Duurt nog wel even hoor, dan is deze COS al volquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:34 schreef Black_king het volgende:
Jaamer, vond mijn TT passender....
Ik ook, zo'n moment mag wel in de COS TT terugkomen. Doorposten dus!quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:34 schreef Black_king het volgende:
Jammer, vond mijn TT passender....
Yepquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:36 schreef schizolientje het volgende:
Zat Brian nu bij deze discussie?
Okquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook, zo'n moment mag wel in de COS TT terugkomen. Doorposten dus!
Nee maar Huub heeft wel een punt vind ik. Hij ging idd alleen een beetje ver met: miss moet je niet te lang achter de streams zitten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:36 schreef Black_king het volgende:
Palma vond het toch niet echt leuk, volgens mij....
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:37 schreef Frosting het volgende:
Gaat Bart er nou uit?
Dat tijdstip is al zeker?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:38 schreef Zus_konijn het volgende:
Bart gaat om 4 uur..
Nee, dat denkt Bartquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:45 schreef Dogga het volgende:
huub: wie gaat er winnen bart
bart: ik hoop jij
Bart: dan kom ik 10.000 euro bij je halen
Huub: ok is goed
Palma zit tussen twee vuren. De redactie wil dat ze "leuk doet", spraakmakend is. De bewoners willen dat het huis goed schoongehouden wordtquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:41 schreef Clank het volgende:
Huub maakte een soort toneelstukje van zijn reprimande, maar hij meende het wel.
En in mijn ogen terecht. Want Palma is er niet ingekomen omdat ze zo'n goede hoofd huishouding zou zijn, maar om de boel op één of andere manier op te leuken.
De 'Palma Show' is hier niet op de juiste plaats.
Waarom eigenlijk? Bart heeft toch niets voor Huub betekend verder?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:45 schreef Dogga het volgende:
Maar de redactie is haar werkgeverquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Palma zit tussen twee vuren. De redactie wil dat ze "leuk doet", spraakmakend is. De bewoners willen dat het huis goed schoongehouden wordt
Ja dat plannetje is nooit van de grond gekomen, of er was überhaupt geen plannetje...quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:44 schreef Black_king het volgende:
... wat hij [Bart] nou bedoelde met : "Vertrouw me" naar Natas en Brian toe, zal wel een raadsel blijven totdat Bart hier komt posten.....
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik lag laatst bovenop Sylvia. Ik draai me twee keer om en lig er nog steeds bovenop"
nahja dat niet maar ze mogen elkaar toch wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Bart heeft toch niets voor Huub betekend verder?
ja lekker makkelijk..... hij had gewoon nog even moeten blijven, om N en B eruit te krijgen. Was vast gelukt als ze een blok gevormd hadden. Natasia heeft niet zo;n olifantenhuid als ze graag doet voorkomen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:45 schreef Dogga het volgende:
Dat heb ik even gemist, heeft Bart zijn punten verstopt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:48 schreef Tienfan.nl het volgende:
Dan hoopt Bart dus dat Huub de punten vind.
Ik denk dat Bart helemaal niets meer met het programma te maken wil hebben.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:44 schreef Black_king het volgende:
zal wel een radsel blijven totdat Bart hier komt posten.....
volgens mij was dat puur om ze te laten geloven dat hij nog aan de kant van Brainless en Natas stond ....quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:47 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja dat plannetje is nooit van de grond gekomen, of er was überhaupt geen plannetje...![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat Bart helemaal niets meer met het programma te maken wil hebben.
Heb je het interview met llona en Nena gelezen, in het media-topic?
Ook zij kijken beiden helemaal niet naar de uitzendingen. Nena zegt dat ze het niet kan verdragen om Brian of Amanda te zien of te horen. En llona zegt eveneens dat ze het niet aankan: ze heeft "het gevoel dat haar keel wordt dichtgeknepen" zodra ze de stem van Natasia hoort.![]()
dat denk hoop ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:52 schreef elsie het volgende:
[..]
volgens mij was dat puur om ze te laten geloven dat hij nog aan de kant van Brainless en Natas stond ....
omdat dat dat echte mensen zijn is Bart z'n antwoord ... ..quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:49 schreef Schanulleke het volgende:
Huub: Hoe komt het dat alle leuke mensen weggaan?
Zou kunnen maar ik denk dat hij twijfelde, en even nog beide werelden open wilde houden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:52 schreef elsie het volgende:
[..]
volgens mij was dat puur om ze te laten geloven dat hij nog aan de kant van Brainless en Natas stond ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |