nou ja een investering is een investering hequote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Piushaven 17, alleen zijn er nog 3 appartementen van minimaal 300k te koop. De kleine zijn allemaal al verkocht zie ik.
ook een gedachtequote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ja een investering is een investering he
dan maar wat duurder
ja toch!quote:
Wel te hopen jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja toch!
het is toch zo dat als je meer investeert je meer terug krijgt!
die luxe heb ik nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:53 schreef existenz het volgende:
[..]
Tegen de bank zeggen: Ik wil een hypotheek en ik leg zelf geen geld in, of pappie en mammie doen het.
Soms heeft werken een voordeelquote:
Fulltime?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik moet er maandag om 6:00 weer aan geloven![]()
Dan moet het wel lukken hoor....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
de hele week lang inderdaad![]()
oh nee, ik bedoelde dat van die ouders die betalenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Dan moet het wel lukken hoor....
Oh, dat lukt hier ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:25 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
oh nee, ik bedoelde dat van die ouders die betalen![]()
het lijkt tegenwoordig wel of iedereen ouders met veel geld heeftquote:
lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:27 schreef existenz het volgende:
klote film / sbs
Je mag me ook helpen met een MSSQL query hoorquote:
was daquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Je mag me ook helpen met een MSSQL query hoor
daar heb ik geen kaas van gegeten. ik zit in de medicijndoosjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Je mag me ook helpen met een MSSQL query hoor
iets met programmeren, computertaal. geen idee wat je ermee kan verder.quote:
ik gok dat iedereen daar over heen kijktquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:46 schreef Parafernalia het volgende:
heeft iemand trouwens -Christiaan- nog in de miller zien feesten?
http://www.dbazine.com/sql/sql-articles/sharma4quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:32 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
iets met programmeren, computertaal. geen idee wat je ermee kan verder.
dus existenz, wasda?
Die zocht ikquote:SELECT (CASE WHEN OBJECTPROPERTY(CONSTID, 'CNSTISDISABLED') = 0 THEN 'ENABLED' ELSE 'DISABLED' END) AS STATUS,
OBJECT_NAME(CONSTID) AS CONSTRAINT_NAME,
OBJECT_NAME(FKEYID) AS TABLE_NAME,
COL_NAME(FKEYID, FKEY) AS COLUMN_NAME,
OBJECT_NAME(RKEYID) AS REFERENCED_TABLE_NAME,
COL_NAME(RKEYID, RKEY) AS REFERENCED_COLUMN_NAME
FROM SYSFOREIGNKEYS
ORDER BY TABLE_NAME, CONSTRAINT_NAME,REFERENCED_TABLE_NAME, KEYNO
GO
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gok dat iedereen daar over heen kijkt
maja ik ga naar bed
ik ben bang voor codetaal!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:48 schreef existenz het volgende:
[..]
http://www.dbazine.com/sql/sql-articles/sharma4
[..]
Die zocht ik
quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gok dat iedereen daar over heen kijkt
maja ik ga naar bed
er wordt geneukt op sbs?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:51 schreef existenz het volgende:
[..]. En nu stop ik want de film wordt interessant
Nou zou niet erg zijn op zich om haar dat te zien doen.....quote:
kijk dat zijn de dingen die ik er niet bij ga zeggenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
denk niet dat vaders erin trapt... appartementen is namelijk niet zo'n goede investering, woningen stijgen wel per jaar zo'n 5-6%, maar appartementen niet tot maximaal 2%... maar goed je kan altijd proberen natuurlijk!
Huizen stijgen echt geen 5 tot 6 procent per jaar....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
denk niet dat vaders erin trapt... appartementen is namelijk niet zo'n goede investering, woningen stijgen wel per jaar zo'n 5-6%, maar appartementen niet tot maximaal 2%... maar goed je kan altijd proberen natuurlijk!
waarde volgens mij wel, was van de week nog op het nieuws!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:10 schreef existenz het volgende:
[..]
Huizen stijgen echt geen 5 tot 6 procent per jaar....
Niet in Tilburg ieg... Misschien in de randstad, daar is immers woningnood.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
waarde volgens mij wel, was van de week nog op het nieuws!
het is ook landelijk natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:41 schreef existenz het volgende:
[..]
Niet in Tilburg ieg... Misschien in de randstad, daar is immers woningnood.
ja, maar het hangt allemaal af van waar je woont. zelfs per wijk verschilt hetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
het is ook landelijk natuurlijk!
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:46 schreef Parafernalia het volgende:
heeft iemand trouwens -Christiaan- nog in de miller zien feesten?
Ik heb 4 aflevering CSI, 1 aflevering CSI NY, 1 aflevering Numb3rs en NCIS gekeken. Zegt dat genoeg?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:18 schreef liefie_ het volgende:
nou papa vond een apartement idd niet zo'n goed idee, huis was beter
maja.... ff kijken of daar dan iets in is of zo... maar nu heb ik eigenlijk geen zin meer want ik wou precies die ene
en hoe is het met iedereen?
Buiten dat het copshows zijn dan...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb 4 aflevering CSI, 1 aflevering CSI NY, 1 aflevering Numb3rs en NCIS gekeken. Zegt dat genoeg?
NCIS vind ik zooooo vet!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb 4 aflevering CSI, 1 aflevering CSI NY, 1 aflevering Numb3rs en NCIS gekeken. Zegt dat genoeg?
Ik kon geen aflevering van Bones vinden die ik nog niet had gezien, anders had ik die ook gekekenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
NCIS vind ik zooooo vet!
mijn vriendinnen plagen me altijd
bones en CSI (de gewone dan) zijn ook tof maar NCIS is gewoon geweldig!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik kon geen aflevering van Bones vinden die ik nog niet had gezien, anders had ik die ook gekeken.NCIS is tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |