abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46686424
Grrrrrrrr, wil ik zo gaan zwemmen, is die stomme balie niet open.. En daar moet ik mijn 12 baden kaart opwaarderen.. En ik heb geen zin om tot 12 uur te wachten.....

Dan nog maar een los kaartje kopen denk ik..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_46686447
quote:
Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef Miss_S het volgende:
ik ga morgen ook weer serieus lijnen
weet niet of ik de kans krijg om morgen te wegen dan weet ik wat de schade van de vakantie is
maar vanaf morgen weer proberen 1 uur per dag te sporten en gezond te eten
vandaag is morgen dus
vanmorgen toch maar gaan wegen en woog nog steeds 76 kilo dus dat is mooi
om 9 uur opgestaan en meteen gaan sporten
eerst 15 minuten op de loopband met steeds een hogere hellingsnummer
daarna nog 5 min gestept

1 liter water gedronken en ga zo ontbijten

ontbijt:
cruesli light met melk
peer

[ Bericht 4% gewijzigd door Miss_S op 26-02-2007 11:27:35 ]
pi_46687635
quote:
Op maandag 26 februari 2007 09:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

vandaag is morgen dus
daarna nog 5 min gestept

Zo zeg, dat is pas een sportief begin van de dag! Zou ik ook eens moeten proberen, haha! Heb je je eigen loopband?
It is your friends who make your world!
pi_46687741
ja eigen loopband, crosstrainer, hometrainer en stepper
binnenkort hopelijk ook een roeiapparaat
pi_46687792
Dat wil ik ook! Ik ben officieel jaloers, haha! Veel ruimte heb ik niet, maar ik wil wel heel graag een crosstrainer. Mag ik vragen wat jij ervoor hebt betaald? En waar heb je hem gekocht?
pi_46687861
ik had eerst een andere crosstrainer van kettler maar die was niet echt geweldig (de goedkopere variant)
gelukkig mocht ik die inruilen voor een betere (omdat we ook die andere dingen kochten)
heb nu de crosstrainer kettler mondeo en die kost volgens mij rond de 700 euro
pi_46688156
Damn, dat is wel een behoorlijk bedrag! Maar ja, dan heb je natuurlijk ook wat! Ik zal eens even wat vergelijkend warenonderzoek doen, haha.
pi_46688363
ja het is niet goedkoop maar zeker omdat wij wat zwaarder zijn is een goede crosstrainer wel goed
hij moet niet na een paar maanden uitelkaar vallen
  maandag 26 februari 2007 @ 13:54:39 #209
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_46693433
Als je nog even geduld hebt Ikiskoel dan kun je eind van de zomer in het prijzencircus van V&D
voor ¤ 400,- een uitstekende crosstrainer kopen. Ik heb die uitgekozen omdat hij zo robuust en
stabiel is en tot 135 kilo aankan. Ze hebben hem elk jaar weer in de aanbieding in een andere kleur

Een degelijk roeiapparaat betaal je wel weer een stuk meer voor. Ik heb de mijne nog in het gulden
tijdperk gekocht voor fl 1299,-

Beide apparaten fungeren overigens als kapstok bij mij, maar ik wil ze ook weer niet weg doen. Stel dat
ik weer eens actief wordt dan heb ik het maar vast staan. Ben nog op zoek naar een goede hometrainer
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_46693726
Faat ik heb ook zo'n dure kapstok in mijn slaapkamer staan

Die van mij is een Kettler Astro (met 18 kilo vliegwiel). Op zich een perfect ding en ik wil hem toch wel verkopen denk ik. Ik heb hem 2 jaar geleden gekocht voor 500 euro, en ook best intensief gebruikt. Maar ik heb toch meer stimulans nodig om te sporten

Als er iemand interesse in heeft: mail me!
pi_46694564
Mijn lief heeft vast interesse in zo'n roeiding octo, ik ga je mailen
pi_46694948
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:54 schreef Faat het volgende:
Als je nog even geduld hebt Ikiskoel dan kun je eind van de zomer in het prijzencircus van V&D
voor ¤ 400,- een uitstekende crosstrainer kopen. Ik heb die uitgekozen omdat hij zo robuust en
stabiel is en tot 135 kilo aankan. Ze hebben hem elk jaar weer in de aanbieding in een andere kleur
Zo, dat is zeker iets om over na te denken als ik tegen die tijd nog geen crosstrainer heb.

Octopussy: ik heb je even een mailtje gestuurd!
pi_46694968
octo, sport jij nog wel eens met Faithy dan? Of is dat echt helemaal doodgebloed?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_46695134
Pandorah, het is geen roeiding. Het is een crosstrainer:

Teigan ik sport al een tijdje niet meer met Faithy. De sportschool waar ze altijd naar toe gaat is in scheveningen en das gewoon niet echt handig voor mij. Bovendien werden de tai-bo lessen een beetje te zwaar voor mij omdat ik last van mijn knieen begon te krijgen. Ik spreek faithy overigens nog wel regelmatig
pi_46695520
Ziet er gevaarlijk uit die crosstrainer, octo... Heb je mn mail al gelezen? Of ben ik nu gewoon vreselijk ongeduldig?
pi_46695556
Oeps, ik schreeuw weer te vroeg Je hebt mn mail dus al gelezen.
pi_46696153
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:56 schreef Ikiskoel het volgende:
Oeps, ik schreeuw weer te vroeg Je hebt mn mail dus al gelezen.
hier op werk zie ik niet wanneer ik nieuwe yahoo mailtjes krijg

maar je hebt mail terug hoor
pi_46698540
Zo, ik update niet zo heel vaak, aangezien ik druk ben, en liever ook niet mijn gewicht onder ogen wil zien.

Ik ben nu 97,3 volgens de weegschaal vanochtend.

Mn taille zit op 90 cm, in relaxte toestand.

Ben inmiddels met mn eigen dieet begonnen... en dat houdt in dat ik voornamelijk fruit en groente eet op de dag, en savonds een kleine portie avond eten. Hiernaast fiets ik nu ook nog. Ik probeer elke week in iedergeval 1 dag 15 kilometer te halen. Dit komt er op neer dat ik op vrijdag naar een vriendin fiets die in het dorp naast me woont. Verder doe ik mijn boodschapjes en alles op de fiets... (behalve de wekelijkse boodschappen)

Helaas haalt mijn moeder nog wel allerlei lekkere dingen in huis op Zaterdag, en daar kan ik eerlijk gezegt moeilijk vanaf blijven.

Ben nu een week bezig, en al 2 kilo kwijt, terwijl ik al maanden vast zat rond de 100 kilo...
pi_46699734
Oeps, dan had ik het verkeerd begrepen van die crosstrainer .
pi_46700817
Ik heb m'n gewicht geupdate maar ik geloof nog niet echt dat ik iets afgevallen ben, afgelopen week is mijn gewicht overal tussen de 82.9 en 81.7 kilo geweest, vanochtend 82.1 kilo. Ik blijf wel stug iedere morgen wegen, het helpt om me eraan te herinneren dat ik echt wel ga afvallen dit keer, om netjes m'n eten op te schrijven en te gaan fietsen etc. Ik sla nog weleens een maaltijd over en dat moet ik dus echt niet doen want dan krijg ik zin om te gaan snaaien.
pi_46703246
quote:
Op maandag 26 februari 2007 09:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

vandaag is morgen dus
daarna nog 5 min gestept

ontbijt:
cruesli light met melk
peer
tussen de middag heb ik nog op:
appel en soepstengel
halve literwater
thee

avondeten:
pasta maaltijd met kip
water

heb tussen door nog een uurtje gewinkeld (ook weer lichaamsbeweging )
en ga zo nog ff sporten
pi_46704945
Zou je niet iets meer eten als lunch Miss_S? Een appel en een soepstengel is nou niet echt voedzaam ofzo.
pi_46705624
Volgens mij was ik halvewege de dag al flauw gevallen met zo weinig eten, hehe.
pi_46705627
Liejannuh heeft gelijk Ik zou ook bij de lunch iets meer en iets voedzamers eten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 26 februari 2007 @ 20:06:34 #225
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_46706470
Mijn eerste lijndag is enigszins mislukt

Op zich begon ik aardig met een fruitdrankje tussendoor en als ontbijt muesli met magere yoghurt,
maar ik kwam vanmiddag nog een schaaltje paaseitjes tegen in de kast. Zaten er maar 9 in nog en
ik dacht dat moet kunnen. Om de caloriën een beetje te compenseren neem ik wel alleen een Slimfast
als lunch. En voor 4 uur had ik zo'n zakje met pringels van Slimfast zeg maar (99 kcal snack)
Avondeten ook nog netjes gedaan, 1 bord hutspot, geen jus, geen worst. Kom ik net in het
washok staan daar ineens pinda's Geen idee waarom die daar stonden, maar ze zijn nu op.

Nou ja, volgens mij heb ik nu echt nergens meer verborgen eten. Morgen weer opnieuw proberen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 26 februari 2007 @ 20:08:05 #226
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_46706536
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:47 schreef Isabeau het volgende:
Liejannuh heeft gelijk Ik zou ook bij de lunch iets meer en iets voedzamers eten.
Hey Isabeau, ik zie je voor het eerst sinds tijden op Fok. Weet niet of dat aan jou ligt of aan mij
eigenlijk. Misschien surfen we langs elkaar heen, maar hai
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_46706546
quote:
Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef Liejannuh het volgende:
Zou je niet iets meer eten als lunch Miss_S? Een appel en een soepstengel is nou niet echt voedzaam ofzo.
ja klopt maar heb nu al nauwelijks tijd voor die appel dus moet echt iets zien te verzinnen

heb net trouwens nog 45 cardio gedaan dus dat uur sporten vandaag is wel gelukt
pi_46706600
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef Faat het volgende:
Hey Isabeau, ik zie je voor het eerst sinds tijden op Fok. Weet niet of dat aan jou ligt of aan mij
eigenlijk. Misschien surfen we langs elkaar heen, maar hai
Ik dacht gisteren ongeveer hetzelfde toen ik je in de Dieetclub zag "Hey, leuk, Faat is er weer!"
Hoi!

Enne, volgende keer als je gaat lijnen eerst de paaseitjes en pinda's etc. opsnoepen, weggeven of weggooien
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_46706621
Als het goed is ben ik vanaf dit weekend een crosstrainer rijker! Met dank aan Octopussy!
pi_46706771
En heeft octopussy haar slaapkamer wat declutterd
  maandag 26 februari 2007 @ 20:13:51 #231
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_46706780
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef Ikiskoel het volgende:
Als het goed is ben ik vanaf dit weekend een crosstrainer rijker! Met dank aan Octopussy!
Gaaf

Ga je volgens een bepaald schema trainen? Misschien kunnen we elkaar stimuleren en gelijk opgaan.
Zou wel wat zijn om die van mij weer eens stofvrij te maken en er daadwerkelijk op te trainen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
pi_46706963
Ik heb nog zo'n stepapparaat staan, maar die gebruik ik meestal weer een week en dan gaat ie weer stof staan vangen!
Gelukkig heb ik nog een fiets en hardloopschoenen. En ik ging vandaag als een speer met hardlopen in de pauze! En daarna niet eens een vreetkick! Helaas heb ik dat bij mijn avondeten weer om zeep geholpen.

Hi Faat! Goed je hier weer te zien en boeiend dat je eerste dieetdag een beetje mislukt is. Alles wat op is kun je nu niet meer opeten. En als je je kinderen nog hebt (is het eigenlijk nog gelukt met verkopen afgelopen zomer? ) kun je die vast wel allerlei ongezonde dingen voorzetten.
pi_46706971
Nope, ik heb nog geen schema! Wat mij betreft gaan we vanaf zondag 'samen' trainen. Ik kan het zelfs zo gek maken dat ik een webcam op mn kop zet zodat je kan zien dat ik echt aan het trainen ben, haha.

Bestaat er zoiets als een trainingsschema voor een crosstrainer eigenlijk?
  maandag 26 februari 2007 @ 20:20:08 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_46707078
Ja, een website waarop we allemaal kunnen kijken en dan jullie aanmoedigen via een chatkanaal
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46707220
Haha, ja dat lijkt me een goed idee!
  maandag 26 februari 2007 @ 20:24:52 #236
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_46707311
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef Liejannuh het volgende:
Hi Faat! Goed je hier weer te zien en boeiend dat je eerste dieetdag een beetje mislukt is. Alles wat op is kun je nu niet meer opeten. En als je je kinderen nog hebt (is het eigenlijk nog gelukt met verkopen afgelopen zomer? ) kun je die vast wel allerlei ongezonde dingen voorzetten.
Haha, nee ik heb die apekoppen nog steeds, ik kom er maar niet vanaf
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 26 februari 2007 @ 20:26:03 #237
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_46707367
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef Ikiskoel het volgende:
Haha, ja dat lijkt me een goed idee!
Het klinkt absoluut stimulerend

De webcam laat ik wel even zitten, maar ik ga met je mee trainen. Deal
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 26 februari 2007 @ 20:35:00 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_46707797
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:06 schreef Faat het volgende:
Mijn eerste lijndag is enigszins mislukt

Op zich begon ik aardig met een fruitdrankje tussendoor en als ontbijt muesli met magere yoghurt,
maar ik kwam vanmiddag nog een schaaltje paaseitjes tegen in de kast. Zaten er maar 9 in nog en
ik dacht dat moet kunnen. Om de caloriën een beetje te compenseren neem ik wel alleen een Slimfast
als lunch. En voor 4 uur had ik zo'n zakje met pringels van Slimfast zeg maar (99 kcal snack)
Avondeten ook nog netjes gedaan, 1 bord hutspot, geen jus, geen worst. Kom ik net in het
washok staan daar ineens pinda's Geen idee waarom die daar stonden, maar ze zijn nu op.

Nou ja, volgens mij heb ik nu echt nergens meer verborgen eten. Morgen weer opnieuw proberen
pinda's in het washok! Waar is dat! Daar wil ik ook zijn!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 20:35:24 #239
43556 miss_dynastie
pi_46707813
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:06 schreef Faat het volgende:
Sorry, ik moest zo hard lachen he... ik had echt ff een visioen van een faat die als een stiekeme alcoholiste de bakjes pinda achter de wasmachine verstopt

M'n kettler wordt hier wel wekelijks gebruikt trouwens, maar niet zo vaak als ik eigenlijk zou willen.
pi_46708047
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef Faat het volgende:

[..]

Haha, nee ik heb die apekoppen nog steeds, ik kom er maar niet vanaf
Zie het als een voordeel, je hebt 2 onverzadigbare levende vuilnisbakken in huis!

Ik heb trouwens net even gegoogled, maar volgens mij zijn er geen trainingsschema's voor een crosstrainer te vinden. De truc is volgens mij dat je het ding in eerste instantie vrij licht moet instellen en dan steeds zwaarder gaat trainen, afhankelijk van je conditie.
Owja, en je moet veel zweten.
  maandag 26 februari 2007 @ 20:57:11 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_46709025
Je moet het zien als een soort hardloopschema.

Beginnen met 1 minuut, dan een pauze, nog een keer een minuut, pauze
dan 2 minuten, pauze, 2 minuten

enzovoorts.

Zo is het mij geleerd op de sportschool
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46709140
Klinkt wel plausibel, Troel, zo had ik het denk ik ook aangepakt.
  maandag 26 februari 2007 @ 20:59:33 #243
35189 Troel
scherp en bot
pi_46709166
Ja en geloof me, meteen beginnen met 5 minuten is NIET leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_46709188
ik vind de crosstrainer echt het minst leuke
meestal doe ik een van de programma´s die er op zit
pi_46709495
Welkom terug Faat.

De stepper heb ik ook zo'n beetje als een hardloopschema opgebouwd en als ik dan 5 minuten in de lichte stand kon, dan iets zwaarder en 3 of 4 minuten. Dat werkte wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_46709541
De eerste keer dat ik op de crosstrainer stond in de sportschool dacht ik na 5 minuten al dat ik dood ging! Niet normaal meer!

Faat, we gaan lekker samen trainen! Wil je elke dag of om de dag ofzo? Het is wel mijn streven om elke dag te trainen!
pi_46714260
Oogst van 6 dagen dieten: 4,7 kilo lichter!
  maandag 26 februari 2007 @ 22:29:47 #248
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_46714536
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef Troel het volgende:
pinda's in het washok! Waar is dat! Daar wil ik ook zijn!
Met jouw maatje van tegenwoordig passen wij daar makkelijk samen in

Mijn washok is trouwens tevens provisiekast, dus we kunnen het er een behoorlijke tijd volhouden
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 26 februari 2007 @ 22:30:36 #249
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_46714568
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Sorry, ik moest zo hard lachen he... ik had echt ff een visioen van een faat die als een stiekeme alcoholiste de bakjes pinda achter de wasmachine verstopt
Euh.....pas op hè jij, dit is wel een openbaar forum. Ik wil slechts tot op zekere hoogte eerlijk zijn
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  maandag 26 februari 2007 @ 22:32:11 #250
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_46714642
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:05 schreef Ikiskoel het volgende:
Faat, we gaan lekker samen trainen! Wil je elke dag of om de dag ofzo? Het is wel mijn streven om elke dag te trainen!
Jouw streven = mijn streven
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')