nee joh, gewoon dezequote:Op maandag 14 januari 2008 20:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Misschien dat ik deze dan maar eens moet uitprinten op me werk: http://www.lagmonster.org/docs/vi.html
NOT Tegenwoordig niet meer.. er zit een huis-tuin-en-keuken intel in....quote:Op maandag 14 januari 2008 23:45 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Windows Vista niet verkeerd vind. In de maand dat ik het nu gebruik heb ik eenmaal gehad dat hij voor vijf seconden bleef hangen, en daar bleef het bij. Als ik dat vergelijk met mijn Macbook, die een operating system draait specifiek voor de Macbook hardware gemaakt,
at heeft dat met het OS te maken?quote:vind ik dat eigenlijk maar een trage witte stoeptegel.
nou wauw... wel 2 dingen te ondersteunen nuquote:Op zondag 3 februari 2008 17:59 schreef raarmaarwaar het volgende:
[..]
NOT Tegenwoordig niet meer.. er zit een huis-tuin-en-keuken intel in....
Te moeilijk voor zequote:
Risc is juist gemakkelijker. Speed through simplicity enzo.quote:
WinNT was er voor PPC, Alpha en MIPS.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:21 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Risc is juist gemakkelijker. Speed through simplicity enzo.
Dus moeten ze het lastige spul zelf uitprogrammerenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:21 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Risc is juist gemakkelijker. Speed through simplicity enzo.
Ik ben gepwndquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:23 schreef Skinkie het volgende:
[..]
WinNT was er voor PPC, Alpha en MIPS.
Ja, Windows wel. Maar applicaties ho maar. MS Office (om maar wat te noemen) is nooit gemaakt voor NT/PPC, NT/Alpha of NT/MIPS.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:23 schreef Skinkie het volgende:
[..]
WinNT was er voor PPC, Alpha en MIPS.
Er is zeker wel een office pakket gemaakt wat op die laatste drie draaide. Ik ben vergeten wie dat leverdequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:34 schreef Tijn het volgende:
Ja, Windows wel. Maar applicaties ho maar. MS Office (om maar wat te noemen) is nooit gemaakt voor NT/PPC, NT/Alpha of NT/MIPS.
Bedoel je nu non-x86 of non-intel? Of eigenlijk beide?quote:Bovendien is het eeuwen geleden dat er een versie van Windows is uitgebracht voor een non-Intel chip. De laatste versie was Windows NT4, we hebben het dan over 1996. Dat is zo lang geleden dat er bijvoorbeeld nog geen USB was. Lekker bruikbaar tegenwoordig
Gelukkig draaien NetBSD en Linux gewoon wel op genoeg hardware. En tegenwoordig emuleert Qemu toch op ieder platform dat kunt kunt bedenkenquote:MS beloofde weliswaar dat Windows 2000 ook meerdere architecturen zou ondersteunen, maar dat is uiteindelijk niet doorgezet.
Niet Microsoft in elk geval. Misschien dat er een WordPerfect of StarOffice is geweest, maar MS was zelf niet in staat hun Office te vertalen naar een andere architectuur dan x86.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:17 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Er is zeker wel een office pakket gemaakt wat op die laatste drie draaide. Ik ben vergeten wie dat leverde
Ja, ik zeg maar even Intel, omdat ze naast x86 en de 64-bit versie daarvan ook wat versies van Windows voor Itanium hebben gemaakt. Maar sinds 1996 hebben ze geen architecturen meer ondersteund die niks met Intel te maken hebben, zoals PowerPC of SPARC om maar wat te noemen.quote:Bedoel je nu non-x86 of non-intel? Of eigenlijk beide?
Jup, elk modern desktop/server besturingssysteem draait op meerdere architecturen behalve de producten van Microsoft.quote:Gelukkig draaien NetBSD en Linux gewoon wel op genoeg hardware. En tegenwoordig emuleert Qemu toch op ieder platform dat kunt kunt bedenken
Dat nieuwe prototype van Microsoft Research, draait dat ook alleen op x86?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:15 schreef Tijn het volgende:
Jup, elk modern desktop/server besturingssysteem draait op meerdere architecturen behalve de producten van Microsoft.
Ach, elk bedrijf zal wel iets superspectaculairs in hun R&D lab hebben liggen. Het gaat erom of het ooit de winkel bereikt, anders telt het niet hequote:Op dinsdag 8 april 2008 17:19 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Dat nieuwe prototype van Microsoft Research, draait dat ook alleen op x86?
Je zou eens moeten weten wat HP in z'n R&D heeft liggen om te bitrotten... MagiXen. Dat zou ik wel op m'n PCtje willen hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ach, elk bedrijf zal wel iets superspectaculairs in hun R&D lab hebben liggen. Het gaat erom of het ooit de winkel bereikt, anders telt het niet he
En WinFS... En het zou sneller zijn dan XP...quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:37 schreef trancethrust het volgende:
En Vista zou een nieuwe kernel hebben
Hoezo? PHP is over het algemeen in discussies onder programmeurs na Visual Basic de meest verachte taal die er is.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:54 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je hebt wel lef als je PHP uitjoelt.
Ben ook een lefgozertjequote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:54 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je hebt wel lef als je PHP uitjoelt.
omdat programmeurs niet kunnen scripten?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoezo? PHP is over het algemeen in discussies onder programmeurs na Visual Basic de meest verachte taal die er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |