik heb het gezien ... geloof je nu echt nog niet dat Bart gaatquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:10 schreef Katewalker het volgende:
Bart gaat vlak voor hij weg gaat vertellen waarom hij echt weg gaat...niet dus om Lesley, zijn moeder, ongelukkig zijn, het spel niet kunnen spelen hoe hij wil.........(raadmogelijkheden die Silvia en Huub opperden)
Ik ben benieuwd.
Heeft iemand eigenlijk gezien dat Bart zijn 24 uur aanvroeg..of geloven we hem allemaal op z;n woord?
hij wil nu ineens de "goede vriend" uithangenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:21 schreef itsme het volgende:
Wat doet Nobrain bij het groepje?
aansluitign zoeken?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:23 schreef elsie het volgende:
[..]
hij wil nu ineens de "goede vriend" uithangen![]()
Ik heb het gezien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, werken. Maar ik kwam er ook niks van tegen in de Cossen. Alleen naderhand, toen Bart dat zelf meldde, maar niet dat iemand het gezien heeft.
Hij komt gedag zeggen, gaat over 15 min. vliegen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:23 schreef elsie het volgende:
[..]
hij wil nu ineens de "goede vriend" uithangen![]()
Ik vind wel dat die Rogier een hele mooie stem heeft!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:24 schreef Wireless het volgende:
Rogier schrijft dat ie verliefd is op een ander..![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:29 schreef jakees het volgende:
Trouwens wel bijzonder dat Nasty niet op de streams is!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:32 schreef tajine het volgende:
word helemaal warm van binnen als ik rogier zijn stem hoor!!
ben benieuwd wat voor looks hij heeft
Die brief is van de zus van Snollie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:34 schreef Mika25 het volgende:
Ik vertrouw dat hele Rogier verhaal nog steeds niet. Waarom zou hij een brief naar Amanda schrijven dat ie verliefd is op een ander?!?! Hun relatie is toch over? En na wat DEL allemaal uitgespookt heeft in de villa met Brian zou ik, als ik Rogier zou zijn, gewoon kompleet afstand van haar nemen...
sssttt straks breng je ze nog op verkeerde ideeen ...quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:29 schreef jakees het volgende:
Trouwens wel bijzonder dat Nasty niet op de streams is!
Wat is begreep uit eerdere uitspraken van amandel heeft rog's stiefvader de hele (of halve, moeilijk vesrtaanbaar) leidsestraat qua vastgoed, en heeft ie zelf net z'n tent verkocht. En je weet, die amsterdamse penose vastgoedjongens hebben interessante vriendenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:32 schreef jakees het volgende:
De Rokerij humm misschien is hij daar de eigenaar van
ff googlen!
Misschien is hij verliefd op die zus?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die brief is van de zus van Snollie.
Dom om hem aan de kant te zetten....quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:38 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Wat is begreep uit eerdere uitspraken van amandel heeft rog's stiefvader de hele (of halve, moeilijk vesrtaanbaar) leidsestraat qua vastgoed, en heeft ie zelf net z'n tent verkocht. En je weet, die amsterdamse penose vastgoedjongens hebben interessante vrienden![]()
Nee daar is hij geen eigenaar van en dat weet ik 100% zeker, anders was Rogier iets van mij..quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:32 schreef jakees het volgende:
De Rokerij humm misschien is hij daar de eigenaar van
ff googlen!
ik blijf er ook last van houdenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:47 schreef Missy_1974 het volgende:
argh ik kom gewoon niet van die buffers af welke streams ik ook neem
Eric is juist heel goed bezig, door haar te vertellen dat ze niet het bezit is van Braaaaaaaaaaajen, niks uithoren, juist hele goeie adviezen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:47 schreef AnTjUh het volgende:
heel leuk en interressant gesprek tussen Amanda en Eric
Eric hoort haar op subtiele manier helemaal uit en zij heeft echt nikx door.
Ze mag altijd naast hem slapen zegt hij ook nog tegen haar
Is ze toch ook?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:43 schreef jakees het volgende:
[..]
Dom om hem aan de kant te zetten....
Precies. Maar volgens mij kan hij beter tegen een boom praten want al die goedbedoelde adviezen komen niet binnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric is juist heel goed bezig, door haar te vertellen dat ze niet het bezit is van Braaaaaaaaaaajen, niks uithoren, juist hele goeie adviezen.
Ja, dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:50 schreef n1ek het volgende:
[..]
Precies. Maar volgens mij kan hij beter tegen een boom praten want al die goedbedoelde adviezen komen niet binnen
Ja precies als die rat 1x tegen haar aanrijd dan gaat ze weer voor de bijlquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:50 schreef n1ek het volgende:
[..]
Precies. Maar volgens mij kan hij beter tegen een boom praten want al die goedbedoelde adviezen komen niet binnen
Ik heb alles uit en aan gedaan, het gaat al 10 min. goed.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:47 schreef Missy_1974 het volgende:
argh ik kom gewoon niet van die buffers af welke streams ik ook neem
Dacht ook....quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:55 schreef jakees het volgende:
Godskolere die is lekker!!!!!!!!!
Hij werkt in de zomer bij strandtent De Republiek in Bloemendaal, dat je het weetquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:55 schreef jakees het volgende:
Wie maakt er ff een prinscreentje??
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Hij mag mij wel komen Amandellen!
hij komt elke donderdag, maar ik hoorde ergens dat dit zijn laatste dag was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:56 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
1x in de maand op donderdag
Snollie valt op de verkeerde kerels, en dat zal ze blijven doen. Dominante , bezetterige, jaloerse types.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:54 schreef BwennieBren het volgende:
Conclusie: Amanda wil gewoon niet zonder sex in de Villa zitten, ze is net Briaaaaaajen alleen hij is een manipulatieve hond en zij is dom
voor Bartquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:58 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
misschien gaat ie het huis in???...
Ik zie liever Bart op kantoor zitten met zijn jasje, overhemd en een sigaret tussen de vingers. Dan moet hij gewoon rondjes draaien op de stoel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:55 schreef jakees het volgende:
Godskolere die is lekker!!!!!!!!!
Het is niet de eerste keer dat manipulatief en dom elkaar vinden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:54 schreef BwennieBren het volgende:
Conclusie: Amanda wil gewoon niet zonder sex in de Villa zitten, ze is net Briaaaaaajen alleen hij is een manipulatieve hond en zij is dom
En het rare daarvan is dat wanneer mannen zo zijn bij haar, zij denkt dat ze helemaal hoteldebotel van haar zijn en het nog mooi vindt ook, kijk maar naar die opmerking naar Bart over Lesley (Lesley zal het wel top vinden dat je je zo hebt laten zien toen je huilde, niet nadekend hoe Lesley wordt neergezet). Dat is dus Amanda's denkwijze en dát is pas zielig!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Snollie valt op de verkeerde kerels, en dat zal ze blijven doen. Dominante , bezetterige, jaloerse types.
Arm kind.![]()
Bring..... it..... on!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:01 schreef Leandra het volgende:
Damn, als de poolboy twijfelt de plek van Bart in te nemen...... kom maar op![]()
Zou zomaar kunnen..... en ik hoop dat David daar 1 van isquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:03 schreef LoveProfusion het volgende:
effe een stiekem bericht vanaf mijn werk..
ik denk dat we vanavond na de stemming nieuwe miljonairs krijgen..
Scofield is LEKKER..David komt heel dom over..bovendien had hij toch een affaire met Yvonne dat uitgezakte ouwe wijf?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:02 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Hij doet me denken aan scofield van prison break en die is ook![]()
nee Yvonne dacht wat met hem te hebben, dat is wat andersquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Scofield is LEKKER..David komt heel dom over..bovendien had hij toch een affaire met Yvonne dat uitgezakte ouwe wijf?
Ja maar nu gaat het om de mogelijkheid dat hij de villa in gaat...... dat ie een LD was wisten we al hoor, alleen dat eventjes op die donderdag schiet niet op natuurlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef n1ek het volgende:
ziet iedereen hem voor het eerst ofzo?Hij komt al vanaf week 2 elke donderdag zowat
Ik hoop het en werk zequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:03 schreef LoveProfusion het volgende:
effe een stiekem bericht vanaf mijn werk..
ik denk dat we vanavond na de stemming nieuwe miljonairs krijgen..
Sommige dingen zijn gewoon lekker om naar te kijken..... mogen wij ook eens oppervlakkig doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Scofield is LEKKER..David komt heel dom over..bovendien had hij toch een affaire met Yvonne dat uitgezakte ouwe wijf?
Neuh, niemand wil toch samenwonen met drie Psychopaten??quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Vraag me af of er uberhaupt mensen zijn die zich aanmelden voor de gouden kooi...eric is via een stagiair naar binnengelokt of via gay.nl waar ze hebben zitten neuzen (heb ik uit betrouwbare bron)..Amanda via Nena natuurlijk.
Ik zou ook een beetje zenuwachtig zijn als Eric mij erg aantrekkelijk zou vinden.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:10 schreef Zus_konijn het volgende:
Wie weet wie weet is het echt de nieuwe bewoner, hijs wel een beetje nerveus ofzo
OMG, die langharige, shagrokende hippie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:10 schreef jakees het volgende:
Ik stem voor Sekkie uit de bus als nieuwe bewoner!
Ze vragen op de site van Tien nieuwe kandidaten. Hier snap ik geen yota van, ze hadden toch duizenden aanmeldingen? Geen hond wil in dat gekkenhuis zitten natuurlijk, kan ik me voorstellen ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Vraag me af of er uberhaupt mensen zijn die zich aanmelden voor de gouden kooi...eric is via een stagiair naar binnengelokt of via gay.nl waar ze hebben zitten neuzen (heb ik uit betrouwbare bron)..Amanda via Nena natuurlijk.
ook zo'n mallootquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:10 schreef jakees het volgende:
Wat dat betreft is het bijna opvallend dat er geen mensen zijn die in de psychiatrie werken die zich aanmelden:quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:09 schreef Elounda het volgende:
Neuh, niemand wil toch samenwonen met drie Psychopaten??
(Syl en Huub buiten beschouwing gelaten natuurlijk)
En dan die gast met die baard Igniac ofzo van expeditie robinson.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:11 schreef Elounda het volgende:
[..]
OMG, die langharige, shagrokende hippie?
Kewl
Jaaaaaa een 010'erquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:10 schreef jakees het volgende:
Leuk setje bij elkaar (Ignacequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:12 schreef jakees het volgende:
[..]
En dan die gast met die baard Igniac ofzo van expeditie robinson.
En die BB Mona!
ja grappig is dat ...dat sommigen hem nu pas voor het eerst zienquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:04 schreef n1ek het volgende:
ziet iedereen hem voor het eerst ofzo?Hij komt al vanaf week 2 elke donderdag zowat
Tien:quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vragen op de site van Tien nieuwe kandidaten. Hier snap ik geen yota van, ze hadden toch duizenden aanmeldingen? Geen hond wil in dat gekkenhuis zitten natuurlijk, kan ik me voorstellen ook.
Ehhh Nataas:quote:En zet je toch ook maar één voet buitenshuis? Dan lig je eruit. Zo simpel is ‘t. Nou ja, bijna dan. Want je mede-Miljonairs kunnen besluiten je er, mits unaniem, uit te stemmen. En ook populariteit speelt een belangrijke rol.
Maar het belangrijkste is volhouden. Ook al heb je heimwee. Ook al dreigt je partner de relatie te verbreken. Ook al trouwt je broer of krijgt je zus een kind. En dat minstens een jaar lang. Durf jij die uitdaging aan te gaan?
Ik hoop toch echt niet dat David zo dom is dat hij voor Amanda zou vallen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:14 schreef Mika25 het volgende:
Als David het huis in gaat is dat het zoveelste bewijs dat de redaktie niet in staat is om mensen te vinden. Maar aan de andere kant gun ik het de vrouwelijk FOKkers wel dat ie een bewoner gaat worden.![]()
En misschien wordt AmanDEL wel verliefd op hem, dat zou een leuk verhaal opleveren met die jaloerse psychopaat in het huis...
Je kun ook overdrijven. Daarnaast gaat nu een andere bewoner (Amanda?) rijlessen krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:17 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Ehhh Nataas:
Dagelijkse rijlesjes van paar uur, 47
nee, die is al weken weg. Iemand van achter denk ik. Of Lesley maar dat lijkt me niet echtquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:22 schreef jakees het volgende:
Doelt Bart met de partij Nathanael?
Hmm, Lesly? Is ze dan toch vreemd gegaan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:23 schreef Peter6000 het volgende:
Bart: De enige partij die ik zou kunnen of moeten vertrouwen die ben ik kwijt, dus.
Ja het is voor nasty he, niet gek opkijken als het huis straks helemaal volloopt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:23 schreef FSR het volgende:
Zondag komen we met 5 man sterk..
Ik dacht dat er maar 4 mochten komen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |