op de foto glimt ie meer als in het echt hoor..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:50 schreef MarkyB het volgende:
ik vind dat skaileer als hemel wel een beetje lelijk. omdat het zo glimt enzo.
Mee eens, alcantra was een stuk mooier geweest, zowel voor de hemel als voor de stijlen imo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:22 schreef MikeyMan het volgende:
Alcantara had ik ook mooier gevonden... Vind dit een beetje Leernichterig...
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:45 schreef KeessieK het volgende:
alcantara op de stijlen plakken? daar heb ik nog nooit van gehoord...
wat ben jij een ongelooflijk sukkel, als je die auto niet intresseert hoef je toch ook niet te reageren in z'n topic.quote:Op maandag 9 april 2007 17:13 schreef SRS-Engineering het volgende:
Niet mooi afgewerkt en erg overdreven voor een 90PK supercar maar goed als jij het mooi vind en andere ''autoliefhebbers'' wat boeit het dan.
![]()
Thnx..quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:40 schreef OrganicIron het volgende:
netjes gedaan! Ziet er sportief uit! ga je de motor ook nog een beetje kietelen?
Zoals je al zegt, het is een hobby..quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:30 schreef -TheSilence- het volgende:
Die bak heb je leuk opgekalefaterd.. Maaruh.. mag ik vragen hoeveel geld je er nu al ingestoken hebt? k`snap dat het je hobby is.. maar tis en blijft een auto van 12Jaar oud..
Thnx..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:16 schreef LoggedIn het volgende:
Dit blijft een cool topicHet lijkt me echt zo gaaf om zo lekker met een auto te klooien
Maarja, voorlopig is het al een uitdaging hoe ik de krassen die iemand anders op mijn Ibiza'tje gemaakt heeft, ga wegwerken![]()
Hoe ga je precies met dat scratch X om? ik heb het wel liggen hier, maar voor zo ver ik heb kunnen ontdekken doet het niet zoveelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:15 schreef KeessieK het volgende:
[..]
Thnx..had eerst geen plannen met de motor, maar heb vernomen van een maatje van me dat voor niet al te veel geld toch wat extra pktjes uit dit blokkie zijn te trekken, dus wie weet..
[..]
Zoals je al zegt, het is een hobby..en daar gaat geld in zitten, veel geld.. eerlijk gezegd durf ik ook niet te zeggen hoeveel erin zit.. ben het niet specifiek bij gaan houden..
[..]
Thnx..enne, voor die krassen, weet niet hoe erg ze zijn, maar als ze oppervlakkig zijn, probeer het eens met Scratch X van Meguiars..
das echt wonderspul..
Erop smeren, vrij lang wachten totdat het wit/droog uitslaat, en dan flink hard poetsen...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:33 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hoe ga je precies met dat scratch X om? ik heb het wel liggen hier, maar voor zo ver ik heb kunnen ontdekken doet het niet zoveel
commandant is net Jif..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:14 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Erop smeren, vrij lang wachten totdat het wit/droog uitslaat, en dan flink hard poetsen...
Maar commandant 3 doet het beter... Wel oppassen though
Tsjah, zoals met veel spullen; tis net hoe je ermee omgaat...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:55 schreef KeessieK het volgende:
[..]
commandant is net Jif..dat schuurt gewoon je lak weg..
Scratchx komt nieteens in de buurt...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:29 schreef LoggedIn het volgende:
Commandant heb ik idd veel slechte dingen over gehoord.. Meguiars zou ongeveer hetzelfde doen, maar dan mooier (en met meer moeite)
Mss als het straks niet regent, dat ik ff wat ga proberen nog
Heb persoonlijk helemaal geen slechte ervaringen met commandant. Maar gebruik de juiste voor het hetgeen je wil bereiken. Voor verweerde lakken doet commandant 4 wonderen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:55 schreef KeessieK het volgende:
[..]
commandant is net Jif..dat schuurt gewoon je lak weg..
wat een vreemde nickname heb jijquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef SilentRimmer het volgende:
[..]
Heb persoonlijk helemaal geen slechte ervaringen met commandant. Maar gebruik de juiste voor het hetgeen je wil bereiken. Voor verweerde lakken doet commandant 4 wonderen.
VOOR
[afbeelding]
NA
[afbeelding]
dus?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:30 schreef S1nn3rz het volgende:
so much voor een 1.6
waarom heb je van dat geld niet direct een v6 ofzo gekocht die lekker anoniem door het leven gaat.
een beetje tdi rijdt je er met gemak uit.
ja het resultaat is wel mooi..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef SilentRimmer het volgende:
[..]
Heb persoonlijk helemaal geen slechte ervaringen met commandant. Maar gebruik de juiste voor het hetgeen je wil bereiken. Voor verweerde lakken doet commandant 4 wonderen.
VOOR
[afbeelding]
NA
[afbeelding]
Je moet dan ook wel je best doen om je lak 10x in de levenscyclus van een auto te laten verweren.....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:46 schreef KeessieK het volgende:
[..]
ja het resultaat is wel mooi..maar als je dat 10x gedaan hebt is je auto wit..
![]()
klopt indd, volgende week krijg ik m'n vakantiegeld, dus dan ga ik eens nieuwe velgen zoeken..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Leuk project! Niet helemaal mijn smaak, maar wel netjes gedaan!
Ow en je hebt idd andere velgen nodig nu, deze stonden op de standaard ibiza een stuk beter.
true... als je hem bijhoud hoeft het niet indd.. maar je hebt er van die paupers tussen zitten..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:25 schreef SilentRimmer het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel je best doen om je lak 10x in de levenscyclus van een auto te laten verweren.....![]()
Hij was ook van een pauperquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:27 schreef KeessieK het volgende:
true... als je hem bijhoud hoeft het niet indd.. maar je hebt er van die paupers tussen zitten..
Vind de velgen niet mooi.. Heb altijd een hekel gehad aan 3 en 4 spaaks velgen.. voor de rest.. tja.. Jammer van die grote leegte in je voorbumper.. Schroef dr een turboke op en een dikke intercooler.. gewoon voor de inhaal manouvresquote:Op zondag 8 juli 2007 21:50 schreef KeessieK het volgende:
Heb van de week een setje 8000K xenon ingebouwd, en gister nieuwe velgen laten monteren..komen alleen andere banden op, aangezien dit een btje aanloopt in de wielkasten..
![]()
Manoeuvres that is.quote:
Haha.. Ja, was mij ook al opgevallen.quote:Op maandag 9 juli 2007 02:20 schreef chiren het volgende:
Valt iemand het op trouwens, die foto met op de achtergrond unirice?
hoezo? wat is er dan met rijst?quote:Op maandag 9 juli 2007 10:10 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Haha.. Ja, was mij ook al opgevallen.Alsof het zo de bedoeling geweest is.
als je een lampje kan verwisselen kan je ook xenon inbouwen..quote:Op maandag 9 juli 2007 01:04 schreef LoggedIn het volgende:
mooi hooris xenon inbouwen moeilijk/duur?
moet je xenon niet je hele unit vervangen?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:49 schreef KeessieK het volgende:
[..]
als je een lampje kan verwisselen kan je ook xenon inbouwen..bij m'n angel eyes moest ik alleen het gat waar de lamp in steekt ietsje ruimer dremelen, maar daarna paste hij er zo in..
enige wat je dan nog moet doen is de 2 starters van de xenon een mooi plaatsje geven onder de motorkap, maar dat kan iedereen wel..
ik was voor me setje H1 xenon 8000K 91 euro inclusief verzenden kwijt..stond op ebay te koop, gewoon bij een bedrijf, dus die verkoopt wel meer van die setjes voor een spotprijs..
Die xenon ziet er wel mooi uit. Alleen jammer dat je het op jouw auto niet mag hebben. Met Xenon is het namelijk verplicht om koplampsproeiers te hebben...quote:Op maandag 9 juli 2007 16:49 schreef KeessieK het volgende:
[..]
als je een lampje kan verwisselen kan je ook xenon inbouwen..bij m'n angel eyes moest ik alleen het gat waar de lamp in steekt ietsje ruimer dremelen, maar daarna paste hij er zo in..
enige wat je dan nog moet doen is de 2 starters van de xenon een mooi plaatsje geven onder de motorkap, maar dat kan iedereen wel..
ik was voor me setje H1 xenon 8000K 91 euro inclusief verzenden kwijt..stond op ebay te koop, gewoon bij een bedrijf, dus die verkoopt wel meer van die setjes voor een spotprijs..
nee hoor, xenon kan prima in de originele lampunit..quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:10 schreef simplemouse het volgende:
[..]
moet je xenon niet je hele unit vervangen?
xenonbrand toch veel heter dan een gewoone lamp dus die laat je standaart koplamp unit toch smelten??
verder zou je mij dat linkje kunnen doen van die gast op ebay (in eem PM denk ik)
oja en niet te vergeten Vettebak!!
alleen ik (met mij nog wat andere in dit toppic) het roster in je voor bumper veranderd en andere velgen gebruikt
maar gelukkig smaken verschillen
Alleen jammer dat dat artikel van 2005 is en we nu in 2007 leven, en dit dus inmiddels al weer van de baan is..quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die xenon ziet er wel mooi uit. Alleen jammer dat je het op jouw auto niet mag hebben. Met Xenon is het namelijk verplicht om koplampsproeiers te hebben...
http://rechtennieuws.nl/3(...)non-verlichting.html
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:06 schreef KeessieK het volgende:
[..]
nee hoor, xenon kan prima in de originele lampunit..
en thnx voor het compliment..ebaykerel: http://myworld.ebay.de/yago-jajagogo/
[..]
Alleen jammer dat dat artikel van 2005 is en we nu in 2007 leven, en dit dus inmiddels al weer van de baan is..ook zonder koplampsproeiers mag je xenon hebben..
![]()
het is ook nog steeds zoquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.Ik dacht dat het nog steeds zo was. Ik moet eens met mijn tijd meegaan geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |