Hij heeft 4 toms hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 19:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Te weinig toms! Wel stoer, 2 bassdrums. Onze drummert is daar te arm voor.
Jup op het nummer angels van robbie williamsquote:Op zondag 25 februari 2007 19:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ging je tijdens de musical ook zo op je knieėn soleren?![]()
Ja het geeft een minder mooi geluid en het is erg hard. Er is wel een goede oplossing voor namelijk een powersoak.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef punkjunk het volgende:
Omdat die dude van die LC amp niks van zich laat horen ben ik op zoek gegaan naar iets anders. Ik kwam een Peavey Deuce 120watt (2x 12" black widdow) met Reverb en Phaser. Gemailt en mailt terug gekregen. Hij deed em weg omdat ie te hard ging voor thuisgebruik. Nu zoek ik dus een buizenversterker voor thuis en repetitie/optrede gebruik. Valt die Deuce helemaal niet te gebruiken voor thuis gebruik of geeft ie dan alleen een minder mooi geluid weer als dat ie snoeihard staat (wat me zowiezo logisch lijkt)?
Het is iig wel een super vet ding om te zien
Valt ene powersoack een beetje te combineren met een combi dan? En hoe hard is erg hard? Te hard wil je vriendelijk met je buren overweg kunnen?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja het geeft een minder mooi geluid en het is erg hard. Er is wel een goede oplossing voor namelijk een powersoak.
ik geloof niet dat die peavey al die luxe heeftquote:Op zondag 25 februari 2007 23:44 schreef Dribbel_ het volgende:
als je een class A/AB ding hebt of hoe het ook heet
en je zet em op A is die toch ook al zachter of wat ?
jawelquote:Op zondag 25 februari 2007 23:48 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ik geloof niet dat die peavey al die luxe heeft
da's een geweldig ding inderdaad, die switch aan de achterkant.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jawel
zelfs een switchbare traploze dus geen schakelaar maar draaibaar tussen A en AB
Ik zie em nergens staan?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:07 schreef Cynic het volgende:
[..]
da's een geweldig ding inderdaad, die switch aan de achterkant.
"Peavey ValveKing® amps feature a patented, variable Class A-A/B control called Texture™, which allows sweepable selection between Class A and Class A/B power structures, as well as any combination of the two. With this feature, guitarists can coax virtually any tone from this tweaked-out amplifier."quote:Op maandag 26 februari 2007 07:54 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik zie em nergens staan?
Volgens de manual heeft ie allee een power en standby switch.
garritan personal orchestra is veeeeuuuul beter.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Edirol is koel.
http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=662523
Death Mountain.
Vienna Symphonic Library is veeeeeeel beter!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
garritan personal orchestra is veeeeuuuul beter.![]()
true, truequote:Op maandag 26 februari 2007 14:33 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Vienna Symphonic Library is veeeeeeel beter!
wel weer 4500 euro....
In een sequencer programmeren werkt ook nog wel, zeker omdat er voldoende instrumenten inzitten die toch een andere speelstijl vergen dan je uit een keyboard krijgt (als je al een beetje kan spelen).quote:Op maandag 26 februari 2007 14:44 schreef imported_sphinx het volgende:
mits je een midi-keyboard hebt, anders kun je er lekker geen zak mee.![]()
Het gaat niet om eeen valveking maar een deucequote:Op maandag 26 februari 2007 09:43 schreef Cynic het volgende:
[..]
"Peavey ValveKing® amps feature a patented, variable Class A-A/B control called Texture™, which allows sweepable selection between Class A and Class A/B power structures, as well as any combination of the two. With this feature, guitarists can coax virtually any tone from this tweaked-out amplifier."
ja hoor eens, moet ik nou ook nog gaan opletten?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Het gaat niet om eeen valveking maar een deuce![]()
Nee wel neequote:Op maandag 26 februari 2007 16:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja hoor eens, moet ik nou ook nog gaan opletten?
Inderdaad, het geluid breekt niet echt lekker open, dus eigenlijk niet echt bruikbaar voor thuis. Powersoaks zijn trouwens behoorlijk prijzig (200-400 euro), dus kijk even goed of dit een optie is. Die schakelbare VOX lijkt me veel leuker (ik dacht 0.5, 5, 15, 30 en 60 watt schakelbaar)quote:Op zondag 25 februari 2007 23:38 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja het geeft een minder mooi geluid en het is erg hard. Er is wel een goede oplossing voor namelijk een powersoak.
Man, da's mijn ouwe Peace kit! Heb ik ook gehadquote:
Ik vind vox en spuug en spuug lelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 17:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Inderdaad, het geluid breekt niet echt lekker open, dus eigenlijk niet echt bruikbaar voor thuis. Powersoaks zijn trouwens behoorlijk prijzig (200-400 euro), dus kijk even goed of dit een optie is. Die schakelbare VOX lijkt me veel leuker (ik dacht 0.5, 5, 15, 30 en 60 watt schakelbaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |