Inderdaad! Ziet er stoer uit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:05 schreef StefanP het volgende:
Ik vind die velgen wel wat hebben; ze passen goed bij de auto.
je hebt wel bi-xenon, maar ik geloof dat dat enkel H4 is.. als je dus ook je grootlicht gebruikt zal je denk ik 2 setjes moeten kopen, 1 voor je dimlicht, en 1 voor je grootlicht.. maar dat durf ik nie zeker te zeggen, aangezien ik enkel me dimlicht heb vervangen..quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:29 schreef simplemouse het volgende:
[..]
het is ook nog steeds zo
alleen nu geld het voor auto's na juli 2007 alles daarvoor mag je gewoon xenon inbouwen
@Kees
thnx voor de ebay link
verder nog een vraagje hoe zit het met je groot licht?
ik heb een vectra B met H1 (dacht ik) lampjes voor dimlicht (misschien vervangen voor Xenon) maar als ik me groot licht ga gebruiken dan heb ik natuurlijk gewoon weer dan stomme gele licht
is er dus ook xenon voor groot licht?
thnxquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:39 schreef KeessieK het volgende:
[..]
je hebt wel bi-xenon, maar ik geloof dat dat enkel H4 is.. als je dus ook je grootlicht gebruikt zal je denk ik 2 setjes moeten kopen, 1 voor je dimlicht, en 1 voor je grootlicht.. maar dat durf ik nie zeker te zeggen, aangezien ik enkel me dimlicht heb vervangen..
Als ik jou was zou ik gewoon eerst je dimlicht vervangen, en dan nog maar eens zien of je je grootlicht wel moet doen, denk het haast niet, want je hebt echt een enorme bak licht van dat xenon, dus je grootlicht zal je haast niet gebruiken..
@ de rest, Thnx..
Vind hem echt een mooie auto... serieus.. lekker strak..quote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef KeessieK het volgende:
Afgelopen zaterdag heb ik andere banden op de velgen laten zetten, aangezien de banden die erop zaten achter best wel aanliepen..
Het zijn continental sport contacts in de maat 195/45/16 geworden. daarna kon de auto nog weer lager geschroefd worden dus gelijk maar gedaan.dus nu is ie vanaf me oude velgen naar hoe hij nu staat rondom 1,5 cm lager..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder heb ik vorige week samen met een maatje van me electrische ramen aangesloten, en een degelijk alarm ingebouwd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit:
van wie is die TDI
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Turquaz52 op 23-07-2007 23:24:32 ]Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Of gewoon een sier intercoolerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:26 schreef KeessieK het volgende:
mja ik weet alleen niet wat.. heb al zitten denken aan een klein oliekoelertje erachter.. maarja, kans is groot dat me blok dan niet meer op temperatuur komt....![]()
hoeveel km zit er al op deze blok?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:33 schreef KeessieK het volgende:
@ turquaz.. misschien, als dit blok op is.. anders niet..
@ spamblik..kwam hem tegen op een evenement, ff lekker fout doen..
als me ice af is en me schade gefixt gaat ie eraf oke?
turbo's erop zetten en dan alleen patsen met een bov is nog ricer dan deze auto.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
een turboke en zo'n mooie psssssttt geluid staat hier toch wel bij![]()
hij heeft geen turbo.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:05 schreef Lircky het volgende:
Liever patsen met een seat met een turbo, dan een ouwe supra.
mijn mening he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |