quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
turbo's erop zetten en dan alleen patsen met een bov is nog ricer dan deze auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:35 schreef KeessieK het volgende:
Lullen jullie maar aan..Ik heb afgelopen weekend, nadat ik door duitsland ben gereden besloten om dit blok eruit te tyfen en er een ander in te lepelen..
Je 1.6, wat doe je!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:47 schreef KeessieK het volgende:
komt een g60 blok in, met in een later stadium een kompressor van een mercedes...
Jij weet dat een G-ladder wel erg kwetsbaar is en revisie vaak ook heel duur is he?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:40 schreef KeessieK het volgende:
Ik heb helaas geen geldboompje in de tuin staan, dus alles op z'n tijd..en er komt indd een intercooler achter de voorbumper..
fijn land hequote:Op zondag 30 september 2007 23:55 schreef KeessieK het volgende:
Inmiddels is de folie van de voorste ruiten af..hier in de buurt verschillende keren een juut tegen gekomen, en geen problemen.. ga laatst richting rotterdam, zaterdagochtend 8 uur, juut naast me.. raampjes gemeten, te donker, eraf en bekeuring..
achja, hoort erbij, folie komt er gewoon weer op..
verders laatst een snelwegfoto gemaakt..
[afbeelding]
Geen boete voor rijden zonder kenteken?quote:Op zondag 30 september 2007 23:55 schreef KeessieK het volgende:
Inmiddels is de folie van de voorste ruiten af..hier in de buurt verschillende keren een juut tegen gekomen, en geen problemen.. ga laatst richting rotterdam, zaterdagochtend 8 uur, juut naast me.. raampjes gemeten, te donker, eraf en bekeuring..
achja, hoort erbij, folie komt er gewoon weer op..
verders laatst een snelwegfoto gemaakt..
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:33 schreef fathank het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de maximum lichtdoorlaatbaarheid (of hoe ze dat ook noemen) is? En dan graag geen Koos Spee Wegmisbruikers regels, maar echte wetten.
quote:Zo schrijft een Europese richtlijn voor dat de lichtdoorlaatbaarheid van de voorruit minimaal 75 procent moet zijn, die van de voorste portierruiten en achterruit 70 procent. Als het voertuig een rechter buitenspiegel heeft, mag de achterruit donkerder zijn. Voor de achterste portierruiten zijn de regels soepeler. De richtlijn is door het gerechtshof in Leeuwarden bevestigd.
Wat houd je tegen om weg te gaan als t allemaal zo slecht isquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:27 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat een geluk weer dat wij in europa wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |