Zonde van die 10.000 euro, nu kan dat natuurlijk niet meer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:26 schreef schatje het volgende:
Brian wilde toch een ontslagronde aanvragen voor Bart
Dat zou Bart prima uitkomen natuurlijk...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:26 schreef schatje het volgende:
Brian wilde toch een ontslagronde aanvragen voor Bart
Brian maakt een frisse, stabiele indruk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:28 schreef Clank het volgende:
Brian zit bij Bart in de gameroom en het enige wat ik mee krijg is dat hij vraagt aan Bart of hij er behoefte aan heeft om met Huub te praten. Dat heeft hij niet.
Klootzakken he?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:29 schreef CartWOman het volgende:
Fokking redactie draait de stream weg van Brian en Bart, want we kijken vast liever naar de huishouding.![]()
Eens...hoe hij vanochtend aan de eettafel zat gaf ook wel ff een boodschap naar de andere.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian maakt een frisse, stabiele indruk.
Zoals hij nu is, zie ik hem zeker als potentiële winaar.
Gaat hem niet lukken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:36 schreef LuNaTiC het volgende:
Brian gaat nu ws proberen Eric weg te stemmen....
Stom, kon hij niet 1 dag wachter?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:34 schreef Ning het volgende:
Het is al enkele dagen duidelijk dat Bart serieus met het idee speelt om De Gouden Kooi te verlaten. Vandaag heeft hij dan toch echt de knoop doorgehakt. Hij belt met 'achter' om zijn aankomende vertrek aan te kondigen: “Ik wil officieel mijn 24 uur aanvragen. Morgen wil ik om 11:15 uur de Villa verlaten!” Het lijkt erop dat de Amsterdammer bloedserieus is en dat het dit keer geen bluf is...
Bron 10
Knap hoor, als je in je zwakke periodes op de been gehouden wordt met het medicijnenkastje van de redaktiequote:Op woensdag 21 februari 2007 11:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
Eens...hoe hij vanochtend aan de eettafel zat gaf ook wel ff een boodschap naar de andere.![]()
Gewoon na vannacht relaxt, niks aan het handje.![]()
Brian heeft 2 back ups.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:43 schreef jacqjacq het volgende:
het lijkt wel of brian bang is zijn backup bart kwijt te raken en begint zich nu in te slijmen bij huub.
huub laat het toe, maar hij denkt er (volgens mij) er het zijne van
Dat Huub Silvia moet laten gaan...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:43 schreef agter het volgende:
Brian, wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Klopt Bwian wankeld.. en sucks up bij Huub....quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:43 schreef jacqjacq het volgende:
het lijkt wel of brian bang is zijn backup bart kwijt te raken en begint zich nu in te slijmen bij huub.
huub laat het toe, maar hij denkt er (volgens mij) er het zijne van
Langzaam opbouwen. Voeden met vertrouwen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:47 schreef My_ het volgende:
Waarom zegt Huub niet gewoon dat hij Natasia eruit wil?!
Of Amanda!!quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:47 schreef My_ het volgende:
Precies, Ik noem een Amanda.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:46 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Laat maar lekker een nieuwe komen. Als die z,n huiswerk heeft gedaan moet het wel een malloot zijn om de kant van BAN te kiezen. En kan Huub er weer een in z,n kamp krijgen.
Maar goed er komen ook rustig malloten in dus ja, afwachten
Ja ok, maar ik denk gewoon dat Brian het niet snapt..quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:48 schreef Judah het volgende:
[..]
Langzaam opbouwen. Voeden met vertrouwen...
Het is praktischer Brian eerst aan het denken te zetten, dat er zowiezo iemand uit moet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:47 schreef My_ het volgende:
Bullshit. Brian wil langetermijn dekking. Natasia is dat. Als Huub hem nou vertrouwen geeft, kan Brian wellicht hopen op een eventuele samenwerking met Huub (=dekking). Wanneer Brian dat idee heeft, kan Huub het voorstel Natasia nog eens doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:49 schreef My_ het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik denk gewoon dat Brian het niet snapt..
Hij heeft een tunnelvisie op Eric gericht...
Nooit ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat wordt Natasia weer terug verwacht?
Daar heb jij dat weer gelijk inquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef Judah het volgende:
[..]
Bullshit. Brian wil langetermijn dekking. Natasia is dat. Als Huub hem nou vertrouwen geeft, kan Brian wellicht hopen op een eventuele samenwerking met Huub (=dekking). Wanneer Brian dat idee heeft, kan Huub het voorstel Natasia nog eens doen.
Anders heeft het echt geen zin.
Stofzuigen, kast opruimen. Schreeuwen, douchen, badderen, zwemmen... alles om Natasia wakker te houden tot vanochtend vroegquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:51 schreef nlboy het volgende:
Gingen ze stofzuigen in de nacht?Filmpje?
Ja ik wil daar ook zo graag een filmpje van zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:51 schreef nlboy het volgende:
Gingen ze stofzuigen in de nacht?Filmpje?
Nadat Wilgo haar gefeliciteerd heeft op een geheime locatiequote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
der exame is begonnen om 11.30quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
Met de kids natuurlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:52 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Nadat Wilgo haar gefeliciteerd heeft op een geheime locatie
Die komt niet meer terug. Een achtervolger heeft haar te pletter geredenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
Ik wilde ook al zeggen, nadat Wilgo zijn behoefte weer is vervuld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:52 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Nadat Wilgo haar gefeliciteerd heeft op een geheime locatie
Dat is toch geen felicitatie waard?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef jakees het volgende:
Ik heb maar vast een felicitatie topic geopend!
Was een opdracht van Herma, ze moest gewoon normaal tegen ze doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:01 schreef Dogga het volgende:
Ik begriijp nasty niet..Hoevaak heeft ze nou gezegt dat ze zou negeren, gistere nacht ook..maar vanochtend antwoorde ze wel gewoon wanneer er iets gezegt werd ofos
Briaan wordt paraaaa!quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:02 schreef FSR het volgende:
Het lijkt een spannende brief voor hem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |