Opnieuw intoneren. Kan een vakman doen, maar het is niet moeilijk en ook wel handig om te kunnen. Hoe het moet staat hier wel:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:39 schreef NickW het volgende:
Hey Iedereen, Ik heb een vraagje.
Op mijn Epiphone les paul. Klinken de tonen op de hoge e snaar na de 12e fret niet meer goed. ik moet ze zeg maar iets opduwen om de juiste toon te krijgen, en als ik een harmonic maak op de twaalfde fret klinkt die niet hetzelfde als ik em gewoon normaal speel, Terwijl die als de harmonic hoort te klinken, Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 05:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Op ww.google.com.
En het is dus Kumbaya, niet Cumbaja. Dat lijkt voor Google te veel op Cambodja, en dan krijg je van die Pol Pot achtige toestanden. Je weet wel, uitgemoorde en spoorloos verdwenen zoekresultaten...
Hey bedankt man mischien zo even naar feedback gaan kijken of hun daar iets aan kunnen doen. maar eerst even zelf proberen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:50 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Opnieuw intoneren. Kan een vakman doen, maar het is niet moeilijk en ook wel handig om te kunnen. Hoe het moet staat hier wel:
http://www.donhofstee.nl/brug.htm
hoe duur kost dat?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:29 schreef ibaneX het volgende:
een kustom made variant op de LP
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07085/Scannen0002.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Ga ik van de zomer laten bouwen, oud leraar van me bouwt ook gitaaren dus![]()
En ik wil nog een vox ad50vt
Doet me een beetje denken aan die Deans...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:29 schreef ibaneX het volgende:
een kustom made variant op de LP
[[url=http://xs412.xs.to/xs412/07085/Scannen0002.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Ga ik van de zomer laten bouwen, oud leraar van me bouwt ook gitaaren dus![]()
En ik wil nog een vox ad50vt
1. wat noem jij betaalbaarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:07 schreef NickW het volgende:
Ik zit te denken aan een ibanez die ook een beetje betaalbaar is weten jullie een goede?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:30 schreef TeleluvR het volgende:
Damn, hier krijg je GAS van!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben nog naar een andere versterker aan het kijken. Maar ik weet totaal nog niet wat ik wilquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Wat staat er eigenlijk nog op jullie verlanglijstje?
Die van mij:
- Gibson LesPaul Special II met p90's
- Marshall Bluesbreaker of 1974x
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Die van mij:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:54 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Eerder dezequote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:30 schreef TeleluvR het volgende:
Damn, hier krijg je GAS van!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja maar daar is het zo doodquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:13 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
@ laatste plaatje
@ bassen
prima dat je hier over gitaren komt lullen, maar bassen behoren naar mijn mening echt in het bassisten topic.
fender twin en shakiraquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Die van mij:
Nogal aftands en lelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Eerder deze![]()
![]()
[afbeelding]
Mooie Gibson
maar niet zo'n lelijke headstock, niet zo slecht afgewerkt, niet zo bah bah kleur.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die Deans...
[afbeelding]
Zelfbouw is te gek! Zoveel mooier en beter dan fabriekswerk!![]()
lelijk cheap ass ding!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Eerder deze![]()
![]()
[afbeelding]
Mooie Gibson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |