Je rijbewijs halen is echt niet moeilijk hoor...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:03 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Heeft ze rij examen? Sorry dat haalt ze nooit. Je rijexamen haal je echt niet zo maar even en ik wed echt dat zij hier niet capabel voor is.
Of weer een flinke dosis voorkennis............quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:02 schreef FSR het volgende:
Het lijkt een spannende brief voor hem...
Bedankt, ik ga ze kijken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef FSR het volgende:
Bij deze de filmpjes...
http://www.youtube.com/watch?v=dWINbSmyNGU
http://www.youtube.com/watch?v=fVeBveXmWMg
http://www.youtube.com/watch?v=d6PN81Djj-s
http://www.youtube.com/watch?v=iwYRmLsJjJc
Nope, dan gaat hij nerotisch lachen....quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel weer een brief van familie ofzo zijn, waarin alle plannetjes van de anderen worden uitgelegd
Ik hoop echt dat er in staat dat hij mee moet gaan met het wegstemmen van Nasty!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Zal wel weer een brief van familie ofzo zijn, waarin alle plannetjes van de anderen worden uitgelegd
Zal kunnen ja, hij zal zijn hartje wel weer bij Delletje gaan luchten. Dan weten wij het ook:)quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:
kan het zijn dat hem nu verteld is dat huub en co zijn vervalsing al door hebben, terwijl hij er zo mee in z'n nopjes was? gaat z'n hele plannetje niet door nu.....para broddaquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef jacqjacq het volgende:
die brief heeft een zeer heftige inhoud, je ziet een soort zenuwachtigheid en radeloosheid in zijn mimiek, de radertjes in zijn hoofd maken overuren nu
Gezien zijn reactie zou dit wel eens waar kunnen zijn, hij zit nu te bedenken hoe hij dit moet inpakken ofzo zonder dat het teveel lijkt op het laten vallen van zdngmwquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:08 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er in staat dat hij mee moet gaan met het wegstemmen van Nasty!
Was er niet een meisje vermist op de antillen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:13 schreef PokerJoker het volgende:
De FBI heeft om uitlevering gevraagd, hij kan NOOIT meer de kooi verlaten....aiaiaiai
zou inderdaad kunnen, hij lijkt echt overdonderd te zijn. zoveel regeltjes had de brief niet, heeft iemand een de streams opgenomen, hij was namelijk heel kort even in beeldquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:12 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Gezien zijn reactie zou dit wel eens waar kunnen zijn, hij zit nu te bedenken hoe hij dit moet inpakken ofzo zonder dat het teveel lijkt op het laten vallen van zdngmw
Ik heb het allemaal voorzien hiervoor waarschuw ik jullie altijd...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:12 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Gezien zijn reactie zou dit wel eens waar kunnen zijn, hij zit nu te bedenken hoe hij dit moet inpakken ofzo zonder dat het teveel lijkt op het laten vallen van zdngmw
binnen nu en een half uur lijkt me wel zo bij tijdsquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:14 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe laat is Natasia terug?
Bedoel je dat de redactie middels deze actie probeert elke verdachtmaking van manupilatie wil weg halen???quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:14 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal voorzien hiervoor waarschuw ik jullie altijd...
Zie je dat de boze geesten ons boos wwillen maken, maar dat gaat ze niet lukken....
Nee ik ventileerde de gedachtes van MasterB...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef Alfaro het volgende:
[..]
Bedoel je dat de redactie middels deze actie probeert elke verdachtmaking van manupilatie wil weg halen???
je hebt wel veel vragen jij hè? Tis dat ik je avatarretje top vindt.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:14 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoe laat is Natasia terug?
Ja, krijg het bijna mijn strot niet uit als ajax-fan..... maar het is een mooi avatarretje..quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:18 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
je hebt wel veel vragen jij hè? Tis dat ik je avatarretje top vindt.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |