quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:08 schreef Missy_1974 het volgende:
ik heb nooit last van buffers, maar nu heb ik het ook constant dus ligt denk ik toch echt aan talpa nu
ja dat dacht ik ook maar de rest van mijn internet werkt gewoon topquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:07 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ligt toch echt aan je verbinding ben ik bang. hier werkt alles bijna altijd vloeiend
hier normaal ook maar het is nu hopelees, en er is nix mis met mijn verbinding.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:07 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ligt toch echt aan je verbinding ben ik bang. hier werkt alles bijna altijd vloeiend
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:58 schreef Clank het volgende:
[..]
Of we krijgen er vanmiddag duidelijkheid over, want bij vertrek moeten ze zo'n verplicht praatje houden tegen iedere bewoner.
hmmm... ik heb er vreemdgenoeg geen last van. zelfs terwijl ik nog vanalles aan t downloaden benquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:09 schreef n1ek het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook maar de rest van mijn internet werkt gewoon top
en 1 stream als mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf ook wel
zei hij dat net ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:09 schreef Black_king het volgende:
Lesley komt Bart niet hiervoor ophalen. Hij zal dus om 4 uur de poort moeten uitlopen....
ja. degene die hem komt ophalen wil waarschijnlijk niet in beeldquote:
Niet het uitlopen, maar hij zei wel dat hij niet wordt opgehaald.quote:
ja maar volgens mij heeft hij dat zelf niet in de hand. Lesley verwacht ik ook niet na al dat gezeik de afgelopen dagen maar z'n vrienden toch welquote:
En past ook wel bij Bart.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:14 schreef raggende_annie het volgende:
das toch wel n mooie aftocht vind ik. gewoon te voet. niks met dikke auto's en families. geeft n beetje het beeld weer hoe je terugkomt buiten de villa
ik zie het ook al helemaal voor mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |