fender twin en shakiraquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:06 schreef guitarist.nl het volgende:
Wat staat er eigenlijk nog op jullie verlanglijstje?
Die van mij:
- Gibson LesPaul Special II met p90's
- Marshall Bluesbreaker of 1974x
Nogal aftands en lelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Eerder deze![]()
![]()
[afbeelding]
Mooie Gibson
maar niet zo'n lelijke headstock, niet zo slecht afgewerkt, niet zo bah bah kleur.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan die Deans...
[afbeelding]
Zelfbouw is te gek! Zoveel mooier en beter dan fabriekswerk!![]()
lelijk cheap ass ding!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Eerder deze![]()
![]()
[afbeelding]
Mooie Gibson
Beetje SG en melody maker hybride. Ik houd wel van die vintage gitaren. Gewoon lekker basic.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Eerder deze![]()
![]()
[afbeelding]
Mooie Gibson
Das een dubbelcut toch? Die mag er ook naast aan me muur!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Eerder deze![]()
![]()
[afbeelding]
Mooie Gibson
Mooi!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wat is nou eigelijk het typerende geluid van p90 elementen?
als lordofthestrings ze niet heeft, is denk ik de enige optie naar de lokale gitaarboer te gaan.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:08 schreef GeneralButts het volgende:
Heeft iemand een idee waar ik makkelijk online een paar vingerplectrum's & duimplectrums kan bestellen? zonder dat er gelijk 10 euro aan verzendkosten ofzo worden bij gedaan, lordofthetrings.com heeft zeer lage verzendkosten maar heeft jammergenoeg geen vingerplectrums alleen duimplectrums (maar die heb ik wel nodig dus misschien dat ik ze alsnog daar bestel)
Ik heb al rondgekeken op de sites die in de OP staan maar bij de meeste waren de verzendkosten meer dan de producten die ik kocht
Aanrader. Ik ben nog steeds iedere keer dat ik erop speel blij met mijn Vox AD60VTquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:29 schreef ibaneX het volgende:
En ik wil nog een vox ad50vt
crap ik wil de mijne eerder hebbenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:12 schreef Gitarist het volgende:
In het vorige topic vroeg iemand hoe lang het duurt voordat je een bestelling van Thomann binnen hebt.
Afgelopen zondagavond heb ik spullen besteld (allen in-stock) en ze zijn gisteren (donderdag dus) aangekomen.
Maar die gitaar die ik dus liet zien heeft een H90 element. Dit staat op gibson als:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi!
Het is een single-coil, maar wat vetter/ranziger. Verreweg mijn favoriete pickup! Als er hier nog een Gibson in huis komt, dan wordt dan er een met p90's... Heerlijke no-nonsense rockmonsters!
[afbeelding]
Zal een beetje P-100 achtig zijn, in feite een humbucker (stacked pickup). Die knakker van Green Day heeft zijn signature junior met een H-90. Ik ben er zelf niet kapot van, samen met de 'ruis' haal je ook een hoop toon eruit...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:41 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Maar die gitaar die ik dus liet zien heeft een H90 element. Dit staat op gibson als:
Pickups: new special design stacked double-coil H-90
Dus das eigelijk 2xp90 in 1 hoesje ofzo? Hij klinkt iig wel super vet.
Die gast van 999 speelde er op
http://www.youtube.com/watch?v=nvZKcey0wP0
smooiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:46 schreef nightfall het volgende:
en mijn eggle berlin HT is er eindelijk(denk trouwens dat het een "stage" is),. had em op ebay in de states gekocht,. duurde ff,. maar ik ben er echt blij mee
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind ze zo gaaf omdat ze een mooie simpele vorm hebben met weinig poespas erop, 24 frets, en de aktie is ook lekker,. loopt alleen een beetje aan op 1 positie op de lage E , dus moet ff gevlakt worden denk ik..
het brugelement heb ik vervangen door een Carvin C22B,. hij klinkt echt prachtig zuiver ook.
Dan kan die gitaar van 999 nooit zo'n gitaar zijn. 999 is uit 1978 ofzo en niet dat slappe green day gedoe.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zal een beetje P-100 achtig zijn, in feite een humbucker (stacked pickup). Die knakker van Green Day heeft zijn signature junior met een H-90. Ik ben er zelf niet kapot van, samen met de 'ruis' haal je ook een hoop toon eruit...
http://www.youtube.com/watch?v=JjhO3VGfpFk
Vast wel, is gewoon een LP.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dan kan die gitaar van 999 nooit zo'n gitaar zijn. 999 is uit 1978 ofzo en niet dat slappe green day gedoe.
Het is dus een Les Paule Junior die ik bedoel maar die staat niet op de gibson site volgens mij
Jij speelt vast alleen maar vuige chord-progressions.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nooit last van
Neequote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:55 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Jij speelt vast alleen maar vuige chord-progressions.![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:47 schreef no1uknow het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=rNkBESdYYzc
Jeej
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |