ik zal er eens op gaan lettenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:02 schreef warrel het volgende:
[..]
Oeeeh, misschien hebben we elkaar wel eens gezien, of heb jij mij wel eens horen zingen![]()
Doe ik altijd in het weekend, als m'n huisgenoten weg zijn
Oh, en SOL, ik ben aangenomen hooralleen lieten ze het woensdag al weten.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh en ik ben helemaal verrot zit hier met 2 kids ( 6 en bijna 4) die niet willen slapen.
Hoor ik net wat geroezemoes boven, dus ik ga maar eens kijken waren ze in de badkamer een waterfeestje aan het houden, allebei zeikensnat, ook overal tandpasta hadden ze gesmeerd nog.
Schone pyjama aangedaan en ze nu maar op een aparte kamer gelegd....hopelijk helpt dat![]()
Gezien de meet- en ouwehoerfrequentie meer dan genoeg...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:54 schreef Lidl het volgende:
Is er nog wat te beleven in Delft?
Ik zit donderdag al in de Vlouw. Woensdag kan ik ookal nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:06 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gezien de meet- en ouwehoerfrequentie meer dan genoeg...
Qua meets, volgende week maar weer 's een minimeet? Ik kan komende week woensdag (na tienen) en donderdag.
En we moeten ook maar weer 's groots meeten, gezien de poll wordt dat toch een donder- of vrijdag![]()
En dinsdag moet er gewassen worden. Naja, meer mensen met zin en tijd?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik zit donderdag al in de Vlouw. Woensdag kan ik ookal niet![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En dinsdag moet er gewassen worden. Naja, meer mensen met zin en tijd?
Nu ik het zo teruglees komt het wel erg bot over, sorryquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een kind hoor....dus kan gewoon niet altijd de hort op (en dat zou ik eik niet willen ook, ben niet voor niets mama
)
Geeft niet hoor....kusje eropquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nu ik het zo teruglees komt het wel erg bot over, sorry![]()
En wasdag als in soap enzo![]()
Wasda?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:15 schreef seekfaM het volgende:
RAMPODIETKDATIERNG
Gaaf, die kwam hier ook nog een keer langs zei meneer... maandag zit ik in Leidenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Geeft niet hoor....kusje erop![]()
Ik heb maandag mini-meet met Bart btw![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:15 schreef seekfaM het volgende:
KUTHOERENMONGELOLENHOERENTIVUSTERINGRAMPODIETKDATIERNG
Ergo => onzin. Gefundeerde boosheid mag, mits beargumenteerd.quote:
Samenvatting is oudersquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ergo => onzin. Gefundeerde boosheid mag, mits beargumenteerd.
Anyway, ik ga tukken, toedeledokie lieve Duften![]()
quote:
wodkaatje? want die zuigen lekker zeggen zequote:Op zondag 25 februari 2007 01:00 schreef Lidl het volgende:
Gaat iedereen ineens weg nu ik weer terug ben
quote:Op zondag 25 februari 2007 01:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wodkaatje? want die zuigen lekker zeggen ze![]()
Als jij wodka heb, mag jij wel even zuigen hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 01:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wodkaatje? want die zuigen lekker zeggen ze![]()
ik heb ook vodka!!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:15 schreef Lidl het volgende:
[..]
Als jij wodka heb, mag jij wel even zuigen hoor
rode met red bullquote:
ja kom zuigen dan sletjequote:Op zondag 25 februari 2007 01:26 schreef Lidl het volgende:
Ik wil ook rode wodka redbull, heb hier alleen coeberg en sambuca staan
sambucaquote:Op zondag 25 februari 2007 01:26 schreef Lidl het volgende:
Ik wil ook rode wodka redbull, heb hier alleen coeberg en sambuca staan
3.38quote:Op zondag 25 februari 2007 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sambucadie had ik donderdag ook op naast de wodka en dropshots
suck'm silly seabertquote:
Hoeveel? Ik draai op 1440X900 en dat is zo heerlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef mcDavid het volgende:
Wat een ruimte creëert zo'n TFT op je bureau!
Zou je me even willen pm-en/mailen? Die van jou staat uit...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:02 schreef Ienepien het volgende:
Het is de verkeerde foto! op deze versie woon ik te dicht bij SOL (niets mis mee, maar geografisch klopt het niet. Er was iig nog een nieuwe versie waar ik wel geod op sta....
http://messages.fok.nl/quote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef Ienepien het volgende:
Ja dat vraag ik mij nou af: Wat is een PM en hoe zet je dat aan?![]()
![]()
Bellen of langskomen mag ook hoor. Mits lekkerquote:Op maandag 26 februari 2007 16:56 schreef Ienepien het volgende:
Ja dat vraag ik mij nou af: Wat is een PM en hoe zet je dat aan?![]()
![]()
Zet nou je eigen naam niet neer, dan komt er niemandquote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef double_d_dennis het volgende:
heeft er iemand zin om vanaaf met mij en AR een biertje te gaan drinken?????![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |