En het ziet er zo simpel uit he... frustrerend!quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lwTpGRMYZ70&NR
DAMN WIL IK OOK KUNNEN
jup!quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Kun je een leuk huis van kopen!![]()
Dat is in mijn geval niet te vergelijken met de muziek die ik luister van cd (en niet via de computer afspeel). Mijn Last.fm bevat eigenlijk alleen maar de nummers die geschikt zijn om bij te werken en dus ook op mijn werkpc staan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:48 schreef sound-storm het volgende:
Dat probleem heb ik ook met last fm, heel veel wat ik luister op de fiets naar school ( dikke 2 uur per dag) wordt niet meegenomen op last.fm, dus eigenlijk geeft het een incompleet beeld van wat ik luister http://www.last.fm/user/vincent1990
...ineens allerlei hyvesachtige spamm e.d.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:20 schreef -Menn0- het volgende:
Whehe wat een mongool
Maar waarom ben ik nou weer een puber ?!
quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:40 schreef TeleluvR het volgende:
Hyves is echt fout Br33ZaH!Ik vind hyves meer iets voor studenten en studentenclubjes enzo, maar dta kan ook liggen aan de mensen in mijn lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik aan breezer denk denk ik meer aan cu2 en sugababes
![]()
Nou, ik ben student (nog netquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ik vind hyves meer iets voor studenten en studentenclubjes enzo, maar dta kan ook liggen aan de mensen in mijn lijst.Als ik aan breezer denk denk ik meer aan cu2 en sugababes
Doe ik helemaal nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:07 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
...ineens allerlei hyvesachtige spamm e.d.....
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 05:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Op ww.google.com.
En het is dus Kumbaya, niet Cumbaja. Dat lijkt voor Google te veel op Cambodja, en dan krijg je van die Pol Pot achtige toestanden. Je weet wel, uitgemoorde en spoorloos verdwenen zoekresultaten...
grinnikquote:Op vrijdag 23 februari 2007 05:34 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Op ww.google.com.
En het is dus Kumbaya, niet Cumbaja. Dat lijkt voor Google te veel op Cambodja, en dan krijg je van die Pol Pot achtige toestanden. Je weet wel, uitgemoorde en spoorloos verdwenen zoekresultaten...
Je bent er ook maar meteen van teruggekomen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:40 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Net even geregistreerd, wel leuk, ik had er ook nooit van gehoord! (onder welke steen heb ik gelegen...)
http://www.last.fm/user/Teleluvr/
[..]
Hé, dat is precies de Japanner die ik gehad heb, alleen 't blauw was iets meer metallic achtiger.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:17 schreef ibaneX het volgende:
Rot op! open maar een last fm topic ofzo
opnieuw af laten stellen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:39 schreef NickW het volgende:
Hey Iedereen, Ik heb een vraagje.
Op mijn Epiphone les paul. Klinken de tonen op de hoge e snaar na de 12e fret niet meer goed. ik moet ze zeg maar iets opduwen om de juiste toon te krijgen, en als ik een harmonic maak op de twaalfde fret klinkt die niet hetzelfde als ik em gewoon normaal speel, Terwijl die als de harmonic hoort te klinken, Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |