Inderdaad! Ziet er stoer uit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:05 schreef StefanP het volgende:
Ik vind die velgen wel wat hebben; ze passen goed bij de auto.
je hebt wel bi-xenon, maar ik geloof dat dat enkel H4 is.. als je dus ook je grootlicht gebruikt zal je denk ik 2 setjes moeten kopen, 1 voor je dimlicht, en 1 voor je grootlicht.. maar dat durf ik nie zeker te zeggen, aangezien ik enkel me dimlicht heb vervangen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:29 schreef simplemouse het volgende:
[..]
het is ook nog steeds zo
alleen nu geld het voor auto's na juli 2007 alles daarvoor mag je gewoon xenon inbouwen
@Kees
thnx voor de ebay link
verder nog een vraagje hoe zit het met je groot licht?
ik heb een vectra B met H1 (dacht ik) lampjes voor dimlicht (misschien vervangen voor Xenon) maar als ik me groot licht ga gebruiken dan heb ik natuurlijk gewoon weer dan stomme gele licht
is er dus ook xenon voor groot licht?
thnxquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:39 schreef KeessieK het volgende:
[..]
je hebt wel bi-xenon, maar ik geloof dat dat enkel H4 is.. als je dus ook je grootlicht gebruikt zal je denk ik 2 setjes moeten kopen, 1 voor je dimlicht, en 1 voor je grootlicht.. maar dat durf ik nie zeker te zeggen, aangezien ik enkel me dimlicht heb vervangen..
Als ik jou was zou ik gewoon eerst je dimlicht vervangen, en dan nog maar eens zien of je je grootlicht wel moet doen, denk het haast niet, want je hebt echt een enorme bak licht van dat xenon, dus je grootlicht zal je haast niet gebruiken..
@ de rest, Thnx..
Vind hem echt een mooie auto... serieus.. lekker strak..quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef KeessieK het volgende:
Afgelopen zaterdag heb ik andere banden op de velgen laten zetten, aangezien de banden die erop zaten achter best wel aanliepen..
Het zijn continental sport contacts in de maat 195/45/16 geworden. daarna kon de auto nog weer lager geschroefd worden dus gelijk maar gedaan.dus nu is ie vanaf me oude velgen naar hoe hij nu staat rondom 1,5 cm lager..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder heb ik vorige week samen met een maatje van me electrische ramen aangesloten, en een degelijk alarm ingebouwd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:
van wie is die TDI
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Turquaz52 op 23-07-2007 23:24:32 ]Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Of gewoon een sier intercoolerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:26 schreef KeessieK het volgende:
mja ik weet alleen niet wat.. heb al zitten denken aan een klein oliekoelertje erachter.. maarja, kans is groot dat me blok dan niet meer op temperatuur komt....![]()
hoeveel km zit er al op deze blok?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:33 schreef KeessieK het volgende:
@ turquaz.. misschien, als dit blok op is.. anders niet..
@ spamblik..kwam hem tegen op een evenement, ff lekker fout doen..
als me ice af is en me schade gefixt gaat ie eraf oke?
turbo's erop zetten en dan alleen patsen met een bov is nog ricer dan deze auto.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
een turboke en zo'n mooie psssssttt geluid staat hier toch wel bij![]()
hij heeft geen turbo.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:05 schreef Lircky het volgende:
Liever patsen met een seat met een turbo, dan een ouwe supra.
mijn mening he
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
turbo's erop zetten en dan alleen patsen met een bov is nog ricer dan deze auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:35 schreef KeessieK het volgende:
Lullen jullie maar aan..Ik heb afgelopen weekend, nadat ik door duitsland ben gereden besloten om dit blok eruit te tyfen en er een ander in te lepelen..
Je 1.6, wat doe je!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:47 schreef KeessieK het volgende:
komt een g60 blok in, met in een later stadium een kompressor van een mercedes...
Jij weet dat een G-ladder wel erg kwetsbaar is en revisie vaak ook heel duur is he?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:40 schreef KeessieK het volgende:
Ik heb helaas geen geldboompje in de tuin staan, dus alles op z'n tijd..en er komt indd een intercooler achter de voorbumper..
fijn land hequote:Op zondag 30 september 2007 23:55 schreef KeessieK het volgende:
Inmiddels is de folie van de voorste ruiten af..hier in de buurt verschillende keren een juut tegen gekomen, en geen problemen.. ga laatst richting rotterdam, zaterdagochtend 8 uur, juut naast me.. raampjes gemeten, te donker, eraf en bekeuring..
achja, hoort erbij, folie komt er gewoon weer op..
verders laatst een snelwegfoto gemaakt..
[afbeelding]
Geen boete voor rijden zonder kenteken?quote:Op zondag 30 september 2007 23:55 schreef KeessieK het volgende:
Inmiddels is de folie van de voorste ruiten af..hier in de buurt verschillende keren een juut tegen gekomen, en geen problemen.. ga laatst richting rotterdam, zaterdagochtend 8 uur, juut naast me.. raampjes gemeten, te donker, eraf en bekeuring..
achja, hoort erbij, folie komt er gewoon weer op..
verders laatst een snelwegfoto gemaakt..
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:33 schreef fathank het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de maximum lichtdoorlaatbaarheid (of hoe ze dat ook noemen) is? En dan graag geen Koos Spee Wegmisbruikers regels, maar echte wetten.
quote:Zo schrijft een Europese richtlijn voor dat de lichtdoorlaatbaarheid van de voorruit minimaal 75 procent moet zijn, die van de voorste portierruiten en achterruit 70 procent. Als het voertuig een rechter buitenspiegel heeft, mag de achterruit donkerder zijn. Voor de achterste portierruiten zijn de regels soepeler. De richtlijn is door het gerechtshof in Leeuwarden bevestigd.
Wat houd je tegen om weg te gaan als t allemaal zo slecht isquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat een geluk weer dat wij in europa wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |