Helaas dat is em niet. De gitaar is van EKS Technology Inc, maar het enige wat ik erover kan vinden is een review op Harmony Central (ik wou een linkje plaatsen, maar die pagina doet het niet)quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://www.cyclonemusic.com/ ?
Ach als die goed klinkt en jij em fijn vind spelen is het toch al goedquote:Op woensdag 21 februari 2007 21:27 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Helaas dat is em niet. De gitaar is van EKS Technology Inc, maar het enige wat ik erover kan vinden is een review op Harmony Central (ik wou een linkje plaatsen, maar die pagina doet het niet)
Jammer dat er zo weinig over te vinden, was wel benieuwd.
Ah nu wel (ik moet meer geduld hebben) . http://reviews.harmony-ce(...)hnology/Cyclone/10/1
kunstgewricht ding in je schouder?quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:46 schreef SNArky het volgende:
TVP...
Vrijdag krijg ik staal in mijn schouder, dus hopelijk volgende week weer spelen.
Die kende we al.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5SZIFHJIjEw
zoiets![]()
Ja nou hij vraagt er toch naarquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die kende we al.
Maar tof genoeg om nog een keer te posten
laat ens wat horenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:13 schreef --H-I-M-- het volgende:
zoo ik ben er weer!
2 van de drie nummers van de demo afgemixt gaat lekker!
ik hou van mn royer 121 (en mn pacifica)! zou iedere opnemende gitarist moeten hebben..........
Little wing is toch niet zo moeilijk? Vind dit ook zeker niet de beste versie die ik ooit gehoord heb.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lwTpGRMYZ70&NR
DAMN WIL IK OOK KUNNEN
Ik denk ook dat hij de algemene chillheid bedoelt, in combinatie met de zang dus.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:27 schreef ssebass het volgende:
[..]
Little wing is toch niet zo moeilijk? Vind dit ook zeker niet de beste versie die ik ooit gehoord heb.
Ah oke op die manier. Ik baal dat ik niet kan zingen, daarom ken ik van de meeste nummers ook alleen de voor gitaar interessante stukken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:30 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij de algemene chillheid bedoelt, in combinatie met de zang dus.
Mja als je toevallig een leuk riffje of iets hoort ga je dat proberen, maar sommige stuken zijn niet boeiend om te leren dus dat laat ik dan ook zittenquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:31 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ah oke op die manier. Ik baal dat ik niet kan zingen, daarom ken ik van de meeste nummers ook alleen de voor gitaar interessante stukken.
prrrquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:40 schreef Svyatagor het volgende:
ROFLOMGFGEINS!!!:D DD:DD.14.gif
ofzo.
BAN! HIJ DOET EEN TVP!!!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:52 schreef -Menn0- het volgende:
TVP
Dubbelplus BAN voor jou!quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
BAN!
geen bans bespreken op het forum
moet je daar op de kop gitaarspelen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:19 schreef -Beer- het volgende:
Zo even een tvp uit Australie!
Ik sta nog steeds in de OP
Als je het zo goed kan ben ik wel benieuwd naar een sampletje, praatjes hebben we natuurlijk niks.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:31 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ah oke op die manier. Ik baal dat ik niet kan zingen, daarom ken ik van de meeste nummers ook alleen de voor gitaar interessante stukken.
Dat klopt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:02 schreef ssebass het volgende:
Ik vind het altijd een ramp om op nieuwe gitaren te spelen. Ze gaan pas echt lekker spelen na een aantal jaar. Mijn strat begint nu pas een beetje stemvaster te worden.
Ik kan hier nu niet opnemen, moet ik eerst alles gaan verbouwen, maar ik heb nog wel wat stukjes van een aantal jaar geleden. Waar kan ik die neergooien dan? Gewoon een paar kleine experimentele mp3'tjes.quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je het zo goed kan ben ik wel benieuwd naar een sampletje, praatjes hebben we natuurlijk niks.
Zingen kan ik btw wel weer een beetje
[..]
Dat klopt.
Maar hout dat werkt ook een beetje, ofzo.
Oude gitaren spelen daarom meestal ook fijner.![]()
http://www.last.fm/user/Svyatagor/quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef Neidropje het volgende:
jullie ook al aan de last.fm trouwens?
Led zeppelin - In my time of dyingquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:16 schreef lifeblind het volgende:
tvp!
Vandaag heb ik voor de grap eens een guitar slide gekocht (zo'n glazen buisje voor om je vinger). Iemand nog wat leuke dingen om d'r mee leren om te gaan?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Svyatagor/
Johan zie ik? Ga ik zaterdag nog heen, vrienden van me staan in hun voorprogramma (Theux).quote:Your musical compatibility rating with Svyatagor is:
Very High
Jammer, had er meer van verwacht.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/Svyatagor/
Ja, supergoeie band. Heb ze ook al een paar keer live gezien, en hoewel dat een beetje stijfjes is, staat het wel.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[..]
Johan zie ik? Ga ik zaterdag nog heen, vrienden van me staan in hun voorprogramma (Theux).
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:00 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jammer, had er meer van verwacht.![]()
Ik hoopte wat onbekends te vinden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, supergoeie band. Heb ze ook al een paar keer live gezien, en hoewel dat een beetje stijfjes is, staat het wel.
[..]
![]()
![]()
Ok.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:40 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ik hoopte wat onbekends te vinden.Je Tool-geinspireerde Bill Hicks deed me hopen op veel vage bandjes.
dat zijn zo'n beetje de meest gebruikte snaren die er zijn geloof ik. hoewel ik Ernie Balls beter vind omdat die niet onder je vingers wegroesten en niet zo schel klinken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:43 schreef sound-storm het volgende:
zeg, mensen ervaring met deze snaren?
D'Addario EXL110+
XL nickelplated steel, Roundwound
lijken we goede toe, op m'n basgitaar heb ik ook roundwounds en dat bevalt erg goed
echt ziek man die collectie !quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:41 schreef Neidropje het volgende:
oh en een enorme kwijl pagina (pagina's)!!!
http://www.lespaulforum.com/forum/index.php
vooral deze gast heb een enorm geile collectie: http://www.lespaulforum.com/slub2/mslub.html KWIJLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Kun je een leuk huis van kopen!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:44 schreef LennartCM het volgende:
Verkapt lastfm topic![]()
[..]
echt ziek man die collectie !![]()
holy fuck..........ik dacht dat ik met een paar gitaren al aardig op weg was...........quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:41 schreef Neidropje het volgende:
oh en een enorme kwijl pagina (pagina's)!!!
http://www.lespaulforum.com/forum/index.php
vooral deze gast heb een enorm geile collectie: http://www.lespaulforum.com/slub2/mslub.html KWIJLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
hyves is veel leukerquote:Op donderdag 22 februari 2007 17:36 schreef ibaneX het volgende:
last fm???
Net even geregistreerd, wel leuk, ik had er ook nooit van gehoord! (onder welke steen heb ik gelegen...)quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:36 schreef ibaneX het volgende:
last fm???
Hyves is echt fout Br33ZaH!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door TeleluvR op 22-02-2007 17:48:01 ]Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Foto's ?!quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:32 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
holy fuck..........ik dacht dat ik met een paar gitaren al aardig op weg was...........![]()
Je bent er zelf nog één, he?quote:
omdat ik de positie van werkschuw tuig al in heb genomen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:20 schreef -Menn0- het volgende:
Whehe wat een mongool
Maar waarom ben ik nou weer een puber ?!
En het ziet er zo simpel uit he... frustrerend!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lwTpGRMYZ70&NR
DAMN WIL IK OOK KUNNEN
jup!quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kun je een leuk huis van kopen!![]()
Dat is in mijn geval niet te vergelijken met de muziek die ik luister van cd (en niet via de computer afspeel). Mijn Last.fm bevat eigenlijk alleen maar de nummers die geschikt zijn om bij te werken en dus ook op mijn werkpc staan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef sound-storm het volgende:
Dat probleem heb ik ook met last fm, heel veel wat ik luister op de fiets naar school ( dikke 2 uur per dag) wordt niet meegenomen op last.fm, dus eigenlijk geeft het een incompleet beeld van wat ik luister http://www.last.fm/user/vincent1990
...ineens allerlei hyvesachtige spamm e.d.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:20 schreef -Menn0- het volgende:
Whehe wat een mongool
Maar waarom ben ik nou weer een puber ?!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:40 schreef TeleluvR het volgende:
Hyves is echt fout Br33ZaH!Ik vind hyves meer iets voor studenten en studentenclubjes enzo, maar dta kan ook liggen aan de mensen in mijn lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik aan breezer denk denk ik meer aan cu2 en sugababes
![]()
Nou, ik ben student (nog netquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik vind hyves meer iets voor studenten en studentenclubjes enzo, maar dta kan ook liggen aan de mensen in mijn lijst.Als ik aan breezer denk denk ik meer aan cu2 en sugababes
Doe ik helemaal nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:07 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
...ineens allerlei hyvesachtige spamm e.d.....
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 05:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Op ww.google.com.
En het is dus Kumbaya, niet Cumbaja. Dat lijkt voor Google te veel op Cambodja, en dan krijg je van die Pol Pot achtige toestanden. Je weet wel, uitgemoorde en spoorloos verdwenen zoekresultaten...
grinnikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 05:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Op ww.google.com.
En het is dus Kumbaya, niet Cumbaja. Dat lijkt voor Google te veel op Cambodja, en dan krijg je van die Pol Pot achtige toestanden. Je weet wel, uitgemoorde en spoorloos verdwenen zoekresultaten...
Je bent er ook maar meteen van teruggekomen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Net even geregistreerd, wel leuk, ik had er ook nooit van gehoord! (onder welke steen heb ik gelegen...)
http://www.last.fm/user/Teleluvr/
[..]
Hé, dat is precies de Japanner die ik gehad heb, alleen 't blauw was iets meer metallic achtiger.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:17 schreef ibaneX het volgende:
Rot op! open maar een last fm topic ofzo
opnieuw af laten stellen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:39 schreef NickW het volgende:
Hey Iedereen, Ik heb een vraagje.
Op mijn Epiphone les paul. Klinken de tonen op de hoge e snaar na de 12e fret niet meer goed. ik moet ze zeg maar iets opduwen om de juiste toon te krijgen, en als ik een harmonic maak op de twaalfde fret klinkt die niet hetzelfde als ik em gewoon normaal speel, Terwijl die als de harmonic hoort te klinken, Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
Opnieuw intoneren. Kan een vakman doen, maar het is niet moeilijk en ook wel handig om te kunnen. Hoe het moet staat hier wel:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:39 schreef NickW het volgende:
Hey Iedereen, Ik heb een vraagje.
Op mijn Epiphone les paul. Klinken de tonen op de hoge e snaar na de 12e fret niet meer goed. ik moet ze zeg maar iets opduwen om de juiste toon te krijgen, en als ik een harmonic maak op de twaalfde fret klinkt die niet hetzelfde als ik em gewoon normaal speel, Terwijl die als de harmonic hoort te klinken, Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 05:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Op ww.google.com.
Hey bedankt man mischien zo even naar feedback gaan kijken of hun daar iets aan kunnen doen. maar eerst even zelf proberen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Opnieuw intoneren. Kan een vakman doen, maar het is niet moeilijk en ook wel handig om te kunnen. Hoe het moet staat hier wel:
http://www.donhofstee.nl/brug.htm
hoe duur kost dat?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:29 schreef ibaneX het volgende:
een kustom made variant op de LP
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07085/Scannen0002.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Ga ik van de zomer laten bouwen, oud leraar van me bouwt ook gitaaren dus![]()
En ik wil nog een vox ad50vt
Doet me een beetje denken aan die Deans...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:29 schreef ibaneX het volgende:
een kustom made variant op de LP
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07085/Scannen0002.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Ga ik van de zomer laten bouwen, oud leraar van me bouwt ook gitaaren dus![]()
1. wat noem jij betaalbaarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:07 schreef NickW het volgende:
Ik zit te denken aan een ibanez die ook een beetje betaalbaar is weten jullie een goede?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:30 schreef TeleluvR het volgende:
Damn, hier krijg je GAS van!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben nog naar een andere versterker aan het kijken. Maar ik weet totaal nog niet wat ik wilquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Wat staat er eigenlijk nog op jullie verlanglijstje?
Die van mij:
- Gibson LesPaul Special II met p90's
- Marshall Bluesbreaker of 1974x
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Die van mij:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:54 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Eerder dezequote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:30 schreef TeleluvR het volgende:
Damn, hier krijg je GAS van!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja maar daar is het zo doodquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
@ laatste plaatje
@ bassen
prima dat je hier over gitaren komt lullen, maar bassen behoren naar mijn mening echt in het bassisten topic.
fender twin en shakiraquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Die van mij:
Nogal aftands en lelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Eerder deze![]()
![]()
[afbeelding]
Mooie Gibson
maar niet zo'n lelijke headstock, niet zo slecht afgewerkt, niet zo bah bah kleur.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die Deans...
[afbeelding]
Zelfbouw is te gek! Zoveel mooier en beter dan fabriekswerk!![]()
lelijk cheap ass ding!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Eerder deze![]()
![]()
[afbeelding]
Mooie Gibson
Beetje SG en melody maker hybride. Ik houd wel van die vintage gitaren. Gewoon lekker basic.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Eerder deze![]()
![]()
[afbeelding]
Mooie Gibson
Das een dubbelcut toch? Die mag er ook naast aan me muur!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Eerder deze![]()
![]()
[afbeelding]
Mooie Gibson
Mooi!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat is nou eigelijk het typerende geluid van p90 elementen?
als lordofthestrings ze niet heeft, is denk ik de enige optie naar de lokale gitaarboer te gaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:08 schreef GeneralButts het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik makkelijk online een paar vingerplectrum's & duimplectrums kan bestellen? zonder dat er gelijk 10 euro aan verzendkosten ofzo worden bij gedaan, lordofthetrings.com heeft zeer lage verzendkosten maar heeft jammergenoeg geen vingerplectrums alleen duimplectrums (maar die heb ik wel nodig dus misschien dat ik ze alsnog daar bestel)
Ik heb al rondgekeken op de sites die in de OP staan maar bij de meeste waren de verzendkosten meer dan de producten die ik kocht
Aanrader. Ik ben nog steeds iedere keer dat ik erop speel blij met mijn Vox AD60VTquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:29 schreef ibaneX het volgende:
crap ik wil de mijne eerder hebbenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:12 schreef Gitarist het volgende:
In het vorige topic vroeg iemand hoe lang het duurt voordat je een bestelling van Thomann binnen hebt.
Afgelopen zondagavond heb ik spullen besteld (allen in-stock) en ze zijn gisteren (donderdag dus) aangekomen.
Maar die gitaar die ik dus liet zien heeft een H90 element. Dit staat op gibson als:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi!
Het is een single-coil, maar wat vetter/ranziger. Verreweg mijn favoriete pickup! Als er hier nog een Gibson in huis komt, dan wordt dan er een met p90's... Heerlijke no-nonsense rockmonsters!
[afbeelding]
Zal een beetje P-100 achtig zijn, in feite een humbucker (stacked pickup). Die knakker van Green Day heeft zijn signature junior met een H-90. Ik ben er zelf niet kapot van, samen met de 'ruis' haal je ook een hoop toon eruit...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:41 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Maar die gitaar die ik dus liet zien heeft een H90 element. Dit staat op gibson als:
Pickups: new special design stacked double-coil H-90
Dus das eigelijk 2xp90 in 1 hoesje ofzo? Hij klinkt iig wel super vet.
Die gast van 999 speelde er op
http://www.youtube.com/watch?v=nvZKcey0wP0
smooiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:46 schreef nightfall het volgende:
en mijn eggle berlin HT is er eindelijk(denk trouwens dat het een "stage" is),. had em op ebay in de states gekocht,. duurde ff,. maar ik ben er echt blij mee
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind ze zo gaaf omdat ze een mooie simpele vorm hebben met weinig poespas erop, 24 frets, en de aktie is ook lekker,. loopt alleen een beetje aan op 1 positie op de lage E , dus moet ff gevlakt worden denk ik..
het brugelement heb ik vervangen door een Carvin C22B,. hij klinkt echt prachtig zuiver ook.
Dan kan die gitaar van 999 nooit zo'n gitaar zijn. 999 is uit 1978 ofzo en niet dat slappe green day gedoe.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zal een beetje P-100 achtig zijn, in feite een humbucker (stacked pickup). Die knakker van Green Day heeft zijn signature junior met een H-90. Ik ben er zelf niet kapot van, samen met de 'ruis' haal je ook een hoop toon eruit...
http://www.youtube.com/watch?v=JjhO3VGfpFk
Vast wel, is gewoon een LP.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dan kan die gitaar van 999 nooit zo'n gitaar zijn. 999 is uit 1978 ofzo en niet dat slappe green day gedoe.
Het is dus een Les Paule Junior die ik bedoel maar die staat niet op de gibson site volgens mij
Jij speelt vast alleen maar vuige chord-progressions.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nooit last van
Neequote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:55 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jij speelt vast alleen maar vuige chord-progressions.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:47 schreef no1uknow het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rNkBESdYYzc
Jeej
Komp eraan.quote:
oe nicequote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:26 schreef Neidropje het volgende:
en de postbode bracht mij vandaag:
[afbeelding]
Vet hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:26 schreef Neidropje het volgende:
[afbeelding]
mooi,. maar een xtra humbucker in het midden voegt echt helemaal niets toe,. maar goed,.. valt wel wat van te maken jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:26 schreef Neidropje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vet hoor
Heb je nog meer onderdelen ?![]()
dat grijze is geen grondverf?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:05 schreef Neidropje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik jat de hals van mn maya les paul. Moet nog wel veel gebeuren en het is niet echt kwaliteit (triplex bovenblad bijvoorbeeld, allemaal niet echt stevig) Maar het is wel leuk om een beetje mee te experimenteren enzo. Eens kijken of ik hem behoorlijk kan schuren, wil eigenlijk een zwart satijnen finish maken
Guitar Pro kan simpelweg meer. Ik ben er ook nog niet achter hoe je met Power Tab het iets langzamer kan laten afspelen. Verder maakt het weinig uit, de muziek maakt het verschil, niet het programma.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie beter, Guitar Pro of Power Tab?
Ik heb nu Guitar Pro, maar op de een of andere manier heb ik het idee dat er meer goede tabs zijn voor PT.
Mja omdat pt volgens mij al iets langer bestaat, maar volgens mij zijn er nu ook net zoveel, zo niet meer goeie tabs voor gp omdat het volgens mij gewoon veel meer gebruikt word.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie beter, Guitar Pro of Power Tab?
Ik heb nu Guitar Pro, maar op de een of andere manier heb ik het idee dat er meer goede tabs zijn voor PT.
nee een hele smerige kleur grijs:Pquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat grijze is geen grondverf?
![]()
die zwarte body is wel geyl, wat voor een is dat?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:15 schreef Neidropje het volgende:
[..]
nee een hele smerige kleur grijs:P
Die site heb ik net ontdenkt ja, erg fijne site. Ik had wat tabs nodig voor mijn gitaarles, we gaan nu aan de slag met de pentatonische toonladder en ik mag zelf kiezen welke solo we gaan oefenen. Waarschijnlijk is Comfortably Numb nog iets te moeilijk voor mijn negende gitaarlesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja omdat pt volgens mij al iets langer bestaat, maar volgens mij zijn er nu ook net zoveel, zo niet meer goeie tabs voor gp omdat het volgens mij gewoon veel meer gebruikt word.
911tabs.com haal ik ze altijd vandaan
Toonladder leren en beetje improviserenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die site heb ik net ontdenkt ja, erg fijne site. Ik had wat tabs nodig voor mijn gitaarles, we gaan nu aan de slag met de pentatonische toonladder en ik mag zelf kiezen welke solo we gaan oefenen. Waarschijnlijk is Comfortably Numb nog iets te moeilijk voor mijn negende gitaarles.
Inderdaad, dat hebben we afgelopen les al een beetje gedaan. Met wisselend succesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toonladder leren en beetje improviserengewoon beetje proberen en kijken of je er iets leuks uit kan krijgen
Daar zal ik eens naar kijken, bedankt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:47 schreef Dribbel_ het volgende:
het boek
"speel blues en rock" door loek van der knaap, gewoon deel 1 dan is echt een aanrader, begint bij heel makkelijk en dan langzaam opbouwenalles qua soleren enz, zit een cd bij waar je mee kan spelen, voor iets van 15 euro ofzo, echt heel handig om mee te oefenen
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef Sloggi het volgende:
Spelen met plectrum is trouwens kut.
Goed vasthoudenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wel. Hij blijft constant achter de snaren haken
.
wat dribbel zei, of probeer een dunner plectrum.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wel. Hij blijft constant achter de snaren haken
.
Mooie gitaarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:50 schreef VASND het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Neck Thru.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Je bent gewoon een arme sloeber die 2 snaren heeft gebroken, en je hebt geen geld voor neiuwe en nu ga je door op je 4 snarige gitaar onder het pseudoniembassist
![]()
Wacht even, jij noemt iemand anders een arme sloeberquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Je bent gewoon een arme sloeber die 2 snaren heeft gebroken, en je hebt geen geld voor neiuwe en nu ga je door op je 4 snarige gitaar onder het pseudoniembassist
![]()
Het is een LP Junior, en ik zag dat Epiphone em na gemaakt heeft! * punkjunk ziet zen versterker een maandje later komenquote:
Nee nog nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:09 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Wacht even, jij noemt iemand anders een arme sloeber![]()
Je hebt net 2 dagen een baan!
Aanradertje hoor, die Epi LP juniors zijn te gek. Mijn broer is ooit eens begonnen op een epi sunburst en heeft uiteindelijk de gibson aangeschaft, no-nonsense instant rock! TV-yellow is inderdaad een stoere kleur!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:09 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het is een LP Junior, en ik zag dat Epiphone em na gemaakt heeft! * punkjunk ziet zen versterker een maandje later komen![]()
Tot zo ver heb ik em alleen op Thomann.de gezien en dan sunburst terwijl ik geel toch net ff wat toffer vind.
VET VET VET!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:26 schreef Neidropje het volgende:
[afbeelding]
Grote mensen noemen dat een bigsby...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:53 schreef imported_sphinx het volgende:
wat een kotslelijke tremolo burgverneuker apparaat zit eraan zeg![]()
Haha, zijn Epi LP juniors specifiek zo goed dan? Of gewoon alle LP's van Epi? Ik weet niet of Epi de Junior ook in tv-yellow heeft uigebracht maar ik ga der wel achter aan. Zijn de elementjes in deze gitaren ook wat of is het niet veel soeps?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Aanradertje hoor, die Epi LP juniors zijn te gek. Mijn broer is ooit eens begonnen op een epi sunburst en heeft uiteindelijk de gibson aangeschaft, no-nonsense instant rock! TV-yellow is inderdaad een stoere kleur!![]()
Haha, een tokia mét coole meneer...![]()
[afbeelding]
Ik vind de LP juniors wel leuker dan de andere LP's van epiphone, maar dat kan ook aan ook aan mijn voorliefde voor p90's liggen. Bovendien zijn ze wat minder zwaar. Epiphone heeft zeer zeker ook TV-yellow juniors: Volgens mij zwart, rood, sunburst en TV-yellow. Elementen zijn ok, wel iets microfonisch als je het vergelijkt met bijv. Seymour Duncans. Bijkomend voordeel is dat je maar 1 element hoeft te vervangen (kosten: <100 euro), ipv 2!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:58 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, zijn Epi LP juniors specifiek zo goed dan? Of gewoon alle LP's van Epi? Ik weet niet of Epi de Junior ook in tv-yellow heeft uigebracht maar ik ga der wel achter aan. Zijn de elementjes in deze gitaren ook wat of is het niet veel soeps?
ik weet hoe zo'n ding heet, ik omschrijf het alleen in mijn woorden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Grote mensen noemen dat een bigsby...![]()
Jammer dat het derde element echt niks toevoegd... doe mij maar gewone Custom...![]()
Ik heb tot zo ver echt alleen Thomann.de gevonden die em sunburst heeft, feedback heeft em bijvoorbeeld niet. De udense muziekhandel (link via OP (achter music partners) ) heeft em maar ook alleen maar sunburstquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik vind de LP juniors wel leuker dan de andere LP's van epiphone, maar dat kan ook aan ook aan mijn voorliefde voor p90's liggen. Bovendien zijn ze wat minder zwaar. Epiphone heeft zeer zeker ook TV-yellow juniors: Volgens mij zwart, rood, sunburst en TV-yellow. Elementen zijn ok, wel iets microfonisch als je het vergelijkt met bijv. Seymour Duncans. Bijkomend voordeel is dat je maar 1 element hoeft te vervangen (kosten: <100 euro), ipv 2!
[afbeelding]
Kleur komt niet zo goed uit op deze foto BTW.
Het wisselt. Soms vingers, soms plectrum, soms chickenpicking. Net wat op dat moment lekker speelt en klinktquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:41 schreef VaderJacob het volgende:
Ik speel bijna alles met mijn vingers![]()
Zeker welquote:
Ik vind die Ibanez ook errug stylevol! Vooral dat de headstock mee geverfd isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Zeker welen hij speeld fantastisch!
Maar volgens mij lopen hier vooral Gibson en Fender mensen rond.
Valt best mee. Er zijn meer dan voldoende fans hier van gitaren die met slechts een lineaal zijn ontworpenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:49 schreef VASND het volgende:
Stoer ding, wist niet dat ze ibanez dingen met emg's hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Zeker welen hij speeld fantastisch!
Later er in gezet inderdaadquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stoer ding, wist niet dat ze ibanez dingen met emg's hebbenof zijn die er appart ingezet ?
Maar hou zelf niet zo van dat te puntige
die korg zit bomvol met leuke effecten ook wat modeling ect wolgensmij is ie iets van ¤200 leuk ding.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:38 schreef nightfall het volgende:
zeg, heeft iemand van jullie ervaring met de korg ax1500g of de zoom g2.1u effectenbakken?,. ik zit er aan te denken me er eens aan te wagen, nou lees ik over de zoom (nog) betere reviews dan over de korg...
het probleem is dat dat dat digitale modeling gebeuren mij niet zo ligt, ik heb in het verleden zo'n v-amp2 gehad, en dan laatst nog een line6 spider,. maar het geluid klinkt zo "chemisch",. nou hoorde ik de demo van die korg, en dat klonk helemaal niet slecht, maar goed,. al die presentatiedemo's zijn supergelikt...
als iemand suggesties heeft hoor ik het graag
(jaja,. weet het,. mijn aankopen zijn nogal impulsief)
Tof zal wel lekker klinkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Later er in gezet inderdaad.
Is jouw JS1000 zo veel minder puntig dan?
Toch ook superstrat modelletje?
ik welquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Stoer ding, wist niet dat ze ibanez dingen met emg's hebbenof zijn die er appart ingezet ?
Maar hou zelf niet zo van dat te puntige
Een explorer vind ik dan wel weer vetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik wel![]()
de gitarist van Therion heeft ook een mooie ibanez, met EMG's, houtkleurig
die gothic explorert?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een explorer vind ik dan wel weer vetDie van epiphone speelt nog best leker ook eigenlijk
![]()
Dacht het wel, ja. Alhoewel mijn smaak dan toch meer naar de G 400 gothic zou gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:38 schreef imported_sphinx het volgende:
de enige zwarte die Epi heeft is de goth geloof ik.
psiesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:40 schreef Dribbel_ het volgende:
zou best kunnen, vond alleen de kop niet zo mooi, leek op een mislukte banaan
Prima gitaar, maar wat is dat voor binding?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.schecterguitars.com/imgs/hr_c1_hell_bch.jpg
zo'n kwijl slijm![]()
ding
Abalonequote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima gitaar, maar wat is dat voor binding?
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Die schecters zijn sowieso vetbijna allemaal mooie body en toffe headstock
1 van de mooiere vind ik
Je bedoelt dat ze het laten overtekenen door iemand die bij elke mooie ronding wel een keer een epilepsieaanval kreeg?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:56 schreef imported_sphinx het volgende:
het lijkt wel alsof ESP vanalles kopieert en dan het origineel vet PWNT.![]()
![]()
Mja okee die zou ik idd niet in m'n openhaard durven te proppenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:56 schreef imported_sphinx het volgende:
het lijkt wel alsof ESP vanalles kopieert en dan het origineel vet PWNT.![]()
Toch blijft het waardeloos dat je zo slecht bij de hoogste frets kan komen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
zo'n kwijl slijm![]()
ding
En wat is precies het verschil tussen die ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
EMG kleuren zijn
Zilver/wit = 81
Grijs = 60
Goud = 85
Rood-achtig = 89
Ik heb zelf een epiphone les paul.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Zeker welen hij speelt fantastisch!
vette gitaren ja,. ik zit aan de schecter exotic te denken,. kwalitatief goed spul ook,.. staat samen met een washburn a20 nog op mijn verlanglijstjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef Dribbel_ het volgende:
zo'n kwijl slijm![]()
ding
2e hands JS1000quote:Op zondag 25 februari 2007 00:20 schreef NickW het volgende:
[..]
Ik heb zelf een epiphone les paul.
Maar zou graag een ibanez hebben alleen heb weinig geld ik ga er wel voor eentje sparen.
Ik zou er eentje willen voor rond de 1000 euro dan ben ik er denk wel een tijdje zoet mee hehe.
Iemand tips voor een goede ibanez rond die prijs?
Wel leuke kans jaquote:Op zondag 25 februari 2007 01:31 schreef DuranK het volgende:
Vandaag was ik op een verjaardag van mijn oom en mijn neef de gitarist was er ook bij. Hij is 10 jaar ouder dan mij en kan best goed gitaar spelenHij heeft al een paar keer met een fanfare mee mogen spelen waar die dan best veel nummers moest spelen. Nou werd hij weer gevraagd om in oktober te spelen met het oktoberfest in Duitsland. Kreeg hij een lijst van 80 nummers waarvan hij er 40 ofzo moest kennen. Maar, dat kan hij niet voor elkaar krijgen om zoveel liedjes in te studeren voor die tijd omdat hij andere dingen te doen heeft.
Dus heeft hij mij gevraagd of ik het wil doen. Stuk of 40 nummers dus uit mijn kop leren en dan in Duitsland spelen. Ik heb gezegd dat ik er over na zou denken maar het lijkt me in ieder geval super vet!!
Heb wel nog 0,0 ervaring![]()
Maar ik denk dat ik er toch wel voor ga, vet toch
En om alles te onthoudenquote:Op zondag 25 februari 2007 01:55 schreef DuranK het volgende:
Van alles. Hij zei tegen mij dat er dus echt van die simpele feest muziek tussen zit, maar ook Queen nummers enzo en bijv listen to the music enzo. Echt van alles door elkaar. Maar ik vraag me af of ik wel zo goed ben om dat allemaal te kunnen
Precies, gewoon doen!quote:Op zondag 25 februari 2007 09:32 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb echt geen probleem met nummers te onthouden. Had ik in me piano tijd () al. Kon geen noot lezen maar speelde alles uit me hoofd. Met gitaar is het het zelfde, ik speel 1x het nummer mee aan de hand van accoorden/tabs en dan ken ik em en kan ik em altijd weer spelen. Is well alleen het enigste in me hele leven wat ik kan onthouden en wat er in 1x in zit
.
Maar echt vet man, zon oktober fest is echt de van het. Misschien kom je dat lekkere wijf van vorig jaar (veelvoudig op het forum geweest) ook nog tegen!
JS Joe Satriani, toevalquote:Op zondag 25 februari 2007 12:03 schreef NickW het volgende:
[quote]Op zondag 25 februari 2007 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
2e hands JS1000omg kwijl
![]()
![]()
speelt echt super![]()
[/quote
Hey man bedankt voor de tip. dat is toch zo'n satriani model??]
ik ben verliefd!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 10:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Precies, gewoon doen!
[afbeelding]
Echt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze het laten overtekenen door iemand die bij elke mooie ronding wel een keer een epilepsieaanval kreeg?
amplitube / guitarrig ?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie heeft er zo'n programma"te leen" dat je droog geluid je computer in pompt en dat je het via dat programma en versterker kan kiezen en em daardoor laat gaan ?
Zou je die kunnen msnen ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 14:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
amplitube / guitarrig ?
kheb een install van Amplitube 2, 25 mb
GP heeft toonladders..quote:Op zondag 25 februari 2007 15:58 schreef Zyggie het volgende:
Kent iemand een sexy-uitziende site waar sexy-uitziende plaatjes worden vertoond van toonladders over de gehele breedte/lengte van mijn sexy Ibanez-fretjes?
*plaatje opslaat*quote:Op zondag 25 februari 2007 16:41 schreef ibaneX het volgende:
[afbeelding]Deze: , volgende keer wel google hedie gitaristen worden steeds luier
maar daar doen we het voor
![]()
Zelfgemaakt? Is je demo trouwens al binnen?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
deze vind ik iets overzichtelijker
[afbeelding]
Ergens gevonden en zelf ff de puntjes erbij gezetquote:Op zondag 25 februari 2007 17:27 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Zelfgemaakt? Is je demo trouwens al binnen?
quote:Op zondag 25 februari 2007 17:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ergens gevonden en zelf ff de puntjes erbij gezet
Hij zou em gister uiterlijk sturen
niet dat ik iets ontvangen heb
En dan is die nog geneens klaar, dat is de eerste opzet pas![]()
dus hopelijk medio 2009 hebben we em af ofzo![]()
Ja dat was eigenlijk ook m'n doel toen ik gitaar ging spelen, in een band gaan spelenquote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef NickW het volgende:
Wel vet dat jullie allemaal ook met bandjes bezig zijn.
Ik heb nu zelf ook een band gevormt met vrienden op school. Alleen dingen opnemen is nog een beetje een probleem en creatief zijn met teksten vind ik nog al moeilijk. het gitaar werk gaat wel. Speel nu zelf iets korter dan 2 jaar alleen ben heel veel met gitaar solo's bezig geweest en minder met het Rythm gitaar. Hebben jullie verstand van akkoorden met open noten?
links naar eigen zooi zijn altijd welkom.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:50 schreef NickW het volgende:
Haha hoe leg ik uit wat voor muziek we maken. Gewoon beetje relaxed rock niet keihard maar ook weer niet te soft hehe.En we jammen veel op rockin in the free world van neil young. Ik heb wel een flimpje van iets dat we hebben gemaakt alleen het is niet zo heel goed als jullie et willen horen zet ik wel een linkje erbij ^^
dat gedoe dat chicks op gitaristen vallen heb ik nog niet veel van gemerkt btwquote:Op zondag 25 februari 2007 19:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Leuk dat je dat in je school doet, chicks for free!
Die met die popcorn muts op?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:54 schreef NickW het volgende:
Hier Zijn we gewoon een beetje aan het jammen ik ben die gast die soleert. beetje raar aan het doen toen. hehe, dat wat we daar spelen is wel zelfgeschreven.
Jah haha, Het was btw op school voor de kerst musical alleen van te voren gingen we nog even jammenquote:
Heh lachen, doet me denken aan buckethead maar dat was vast ook de bedoeling.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:13 schreef NickW het volgende:
[..]
Jah haha, Het was btw op school voor de kerst musical alleen van te voren gingen we nog even jammen
Ging je tijdens de musical ook zo op je knieėn soleren?quote:Op zondag 25 februari 2007 19:13 schreef NickW het volgende:
[..]
Jah haha, Het was btw op school voor de kerst musical alleen van te voren gingen we nog even jammen
Elk voordeel heb z'n nadeel, ik bedoel, je wilt toch ook niet dat er breezahs op je vallen?!quote:Op zondag 25 februari 2007 19:11 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat gedoe dat chicks op gitaristen vallen heb ik nog niet veel van gemerkt btw
misschien omdat ik heerschende metal speel, terwijl de meeste wijven dat niet waarderen. lol.
Hij heeft 4 toms hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 19:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Te weinig toms! Wel stoer, 2 bassdrums. Onze drummert is daar te arm voor.
Jup op het nummer angels van robbie williamsquote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ging je tijdens de musical ook zo op je knieėn soleren?![]()
Ja het geeft een minder mooi geluid en het is erg hard. Er is wel een goede oplossing voor namelijk een powersoak.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef punkjunk het volgende:
Omdat die dude van die LC amp niks van zich laat horen ben ik op zoek gegaan naar iets anders. Ik kwam een Peavey Deuce 120watt (2x 12" black widdow) met Reverb en Phaser. Gemailt en mailt terug gekregen. Hij deed em weg omdat ie te hard ging voor thuisgebruik. Nu zoek ik dus een buizenversterker voor thuis en repetitie/optrede gebruik. Valt die Deuce helemaal niet te gebruiken voor thuis gebruik of geeft ie dan alleen een minder mooi geluid weer als dat ie snoeihard staat (wat me zowiezo logisch lijkt)?
Het is iig wel een super vet ding om te zien
Valt ene powersoack een beetje te combineren met een combi dan? En hoe hard is erg hard? Te hard wil je vriendelijk met je buren overweg kunnen?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja het geeft een minder mooi geluid en het is erg hard. Er is wel een goede oplossing voor namelijk een powersoak.
ik geloof niet dat die peavey al die luxe heeftquote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
als je een class A/AB ding hebt of hoe het ook heet
en je zet em op A is die toch ook al zachter of wat ?
jawelquote:Op zondag 25 februari 2007 23:48 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik geloof niet dat die peavey al die luxe heeft
da's een geweldig ding inderdaad, die switch aan de achterkant.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jawel
zelfs een switchbare traploze dus geen schakelaar maar draaibaar tussen A en AB
Ik zie em nergens staan?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
da's een geweldig ding inderdaad, die switch aan de achterkant.
"Peavey ValveKing® amps feature a patented, variable Class A-A/B control called Texture™, which allows sweepable selection between Class A and Class A/B power structures, as well as any combination of the two. With this feature, guitarists can coax virtually any tone from this tweaked-out amplifier."quote:Op maandag 26 februari 2007 07:54 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik zie em nergens staan?
Volgens de manual heeft ie allee een power en standby switch.
garritan personal orchestra is veeeeuuuul beter.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Edirol is koel.
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=662523
Death Mountain.
Vienna Symphonic Library is veeeeeeel beter!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
garritan personal orchestra is veeeeuuuul beter.![]()
true, truequote:Op maandag 26 februari 2007 14:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Vienna Symphonic Library is veeeeeeel beter!
wel weer 4500 euro....
In een sequencer programmeren werkt ook nog wel, zeker omdat er voldoende instrumenten inzitten die toch een andere speelstijl vergen dan je uit een keyboard krijgt (als je al een beetje kan spelen).quote:Op maandag 26 februari 2007 14:44 schreef imported_sphinx het volgende:
mits je een midi-keyboard hebt, anders kun je er lekker geen zak mee.![]()
Het gaat niet om eeen valveking maar een deucequote:Op maandag 26 februari 2007 09:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
"Peavey ValveKing® amps feature a patented, variable Class A-A/B control called Texture™, which allows sweepable selection between Class A and Class A/B power structures, as well as any combination of the two. With this feature, guitarists can coax virtually any tone from this tweaked-out amplifier."
ja hoor eens, moet ik nou ook nog gaan opletten?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het gaat niet om eeen valveking maar een deuce![]()
Nee wel neequote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja hoor eens, moet ik nou ook nog gaan opletten?
Inderdaad, het geluid breekt niet echt lekker open, dus eigenlijk niet echt bruikbaar voor thuis. Powersoaks zijn trouwens behoorlijk prijzig (200-400 euro), dus kijk even goed of dit een optie is. Die schakelbare VOX lijkt me veel leuker (ik dacht 0.5, 5, 15, 30 en 60 watt schakelbaar)quote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja het geeft een minder mooi geluid en het is erg hard. Er is wel een goede oplossing voor namelijk een powersoak.
Man, da's mijn ouwe Peace kit! Heb ik ook gehadquote:
Ik vind vox en spuug en spuug lelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Inderdaad, het geluid breekt niet echt lekker open, dus eigenlijk niet echt bruikbaar voor thuis. Powersoaks zijn trouwens behoorlijk prijzig (200-400 euro), dus kijk even goed of dit een optie is. Die schakelbare VOX lijkt me veel leuker (ik dacht 0.5, 5, 15, 30 en 60 watt schakelbaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |