Zonde van die 10.000 euro, nu kan dat natuurlijk niet meer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:26 schreef schatje het volgende:
Brian wilde toch een ontslagronde aanvragen voor Bart
Dat zou Bart prima uitkomen natuurlijk...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:26 schreef schatje het volgende:
Brian wilde toch een ontslagronde aanvragen voor Bart
Brian maakt een frisse, stabiele indruk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:28 schreef Clank het volgende:
Brian zit bij Bart in de gameroom en het enige wat ik mee krijg is dat hij vraagt aan Bart of hij er behoefte aan heeft om met Huub te praten. Dat heeft hij niet.
Klootzakken he?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:29 schreef CartWOman het volgende:
Fokking redactie draait de stream weg van Brian en Bart, want we kijken vast liever naar de huishouding.![]()
Eens...hoe hij vanochtend aan de eettafel zat gaf ook wel ff een boodschap naar de andere.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian maakt een frisse, stabiele indruk.
Zoals hij nu is, zie ik hem zeker als potentiële winaar.
Gaat hem niet lukken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:36 schreef LuNaTiC het volgende:
Brian gaat nu ws proberen Eric weg te stemmen....
Stom, kon hij niet 1 dag wachter?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:34 schreef Ning het volgende:
Het is al enkele dagen duidelijk dat Bart serieus met het idee speelt om De Gouden Kooi te verlaten. Vandaag heeft hij dan toch echt de knoop doorgehakt. Hij belt met 'achter' om zijn aankomende vertrek aan te kondigen: “Ik wil officieel mijn 24 uur aanvragen. Morgen wil ik om 11:15 uur de Villa verlaten!” Het lijkt erop dat de Amsterdammer bloedserieus is en dat het dit keer geen bluf is...
Bron 10
Knap hoor, als je in je zwakke periodes op de been gehouden wordt met het medicijnenkastje van de redaktiequote:Op woensdag 21 februari 2007 11:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
Eens...hoe hij vanochtend aan de eettafel zat gaf ook wel ff een boodschap naar de andere.![]()
Gewoon na vannacht relaxt, niks aan het handje.![]()
Brian heeft 2 back ups.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:43 schreef jacqjacq het volgende:
het lijkt wel of brian bang is zijn backup bart kwijt te raken en begint zich nu in te slijmen bij huub.
huub laat het toe, maar hij denkt er (volgens mij) er het zijne van
Dat Huub Silvia moet laten gaan...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:43 schreef agter het volgende:
Brian, wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Klopt Bwian wankeld.. en sucks up bij Huub....quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:43 schreef jacqjacq het volgende:
het lijkt wel of brian bang is zijn backup bart kwijt te raken en begint zich nu in te slijmen bij huub.
huub laat het toe, maar hij denkt er (volgens mij) er het zijne van
Langzaam opbouwen. Voeden met vertrouwen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:47 schreef My_ het volgende:
Waarom zegt Huub niet gewoon dat hij Natasia eruit wil?!
Of Amanda!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:47 schreef My_ het volgende:
Precies, Ik noem een Amanda.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:46 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Laat maar lekker een nieuwe komen. Als die z,n huiswerk heeft gedaan moet het wel een malloot zijn om de kant van BAN te kiezen. En kan Huub er weer een in z,n kamp krijgen.
Maar goed er komen ook rustig malloten in dus ja, afwachten
Ja ok, maar ik denk gewoon dat Brian het niet snapt..quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:48 schreef Judah het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen. Voeden met vertrouwen...
Het is praktischer Brian eerst aan het denken te zetten, dat er zowiezo iemand uit moet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:47 schreef My_ het volgende:
Bullshit. Brian wil langetermijn dekking. Natasia is dat. Als Huub hem nou vertrouwen geeft, kan Brian wellicht hopen op een eventuele samenwerking met Huub (=dekking). Wanneer Brian dat idee heeft, kan Huub het voorstel Natasia nog eens doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:49 schreef My_ het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik denk gewoon dat Brian het niet snapt..
Hij heeft een tunnelvisie op Eric gericht...
Nooit ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat wordt Natasia weer terug verwacht?
Daar heb jij dat weer gelijk inquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef Judah het volgende:
[..]
Bullshit. Brian wil langetermijn dekking. Natasia is dat. Als Huub hem nou vertrouwen geeft, kan Brian wellicht hopen op een eventuele samenwerking met Huub (=dekking). Wanneer Brian dat idee heeft, kan Huub het voorstel Natasia nog eens doen.
Anders heeft het echt geen zin.
Stofzuigen, kast opruimen. Schreeuwen, douchen, badderen, zwemmen... alles om Natasia wakker te houden tot vanochtend vroegquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:51 schreef nlboy het volgende:
Gingen ze stofzuigen in de nacht?Filmpje?
Ja ik wil daar ook zo graag een filmpje van zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:51 schreef nlboy het volgende:
Gingen ze stofzuigen in de nacht?Filmpje?
Nadat Wilgo haar gefeliciteerd heeft op een geheime locatiequote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
der exame is begonnen om 11.30quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
Met de kids natuurlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:52 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Nadat Wilgo haar gefeliciteerd heeft op een geheime locatie
Die komt niet meer terug. Een achtervolger heeft haar te pletter geredenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
Ik wilde ook al zeggen, nadat Wilgo zijn behoefte weer is vervuld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:52 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Nadat Wilgo haar gefeliciteerd heeft op een geheime locatie
Dat is toch geen felicitatie waard?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef jakees het volgende:
Ik heb maar vast een felicitatie topic geopend!
Was een opdracht van Herma, ze moest gewoon normaal tegen ze doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:01 schreef Dogga het volgende:
Ik begriijp nasty niet..Hoevaak heeft ze nou gezegt dat ze zou negeren, gistere nacht ook..maar vanochtend antwoorde ze wel gewoon wanneer er iets gezegt werd ofos
Briaan wordt paraaaa!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:02 schreef FSR het volgende:
Het lijkt een spannende brief voor hem...
Je rijbewijs halen is echt niet moeilijk hoor...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:03 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Heeft ze rij examen? Sorry dat haalt ze nooit. Je rijexamen haal je echt niet zo maar even en ik wed echt dat zij hier niet capabel voor is.
Of weer een flinke dosis voorkennis............quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:02 schreef FSR het volgende:
Het lijkt een spannende brief voor hem...
Bedankt, ik ga ze kijken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef FSR het volgende:
Bij deze de filmpjes...
http://www.youtube.com/watch?v=dWINbSmyNGU
http://www.youtube.com/watch?v=fVeBveXmWMg
http://www.youtube.com/watch?v=d6PN81Djj-s
http://www.youtube.com/watch?v=iwYRmLsJjJc
Nope, dan gaat hij nerotisch lachen....quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel weer een brief van familie ofzo zijn, waarin alle plannetjes van de anderen worden uitgelegd
Ik hoop echt dat er in staat dat hij mee moet gaan met het wegstemmen van Nasty!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel weer een brief van familie ofzo zijn, waarin alle plannetjes van de anderen worden uitgelegd
Zal kunnen ja, hij zal zijn hartje wel weer bij Delletje gaan luchten. Dan weten wij het ook:)quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:
kan het zijn dat hem nu verteld is dat huub en co zijn vervalsing al door hebben, terwijl hij er zo mee in z'n nopjes was? gaat z'n hele plannetje niet door nu.....para broddaquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef jacqjacq het volgende:
die brief heeft een zeer heftige inhoud, je ziet een soort zenuwachtigheid en radeloosheid in zijn mimiek, de radertjes in zijn hoofd maken overuren nu
Gezien zijn reactie zou dit wel eens waar kunnen zijn, hij zit nu te bedenken hoe hij dit moet inpakken ofzo zonder dat het teveel lijkt op het laten vallen van zdngmwquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:08 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er in staat dat hij mee moet gaan met het wegstemmen van Nasty!
Was er niet een meisje vermist op de antillen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:13 schreef PokerJoker het volgende:
De FBI heeft om uitlevering gevraagd, hij kan NOOIT meer de kooi verlaten....aiaiaiai
zou inderdaad kunnen, hij lijkt echt overdonderd te zijn. zoveel regeltjes had de brief niet, heeft iemand een de streams opgenomen, hij was namelijk heel kort even in beeldquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:12 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Gezien zijn reactie zou dit wel eens waar kunnen zijn, hij zit nu te bedenken hoe hij dit moet inpakken ofzo zonder dat het teveel lijkt op het laten vallen van zdngmw
Ik heb het allemaal voorzien hiervoor waarschuw ik jullie altijd...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:12 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Gezien zijn reactie zou dit wel eens waar kunnen zijn, hij zit nu te bedenken hoe hij dit moet inpakken ofzo zonder dat het teveel lijkt op het laten vallen van zdngmw
binnen nu en een half uur lijkt me wel zo bij tijdsquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:14 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe laat is Natasia terug?
Bedoel je dat de redactie middels deze actie probeert elke verdachtmaking van manupilatie wil weg halen???quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:14 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal voorzien hiervoor waarschuw ik jullie altijd...
Zie je dat de boze geesten ons boos wwillen maken, maar dat gaat ze niet lukken....
Nee ik ventileerde de gedachtes van MasterB...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Bedoel je dat de redactie middels deze actie probeert elke verdachtmaking van manupilatie wil weg halen???
je hebt wel veel vragen jij hè? Tis dat ik je avatarretje top vindt.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:14 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe laat is Natasia terug?
Ja, krijg het bijna mijn strot niet uit als ajax-fan..... maar het is een mooi avatarretje..quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:18 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
je hebt wel veel vragen jij hè? Tis dat ik je avatarretje top vindt.....
Terwijl jij je altijd zo goed in haar kan verplaatsenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:20 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja, krijg het bijna mijn strot niet uit als ajax-fan..... maar het is een mooi avatarretje..
En ik hoop dat Natasia zakt.zo!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:23 schreef jakees het volgende:
[..]
Terwijl jij je altijd zo goed in haar kan verplaatsen![]()
Jep, dat was live op de streamsquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:25 schreef Alfaro het volgende:
Heeft iemand Eric het ontslag horen aanvragen want ik begin te vermoeden dat er een ontslag voor Bart is aangevraagd aangezien hij volgens Brainless zich nu moet stil houden.....dit alles om er voor te zorgen dat hij zijn 10k kan behouden.
Ja, Erik heeft een ontslagronde aangevraagd voor Natasia terwijl Huub ook in de privateroom was.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:25 schreef Alfaro het volgende:
Heeft iemand Eric het ontslag horen aanvragen want ik begin te vermoeden dat er een ontslag voor Bart is aangevraagd aangezien hij volgens Brainless zich nu moet stil houden.....dit alles om er voor te zorgen dat hij zijn 10k kan behouden.
Heb het gehoord. Ontslagronde is aangevraagd voor Natasia.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:25 schreef Alfaro het volgende:
Het zou ook nog kunnen dat ze geslaagd is en dan gelijk door naar het gemeentehuis om het rijbewijs af te halen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik denk dat ze Natas haar examen hebben aangevraagd 0m 11:20 en om 12:20 en 13:20 en om 14: 20 en om 15:20.. en om...
Of ze zit tegen een vangrail geplakt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:31 schreef NS het volgende:
[..]
Het zou ook nog kunnen dat ze geslaagd is en dan gelijk door naar het gemeentehuis om het rijbewijs af te halen.![]()
Erg jammer... en toch blijf ik hopen dat het een stok is voor Brainless. Ik denk namelijk dat Brailnless zijn woord zal houden t.o Bart als hij voor 11.15 Brainless weet te overtuigen van meegaan in het uitstemmen van zdngmwquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:27 schreef scanman01 het volgende:
Bart is morgenvroeg al weg, dus die maakt de ontslagronde niet eens meer mee.
Waarom? Voor het afrijden krijg je toch nog altijd de laatste les? Tenminste dat was bij mij wel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:31 schreef agter het volgende:
Ik krijg het nare voorgevoel dat Natasia een omweg via het gemeentehuis maakt om haar rijbewijs op te halen...dit duurt te lang voor gewoon afrijden.
Das lekker ff naar Almere om je papiertje te halen, dan ligt een ontmoeting met Wilgo er wel heel dik bovenop.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:31 schreef agter het volgende:
Ik krijg het nare voorgevoel dat Natasia een omweg via het gemeentehuis maakt om haar rijbewijs op te halen...dit duurt te lang voor gewoon afrijden.
maak me blij (en 10 keer herhalen)quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:32 schreef Judah het volgende:
[..]
Of ze zit tegen een vangrail geplakt.![]()
Leslie.... en ze leefden nog lang en gelukkig!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:30 schreef Dogga het volgende:
bart: ik denk dat ik vanavond voor goud ga
now whats that supposed to mean
je kan pas de dag erna je verzoek tot het ophalen van je rijbewijs indienen, en dan duurt het normaliter zo'n 5 werkdagen voor je daadwerkelijk je rijbewijs kan ophalen. Tenzij je extra betaalt, en dan kan het de dag erna.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:31 schreef agter het volgende:
Joh, als je nog even wakker wil blijven dan kan ik nog even werken. Maar straks? Ga jij lekker eens vroeg naar bed! Oké? Zeg rond een uur of vier??Vanmiddag?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:38 schreef raggende_annie het volgende:
maar jongens toch. ik lees net de cossen terug. nog geen 3 minuten nadat ik m'n besluit had genomen toch maar te gaan slapen besloten eric en huub dus blijkbaar verder te gaan met eric's kast. ik had het vooraf natuurlijk al aangekondigd dat het verder zou gaan op het moment dat ik m'n bed zou hebben opgezocht maar dan nog vind ik het niet grappig. lijkt wel of DGK_REDACTIE ze waarschuwt op het moment dat ik aankondig naar bed te gaan en vervolgens enkele minuten geen gehoor meer geef. blijkbaar zijn ze bang dat ik met mijn onmenselijk scherpe blik het gescripte gedeelte weer voor de normale mensen boven water weet te vissen. dat moeten ze natuurlijk niet hebben dus gebeuren al die dingen die niet helemaal 100% in orde zijn als ik slaap.
mijn examen was nog geen 20 mintuen en de uitleg was proficiat en je kan een goede chauffeur worden. de groeten. dus dat duurt alles niet zolang. waarschijnlijk is ze echter van stress aan de verkeerde kant de snelweg opgereden en plakt ze nu ergens tegen een vrachtwagen aan. beter gezegd, plakt er nu een vrachtwagen tegen haar aan. (het kleinere doet immers het plakwerk terwijl het grote beplakt wordt)quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:34 schreef Dogga het volgende:
natas is pas 2 uur weg hoor..
der exame als ze alle 45 minuten heeft moeten gereden is 15 minuten afgelopen..ze moet nog naar de uitleg luisteren van waarom wel of waarom niet..vervolgens terug rijden..
verwacht er binnen het komende half uur
dat komt goed uit voor je want rond die tijd verlaat ik mijn vestigingquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:40 schreef Lieve het volgende:
[..]
Joh, als je nog even wakker wil blijven dan kan ik nog even werken. Maar straks? Ga jij lekker eens vroeg naar bed! Oké? Zeg rond een uur of vier??Vanmiddag?
Laten we hopen dat ze haar doel heeft en kan oprottenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:39 schreef s0k het volgende:
[..]
je kan pas de dag erna je verzoek tot het ophalen van je rijbewijs indienen, en dan duurt het normaliter zo'n 5 werkdagen voor je daadwerkelijk je rijbewijs kan ophalen. Tenzij je extra betaalt, en dan kan het de dag erna.
Ik weet niet het nu is, maar in Rotterdam kan / kon je gelijk je rijbewijs ophalen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:39 schreef s0k het volgende:
[..]
je kan pas de dag erna je verzoek tot het ophalen van je rijbewijs indienen, en dan duurt het normaliter zo'n 5 werkdagen voor je daadwerkelijk je rijbewijs kan ophalen. Tenzij je extra betaalt, en dan kan het de dag erna.
nahja dat kloptquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:40 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
mijn examen was nog geen 20 mintuen en de uitleg was proficiat en je kan een goede chauffeur worden. de groeten. dus dat duurt alles niet zolang. waarschijnlijk is ze echter van stress aan de verkeerde kant de snelweg opgereden en plakt ze nu ergens tegen een vrachtwagen aan. beter gezegd, plakt er nu een vrachtwagen tegen haar aan. (het kleinere doet immers het plakwerk terwijl het grote beplakt wordt)
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:41 schreef Lieve het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze haar doel heeft en kan oprotten
Kloptquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:41 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik weet niet het nu is, maar in Rotterdam kan / kon je gelijk je rijbewijs ophalen...
ik vraag me toch af waar somigen van jullie wonen. examens van 45 minuten en 5 dagen wachten op je rijbewijs. bij mij had ik niet eens 45 minuten nodig voor het volledige examen inclusief bijzondere verrichtingen, praatje achteraf, naar huis karren met m'n leraar, overstappen op de auto van broederlief, naar het gemeentehuis sjeesen en m'n rijbewijs ophalen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:39 schreef s0k het volgende:
[..]
Ze zal wel even langs 'het toilet op de afgesproken plaats' zijn gestopt voor de halfwekelijkse beurt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:40 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
mijn examen was nog geen 20 mintuen en de uitleg was proficiat en je kan een goede chauffeur worden. de groeten. dus dat duurt alles niet zolang. waarschijnlijk is ze echter van stress aan de verkeerde kant de snelweg opgereden en plakt ze nu ergens tegen een vrachtwagen aan. beter gezegd, plakt er nu een vrachtwagen tegen haar aan. (het kleinere doet immers het plakwerk terwijl het grote beplakt wordt)
sfeervolquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:43 schreef Elounda het volgende:
[..]![]()
je vergeet de buikwandcorrectie en borstvergroting, en alles smaak- en sfeervol in beeld gebracht door Tien...
Halllloooooo, we hebben het over natasia niet over iemand die auto KAn rijdenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:44 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik vraag me toch af waar somigen van jullie wonen. examens van 45 minuten en 5 dagen wachten op je rijbewijs. bij mij had ik niet eens 45 minuten nodig voor het volledige examen inclusief bijzondere verrichtingen, praatje achteraf, naar huis karren met m'n leraar, overstappen op de auto van broederlief, naar het gemeentehuis sjeesen en m'n rijbewijs ophalen.
Kan niet meer, als 24uur is aangevraagd kan die persoon niet nog eens weggestemd wordenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:45 schreef itsme het volgende:
Bart heeft zijn 24 uur aangevraagd. Gaan ze dan nu niet hem er uit stemmen? Zodat hij zijn inleg behoudt?
ik vind dat daar niet meer over gesproken hoeft te worden. als dat werkelijk zo zou zijn was er vast wel een of andere gek die daar foto's van had gemaakt. dat levert vast nog wel een aardige duit op bij diverse kranten/roddelbladen/rtl boulevardquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:44 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ze zal wel even langs 'het toilet op de afgesproken plaats' zijn gestopt voor de halfwekelijkse beurt?
Ontmoeting met Wilgooootje het 'ventje' van aanzienlijke omvang.
Die kans krijgen ze dus niet. Hij is morgenochtend al weg en de stemming is pas morgenavond.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:45 schreef itsme het volgende:
Bart heeft zijn 24 uur aangevraagd. Gaan ze dan nu niet hem er uit stemmen? Zodat hij zijn inleg behoudt?
Ik kon het op dezlfde dag ophalen en hoefde niets extra te betalen. Dit was twee jaar geleden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:39 schreef s0k het volgende:
[..]
Voordat zij haar rijbewijs mag ophalen zal ze minstens het 100-voudige neer moeten tellen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:44 schreef Dogga het volgende:
[..]
Klopt
Voor een eurotje of 40/50 heb je je rijbewijs de volgende dag..voor het dubbele bedrag mag je hem gelijk mee nemen
Jawel hoor, ze gaat haar kindjes in haar touareg in eemnes van en naar school brengen en halen. Want dat is ZO'N mooie wagen om de dagelijkse drie kilometer mee te maken!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:45 schreef Dogga het volgende:
[..]
Halllloooooo, we hebben het over natasia niet over iemand die auto KAn rijden
ze rijdt weg,,doet der richting wijzer aan en gaat vervolgens de andere kant op..nou ik zie dat niet slagen..doet ze dat wel hoop ik er niet tegen te komen en hoop ik dat ze never nooit der kinderen ergens heen rijdt
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:47 schreef raggende_annie het volgende:
overigens denk ik niet dat sasquatch daar zelf op het gemeentehuis een nummertje gaat trekken (nee niet maken) om vervolgens 10 minuten tussen de woedende menigte te gaan zitten wachten tot ze aan de beurt is
Zou het dan zo zijn dat hij zich zelf dekt om te voorkomen dat BNA de kans krijgen om hem er uit te stemmen en dat hij HSE nog niet voor de volle 100% vertrouwd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan niet meer, als 24uur is aangevraagd kan die persoon niet nog eens weggestemd worden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:47 schreef Sebi het volgende:
[..]
Voordat zij haar rijbewijs mag ophalen zal ze minstens het 100-voudige neer moeten tellen...
Daar vraag je watquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Is er iemand van de bewoners die weet dat Bart de 24 uur heeft aangevraagd?
Nee, volgens mij weet niemand het.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
volgens mij niet neequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
AGHAGAGAGAGGAAAHAHHAHAAHAHA die foto!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:48 schreef Judah het volgende:
Bewoner De Gouden Kooi veroorzaakt ongeluk op snelweg
UTRECHT - Een bewoner van het programma De Gouden Kooi, uitgezonden op zender Tien van John de Mol, was woensdagochtend betrokken bij een aanrijding. De 32-jarige Natasia, moeder van twee kinderen, deed op dat moment een rij-examen. Zij zat samen met een rij-instructeur en examinator in de lesauto, toen zij zonder richting aan te geven wisselde van rijbaan en hierbij botste met een andere auto. Alle drie de inzittenden zijn er slecht aan toe.
Berichten op fan-forums van het televisieprogramma maken duidelijk dat de bewoonster 's nachts weinig zou hebben geslapen. Haar medebewoners zouden haar opzettelijk hebben wakker gehouden. Toen zij woensdagochtend aan haar rijles en examen begon, zou zij dan ook weinig hebben geslapen.
Eenmaal op de autobaan nabij Utrecht, trachtte de Almeerse huismoeder te wisselen van rijbaan. Hierbij gaf zij, wat later uit politieonderzoek is gebleken, geen richting aan. Een andere auto, met daarin een 43-jarige inwoner uit Amsterdam, probeerde de lesauto op dat moment in te halen, waardoor een botsing ontstond.
Klik hier voor een foto http://www.vet-magazin.co(...)oon-abscess_high.jpg
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:48 schreef Judah het volgende:
UTRECHT - Een bewoner van het programma De Gouden Kooi, uitgezonden op zender Tien van John de Mol, was woensdagochtend betrokken bij een aanrijding. De 32-jarige Natasia, moeder van twee kinderen, deed op dat moment een rij-examen. Zij zat samen met een rij-instructeur en examinator in de lesauto, toen zij zonder richting aan te geven wisselde van rijbaan en hierbij botste met een andere auto. Alle drie de inzittenden zijn er slecht aan toe.
Berichten op fan-forums van het televisieprogramma maken duidelijk dat de bewoonster 's nachts weinig zou hebben geslapen. Haar medebewoners zouden haar opzettelijk hebben wakker gehouden. Toen zij woensdagochtend aan haar rijles en examen begon, zou zij dan ook weinig hebben geslapen.
Eenmaal op de autobaan nabij Utrecht, trachtte de Almeerse huismoeder te wisselen van rijbaan. Hierbij gaf zij, wat later uit politieonderzoek is gebleken, geen richting aan. Een andere auto, met daarin een 43-jarige inwoner uit Amsterdam, probeerde de lesauto op dat moment in te halen, waardoor een botsing ontstond.
God doet dus toch verzoekjesquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:48 schreef Judah het volgende:
Ik zit ook al heel lang achter de pcquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:48 schreef agter het volgende:
[]
Ja Brian.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
een stemming voor bart komt er toch niet omdat dan de groepen in 3en zijn gedeeld. als er meerdere stemmingen zijn aangevraagd komt er een meerderheid van stemmen voor welke stemming doorgang krijgt. als er door huub/eric een stemming is aangevraagd voor iemand van het oninteressante volk zal bart daar waarschijnlijk in meegaan, zo niet zal ook die stemming niet doorgaan omdat er dan wederom 3 stemmen voor en 3 tegen zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:50 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Zou het dan zo zijn dat hij zich zelf dekt om te voorkomen dat BNA de kans krijgen om hem er uit te stemmen en dat hij HSE nog niet voor de volle 100% vertrouwd.
Ik hoorde Brian wel zeggen tegen Bart: "Dat is wel het beste inderdaad. Dan hebben ze ook niets uit te zenden". Geen idee of dat misschien over die 24 uur van Bart ging.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar vraag je watIk dacht het niet maar pin me er niet al te hard op vast
Klopt. En toen is hij ook meteen met Huub gaan hangen buiten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoorde Brian wel zeggen tegen Bart: "Dat is wel het beste inderdaad. Dan hebben ze ook niets uit te zenden". Geen idee of dat misschien over die 24 uur van Bart ging.
dan heb jij nog ene papieren rijbewijs. tegenwoordig is het allemaal plastic en word het op een centrale locatie in NL gefabriceerd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:47 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik kon het op dezlfde dag ophalen en hoefde niets extra te betalen. Dit was twee jaar geleden.
Ik heb alleen meegekregen dat Bart richting Brian insinueerde dat Eric een stemming heeft aangevraagd voor Bart. Ik heb niet gehoord dat Bart Brian heeft verteld van die 24 uur, maar dat kan ik gemist hebben.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoorde Brian wel zeggen tegen Bart: "Dat is wel het beste inderdaad. Dan hebben ze ook niets uit te zenden". Geen idee of dat misschien over die 24 uur van Bart ging.
ow, dan val ik ook in de categorie roze papiertje. dat wist ik niet dat dat tegenwoordig veranderd isquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:54 schreef s0k het volgende:
[..]
dan heb jij nog ene papieren rijbewijs. tegenwoordig is het allemaal plastic en word het op een centrale locatie in NL gefabriceerd.
Brian is op de hoogte van Bart zijn beslissing wat ik zo begreep. En toen is ie even later naar buiten gelopen ne dat slijmverhaaltje bij Huub gaan houden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef Sebi het volgende:
[..]
Ik heb alleen meegekregen dat Bart richting Brian insinueerde dat Eric een stemming heeft aangevraagd voor Bart. Ik heb niet gehoord dat Bart Brian heeft verteld van die 24 uur, maar dat kan ik gemist hebben.
weer wat geleerdquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ow, dan val ik ook in de categorie roze papiertje. dat wist ik niet dat dat tegenwoordig veranderd is
De uitkomst is al lang bekend. Er gaat niemand uit. Maar Huub en de anderen willen graag een keer rustig vertellen wat ze van Natasia vinden zonder dat ze worden onderbroken. Dat kan dus tijdens de ontslagronde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef agter het volgende:
Ik denk dat de uikomst van de stemming er ook vanaf hangt in welke volgorde de mensen op de bank geplaatst worden / in welke volgorde zij hun stem moeten uitbrengen.
Amanda lijkt me namelijk niet de meest stabiele factor, die kan nog alle kanten op met haar stem.
rond de 495 gok ik, maar het kan ook helemaal ergens anders zittenquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
In welke Cos kan ik iets lezen over de brief van Lekker Simpel?
Linkje? Thanx
Okay! Thanxquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De uitkomst is al lang bekend. Er gaat niemand uit. Maar Huub en de anderen willen graag een keer rustig vertellen wat ze van Natasia vinden zonder dat ze worden onderbroken. Dat kan dus tijdens de ontslagronde.
woehaaaa die is steengoedquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:50 schreef Dogga het volgende:
[..]
AGHAGAGAGAGGAAAHAHHAHAAHAHA die foto!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ja, mischien dat Brian ook wel na die brief mee werkt? zou een prachtig scenario zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:58 schreef Lieve het volgende:
Het is toch niet zeker dat Amanda de stemming tegen Natasja zal blokkeren?
Misschien gaat ze er wel in mee?
UPDATE topicquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
In welke Cos kan ik iets lezen over de brief van Lekker Simpel?
Linkje? Thanx
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:00 schreef raggende_annie het volgende:
braajen heeft zichzelf binnengesmokkeld bij de libellebeurs. das toch wel het toppunt van stoeremannengedrag
Je bedoelt dat Bart al weg zou kunnen zijn voordat de stemming gehouden word. Lijkt me sterk als iemand z'n 24 uur aanvraagt dat iemand anders dan geen onslag kan aanvragen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan niet meer, als 24uur is aangevraagd kan die persoon niet nog eens weggestemd worden
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:48 schreef Judah het volgende:
Ze speelt vals... Daaromquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:03 schreef raggende_annie het volgende:
goddomme nee toch. WAAAAAROM!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |