Vergis je niet in de prijs van hout hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
* Puckzzz belt de schoorsteenveger en gaat terug op hout stoken![]()
Heeft helaas weinig met Balkenende te maken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:35 schreef wolferl het volgende:
Je werkt om te overleven, leuke dingetjes mag je niet meer doen.
Heil Balkenende.
Vrijgeven van energiemarkt?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:37 schreef Deetch het volgende:
[..]
Heeft helaas weinig met Balkenende te maken.
Klopt! Balkendende is namelijk baas van de wereld. Waarom doet die knul er nou niets aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:35 schreef wolferl het volgende:
Heil Balkenende.
Daar hebben we nog een hele berg van liggenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:37 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Vergis je niet in de prijs van hout hoor.![]()
Zegt de SP'er ?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:35 schreef wolferl het volgende:
Heil Balkenende.
Verhoging van de wereldwijde gasprijzen?quote:
tuinhekjes van de buurt, plantsoenboompjes, pallets bij de aldi joepen.......quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:37 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Vergis je niet in de prijs van hout hoor.![]()
Dat is niet meer dan logisch, dat doet elk bedrijf, ze moeten immers wel geld verdienen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb ook eens ergens gehoord dat de energiebedrijven een X bedrag doorberekenen in hun prijzen om de kosten van de wanbetalers op te vangen, dat zou dus inhouden dat wij als keurig betalende burger opdraaien voor een stelletje wanbetalers. of dit waar is weet ik dus niet...
en datzelfde riepen ze over de zorg en dat roepen ze nu over openbaar vervoerquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, ja, ik hoorde ze nog roepen toen de energiemarkt werd vrijgegeven dat het door de concurrentie goedkoper zou worden.![]()
dat is heel wat anders dan opdraaien voor wanbetalersquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:47 schreef bigben04 het volgende:
[..]
Dat is niet meer dan logisch, dat doet elk bedrijf, ze moeten immers wel geld verdienen.
Ik bel nooit de klantenservice, maar ik betaal wel mee aan de telefonisten, schandalig hoor![]()
Belhamelquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:46 schreef wendytje het volgende:
[..]
tuinhekjes van de buurt, plantsoenboompjes, pallets bij de aldi joepen.......![]()
Hahaha, wie gelooft dat nou?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, ja, ik hoorde ze nog roepen toen de energiemarkt werd vrijgegeven dat het door de concurrentie goedkoper zou worden.![]()
344 euro??!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:54 schreef angel008 het volgende:
wij zijn van 2xx naar 344 ¤ gegaan (electra prijzen per maand..)
belachelijk gewoon!!
we zitten nu zelfs te twijfelen of we elke avond gewoon de hele groepenkast uitzet en de wekkers lekker op batterijen te laten werken..
Batterijen zijn per kwh niet bepaald goedkoperquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:54 schreef angel008 het volgende:
belachelijk gewoon!!
we zitten nu zelfs te twijfelen of we elke avond gewoon de hele groepenkast uitzet en de wekkers lekker op batterijen te laten werken..
dat ligt waarschijnlijk aan je gasverbruik.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:54 schreef angel008 het volgende:
belachelijk gewoon!!
WTF?!quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:54 schreef angel008 het volgende:
wij hebben een waterbed, een jacuzzi in de tuin, electrische oven, vele electrische apparaten en verbruiken niet eens zoveelquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:14 schreef Posdnous het volgende:
En de waterkoker gebruiken om je zwembad op te warmen.
okee, het kan zijnd at die PC's wat extra gebruiken, maar dat zal echt niet een nota van 344 euro tot gevolg hebben lijkt me zo.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:13 schreef angel008 het volgende:
<knip>
meter is getest had zelfs een kleine fout tegen (1 kw minder over 1000kw)quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
okee, het kan zijnd at die PC's wat extra gebruiken, maar dat zal echt niet een nota van 344 euro tot gevolg hebben lijkt me zo.
is er iets mis met de meter? hebben jullie al eens iemand van het energiebedrijf langs laten komen om alles door te meten? ik weet dat ze mensen hebben die meten alle apparatuur door om te ontdekken waar het hoge verbruik aan ligt.
wat voor verlichting hebben jullie? spaarlampen e.d. zijn natuurlijk maar een kleine stap richting minder stroomverbruik, maar het is er toch weer eentje
Tja, dat wil dan welquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:26 schreef angel008 het volgende:
[..]
garage heeft 6 tl buizen hangen (welke zo min mogelijk uitstaan)
we zijn ook van plan om alles na te gaan lopen all vermoed ik nog steeds de pc's als grootste verbruikers (en aangezien deze bijna altijd aanstaan ook als enige boosdoeners...quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:42 schreef Posdnous het volgende:
@angel008
Inductiekookplaat gebruikt relatief wel gigantisch veel, maar alles bij elkaar is never nooit genoeg om zo'n hoog verbruik te krijgen. Er moet iets anders aan de hand zijn, ik zou even een professional erbij halen.
Wat zit er in die PC en wat doen ze? Als ze constant staan te downloaden met 5 hdd draaien met een rits koelers is iets anders dan een bareboontje met 1 hdd met een cpu die weinig vermogen gebruikt..quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:00 schreef angel008 het volgende:
[..]
we zijn ook van plan om alles na te gaan lopen all vermoed ik nog steeds de pc's als grootste verbruikers (en aangezien deze bijna altijd aanstaan ook als enige boosdoeners...
all lijkt het me zeer stug dat een totaalvermogen van max 700 watt aan voedingen zo idioot veel kan trekken (en dat is dan nog wel het maximaal vermogen)
alleen zijn er niet zoveel van dat soort huizen in NLquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:55 schreef ElizabethR het volgende:
Toen we nog in NL woonden betaalden we ook gigantisch veel aan energie. Alles bij elkaar zo'n 380 euro in de maand, en het huisje was relatief klein. Nu wonen we in Ierland in een kast van een huis, vrijstaand, 5 slaapkamers, studiekamer en 4 badkamers, en we hebben in Oktober de olietank laten vullen voor de verwarming. 900 Liter voor 430 euro. De tank is nu nog niet half leeg. En aan electriciteit betalen wij 95 euro per maand.
Ik vind het wel prima zo
Uiteraard is dat een beetje teveel van het goedequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
alleen zijn er niet zoveel van dat soort huizen in NL
en om nou om een energierekening te gaan verhuizen is me ook wat...
Een computer die 24 uur per dag aan staat kost je zo'n 35 euro per maand.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:04 schreef Karina het volgende:
Die prijzen zijn inderdaad niet normaal meer. Ik woon in een driekamerwoning, ben overdag niet thuis, maar betaal maar liefst ¤ 105 per maand aan gas en licht! Waar dat allemaal aan op gaat, geen idee. Ik heb mijn pc wel vaak aan staan, maar dat zal geen tientallen Euro's per maand kosten.
Leve de privatisering en de groene stroom!quote:Inkomen topman Essent leidt opnieuw tot commotie
Uitgegeven: 10 maart 2006 08:59
Laatst gewijzigd: 10 maart 2006 18:17
DEN HAAG - Het inkomen van M. Boersma, de hoogste baas van energiebedrijf Essent, heeft vrijdag opnieuw tot commotie geleid. VVD-vicepremier Zalm noemde de bonus van Boersma "nogal overdreven", Abvakabo-voorzitter E. Snoey vindt de beloning "buiten proportie". De aandeelhouders noemen de bonus echter gerechtvaardigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |