abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:47:16 #201
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_46522775
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:39 schreef s0k het volgende:

[..]

je kan pas de dag erna je verzoek tot het ophalen van je rijbewijs indienen, en dan duurt het normaliter zo'n 5 werkdagen voor je daadwerkelijk je rijbewijs kan ophalen. Tenzij je extra betaalt, en dan kan het de dag erna.
Ik kon het op dezlfde dag ophalen en hoefde niets extra te betalen. Dit was twee jaar geleden.
pi_46522783
Misschien is het wel een deal met de redactie van Bart.
Dat hij zijn 10K terugkrijgt als hij vrijwillig opstapt, kunnen ze weer een ander erin zetten.
pi_46522789
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:44 schreef Dogga het volgende:

[..]

Klopt

Voor een eurotje of 40/50 heb je je rijbewijs de volgende dag..voor het dubbele bedrag mag je hem gelijk mee nemen
Voordat zij haar rijbewijs mag ophalen zal ze minstens het 100-voudige neer moeten tellen...
pi_46522797
overigens denk ik niet dat sasquatch daar zelf op het gemeentehuis een nummertje gaat trekken (nee niet maken) om vervolgens 10 minuten tussen de woedende menigte te gaan zitten wachten tot ze aan de beurt is
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:48:04 #205
135490 Judah
Ondertiteling
pi_46522802
Bewoner De Gouden Kooi veroorzaakt ongeluk op snelweg
UTRECHT - Een bewoner van het programma De Gouden Kooi, uitgezonden op zender Tien van John de Mol, was woensdagochtend betrokken bij een aanrijding. De 32-jarige Natasia, moeder van twee kinderen, deed op dat moment een rij-examen. Zij zat samen met een rij-instructeur en examinator in de lesauto, toen zij zonder richting aan te geven wisselde van rijbaan en hierbij botste met een andere auto. Alle drie de inzittenden zijn er slecht aan toe.

Berichten op fan-forums van het televisieprogramma maken duidelijk dat de bewoonster 's nachts weinig zou hebben geslapen. Haar medebewoners zouden haar opzettelijk hebben wakker gehouden. Toen zij woensdagochtend aan haar rijles en examen begon, zou zij dan ook weinig hebben geslapen.

Eenmaal op de autobaan nabij Utrecht, trachtte de Almeerse huismoeder te wisselen van rijbaan. Hierbij gaf zij, wat later uit politieonderzoek is gebleken, geen richting aan. Een andere auto, met daarin een 43-jarige inwoner uit Amsterdam, probeerde de lesauto op dat moment in te halen, waardoor een botsing ontstond.

Klik hier voor een foto http://www.vet-magazin.co(...)oon-abscess_high.jpg
The Wolf: You must be Jules, which would make you Vincent. Let's get down to brass tacks, gentlemen. If I was informed correctly, the clock is ticking, is that right, Jimmie?
Jimmie: Uh, one hundred percent
pi_46522808
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:45 schreef Dogga het volgende:

[..]

Halllloooooo, we hebben het over natasia niet over iemand die auto KAn rijden

ze rijdt weg,,doet der richting wijzer aan en gaat vervolgens de andere kant op..nou ik zie dat niet slagen..doet ze dat wel hoop ik er niet tegen te komen en hoop ik dat ze never nooit der kinderen ergens heen rijdt
Jawel hoor, ze gaat haar kindjes in haar touareg in eemnes van en naar school brengen en halen. Want dat is ZO'N mooie wagen om de dagelijkse drie kilometer mee te maken!
pi_46522811
[]

[ Bericht 100% gewijzigd door agter op 21-02-2007 12:49:35 ]
Make my day!
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:48:45 #208
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_46522818
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:47 schreef raggende_annie het volgende:
overigens denk ik niet dat sasquatch daar zelf op het gemeentehuis een nummertje gaat trekken (nee niet maken) om vervolgens 10 minuten tussen de woedende menigte te gaan zitten wachten tot ze aan de beurt is
Ik zie het al helemaal voor me
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:49:04 #209
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46522825
Is er iemand van de bewoners die weet dat Bart de 24 uur heeft aangevraagd?
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:50:12 #210
168090 Alfaro
al het begin is moeilijk
pi_46522853
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:46 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Kan niet meer, als 24uur is aangevraagd kan die persoon niet nog eens weggestemd worden
Zou het dan zo zijn dat hij zich zelf dekt om te voorkomen dat BNA de kans krijgen om hem er uit te stemmen en dat hij HSE nog niet voor de volle 100% vertrouwd.
ge·weld (het ~) ( geleend van BBW)
1 uitoefening van macht => gewelddadigheid
2 kracht die met hevigheid, onstuimigheid wordt uitgeoefend
Daaaaagggggggg hdnkkk
pi_46522855
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:47 schreef Sebi het volgende:

[..]

Voordat zij haar rijbewijs mag ophalen zal ze minstens het 100-voudige neer moeten tellen...
ja, laten we er een persoonsgebonden tarief op los laten.
pi_46522860
die Palma lult teveel
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:50:23 #213
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_46522861
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:49 schreef scanman01 het volgende:
Daar vraag je wat Ik dacht het niet maar pin me er niet al te hard op vast
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_46522862
quote:
Nee, volgens mij weet niemand het.
Maar sommigen hebben natuurlijk wel een vermoede.
Make my day!
pi_46522863
quote:
volgens mij niet nee
pi_46522865
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:48 schreef Judah het volgende:
UTRECHT - Een bewoner van het programma De Gouden Kooi, uitgezonden op zender Tien van John de Mol, was woensdagochtend betrokken bij een aanrijding. De 32-jarige Natasia, moeder van twee kinderen, deed op dat moment een rij-examen. Zij zat samen met een rij-instructeur en examinator in de lesauto, toen zij zonder richting aan te geven wisselde van rijbaan en hierbij botste met een andere auto. Alle drie de inzittenden zijn er slecht aan toe.

Berichten op fan-forums van het televisieprogramma maken duidelijk dat de bewoonster 's nachts weinig zou hebben geslapen. Haar medebewoners zouden haar opzettelijk hebben wakker gehouden. Toen zij woensdagochtend aan haar rijles en examen begon, zou zij dan ook weinig hebben geslapen.

Eenmaal op de autobaan nabij Utrecht, trachtte de Almeerse huismoeder te wisselen van rijbaan. Hierbij gaf zij, wat later uit politieonderzoek is gebleken, geen richting aan. Een andere auto, met daarin een 43-jarige inwoner uit Amsterdam, probeerde de lesauto op dat moment in te halen, waardoor een botsing ontstond.

AGHAGAGAGAGGAAAHAHHAHAAHAHA die foto!!!!!!!!!!
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
pi_46522876
quote:

woensdag 21 februari 2007 @ 12:51:33 #218
144250 doesss
Show me the money
pi_46522886
quote:

God doet dus toch verzoekjes
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
pi_46522900
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:48 schreef agter het volgende:
[]
Ik zit ook al heel lang achter de pc
pi_46522917
quote:
Ja Brian.
pi_46522926
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:50 schreef Alfaro het volgende:

[..]

Zou het dan zo zijn dat hij zich zelf dekt om te voorkomen dat BNA de kans krijgen om hem er uit te stemmen en dat hij HSE nog niet voor de volle 100% vertrouwd.
een stemming voor bart komt er toch niet omdat dan de groepen in 3en zijn gedeeld. als er meerdere stemmingen zijn aangevraagd komt er een meerderheid van stemmen voor welke stemming doorgang krijgt. als er door huub/eric een stemming is aangevraagd voor iemand van het oninteressante volk zal bart daar waarschijnlijk in meegaan, zo niet zal ook die stemming niet doorgaan omdat er dan wederom 3 stemmen voor en 3 tegen zijn.
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:53:00 #222
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46522928
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:50 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Daar vraag je wat Ik dacht het niet maar pin me er niet al te hard op vast
Ik hoorde Brian wel zeggen tegen Bart: "Dat is wel het beste inderdaad. Dan hebben ze ook niets uit te zenden". Geen idee of dat misschien over die 24 uur van Bart ging.
pi_46522952
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik hoorde Brian wel zeggen tegen Bart: "Dat is wel het beste inderdaad. Dan hebben ze ook niets uit te zenden". Geen idee of dat misschien over die 24 uur van Bart ging.
Klopt. En toen is hij ook meteen met Huub gaan hangen buiten.
pi_46522963
Talpa:

Brian heeft een brief ontvangen. Aan de uitdrukking op zijn gezicht te zien baart de inhoud van het schrijfsel hem nogal zorgen…
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:54:55 #225
32402 s0k
..............................
pi_46522984
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:47 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ik kon het op dezlfde dag ophalen en hoefde niets extra te betalen. Dit was twee jaar geleden.
dan heb jij nog ene papieren rijbewijs. tegenwoordig is het allemaal plastic en word het op een centrale locatie in NL gefabriceerd.
..................................................................................................................................................
pi_46522985
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb alleen meegekregen dat Bart richting Brian insinueerde dat Eric een stemming heeft aangevraagd voor Bart. Ik heb niet gehoord dat Bart Brian heeft verteld van die 24 uur, maar dat kan ik gemist hebben.
pi_46522988
Ik denk dat de uikomst van de stemming er ook vanaf hangt in welke volgorde de mensen op de bank geplaatst worden / in welke volgorde zij hun stem moeten uitbrengen.
Amanda lijkt me namelijk niet de meest stabiele factor, die kan nog alle kanten op met haar stem.
Make my day!
pi_46522999
Ik vind het stukje leuk maar die foto echt totaal niet.
pi_46523005
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:54 schreef s0k het volgende:

[..]

dan heb jij nog ene papieren rijbewijs. tegenwoordig is het allemaal plastic en word het op een centrale locatie in NL gefabriceerd.
ow, dan val ik ook in de categorie roze papiertje. dat wist ik niet dat dat tegenwoordig veranderd is
pi_46523008
Trouwens me calculaties was fout ze is niet om half 10 weg gegaan maar om half 11 bijna
In Life Unbeatable - In Death Irreplaceable
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:55:55 #231
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_46523009
In welke Cos kan ik iets lezen over de brief van Lekker Simpel?
Linkje? Thanx
Er kan er maar één de domste zijn
pi_46523023
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef Sebi het volgende:

[..]

Ik heb alleen meegekregen dat Bart richting Brian insinueerde dat Eric een stemming heeft aangevraagd voor Bart. Ik heb niet gehoord dat Bart Brian heeft verteld van die 24 uur, maar dat kan ik gemist hebben.
Brian is op de hoogte van Bart zijn beslissing wat ik zo begreep. En toen is ie even later naar buiten gelopen ne dat slijmverhaaltje bij Huub gaan houden.
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:56:29 #233
32402 s0k
..............................
pi_46523026
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef raggende_annie het volgende:

[..]

ow, dan val ik ook in de categorie roze papiertje. dat wist ik niet dat dat tegenwoordig veranderd is
weer wat geleerd
..................................................................................................................................................
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:56:47 #234
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46523034
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef agter het volgende:
Ik denk dat de uikomst van de stemming er ook vanaf hangt in welke volgorde de mensen op de bank geplaatst worden / in welke volgorde zij hun stem moeten uitbrengen.
Amanda lijkt me namelijk niet de meest stabiele factor, die kan nog alle kanten op met haar stem.
De uitkomst is al lang bekend. Er gaat niemand uit. Maar Huub en de anderen willen graag een keer rustig vertellen wat ze van Natasia vinden zonder dat ze worden onderbroken. Dat kan dus tijdens de ontslagronde.
pi_46523036
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Linkje? Thanx
rond de 495 gok ik, maar het kan ook helemaal ergens anders zitten
pi_46523057
Is er ook een filmpje van dei zg telefoongesprekken toen Syl, Bart, Huub en Eric in de gameroom zaten. Dat was ook zo grappig. Syl deed alsof ze NL aan de lijn had. Zou die graag nog een keer zien
Hangplek voor vrije gedachten
pi_46523059
Ik wist niet dat ze ook een kat in DGK hadden? Of probeert er iemand te zingen?
pi_46523071
COS 498 of 499 staat die brief d8 ik
pi_46523072
Het is toch niet zeker dat Amanda de stemming tegen Natasja zal blokkeren?
Misschien gaat ze er wel in mee?
pi_46523079
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De uitkomst is al lang bekend. Er gaat niemand uit. Maar Huub en de anderen willen graag een keer rustig vertellen wat ze van Natasia vinden zonder dat ze worden onderbroken. Dat kan dus tijdens de ontslagronde.
Okay! Thanx
Make my day!
pi_46523092
volgens mij is sasquatch momenteel druk bezig in een wilde politie-achtervolging. niemand daar in de buurt nog sirenes gehoord?
pi_46523101
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:50 schreef Dogga het volgende:

[..]

AGHAGAGAGAGGAAAHAHHAHAAHAHA die foto!!!!!!!!!!
woehaaaa die is steengoed
pi_46523141
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:58 schreef Lieve het volgende:
Het is toch niet zeker dat Amanda de stemming tegen Natasja zal blokkeren?
Misschien gaat ze er wel in mee?
Ja, mischien dat Brian ook wel na die brief mee werkt? zou een prachtig scenario zijn.
Fantasia gezakt voor haar rijbewijs
Fantasia eruit bij de ontslagronde.:)
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:00:07 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46523142
Natasia zal weg geslaagd zijn, anders was ze al lang terug geweest. Ze gaat natuurlijk meteen haar rijbewijs ophalen en is daarom wat later.
pi_46523147
Aiaiai die engebrainless tegen Tilly: ( stem iets laten zakken, monotoon langzaam om de spanning intresse te wekken?)
Zoek je nog meisjes? Alsof hij in hoeren dealt. Wat een creep.
pi_46523150
bart heeft zichzelf binnengesmokkeld bij de libellebeurs. das toch wel het toppunt van stoeremannengedrag

edit: zie onderstaande quote op m'n eigen bericht waarin ik de naam heb veranderd. het programma is pas net begonnen dus ik ken de namen nog niet zo goed
pi_46523154
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Linkje? Thanx
UPDATE topic
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_46523161
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:00 schreef raggende_annie het volgende:
braajen heeft zichzelf binnengesmokkeld bij de libellebeurs. das toch wel het toppunt van stoeremannengedrag
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:01:03 #249
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_46523168
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:46 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Kan niet meer, als 24uur is aangevraagd kan die persoon niet nog eens weggestemd worden
Je bedoelt dat Bart al weg zou kunnen zijn voordat de stemming gehouden word. Lijkt me sterk als iemand z'n 24 uur aanvraagt dat iemand anders dan geen onslag kan aanvragen.

En misschien is dat wat Bart probeerd: 24 uur aanvragen in de hoop dat niemand voor hem onslag aanvraagd. Of dat DGK zijn ontslag zal blokkeren en hij wel gedwongen is om de 24 uur aan te vragen en het TIEN niet gunnen dat ze zijn ontslag blokkeren. Anders kan ik het niet rijmen.

DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')