nou ja een investering is een investering hequote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Piushaven 17, alleen zijn er nog 3 appartementen van minimaal 300k te koop. De kleine zijn allemaal al verkocht zie ik.
ook een gedachtequote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou ja een investering is een investering he
dan maar wat duurder
ja toch!quote:
Wel te hopen jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja toch!
het is toch zo dat als je meer investeert je meer terug krijgt!
die luxe heb ik nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:53 schreef existenz het volgende:
[..]
Tegen de bank zeggen: Ik wil een hypotheek en ik leg zelf geen geld in, of pappie en mammie doen het.
Soms heeft werken een voordeelquote:
Fulltime?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:18 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
ik moet er maandag om 6:00 weer aan geloven![]()
Dan moet het wel lukken hoor....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
de hele week lang inderdaad![]()
oh nee, ik bedoelde dat van die ouders die betalenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Dan moet het wel lukken hoor....
Oh, dat lukt hier ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:25 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
oh nee, ik bedoelde dat van die ouders die betalen![]()
het lijkt tegenwoordig wel of iedereen ouders met veel geld heeftquote:
lijkt me duidelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:27 schreef existenz het volgende:
klote film / sbs
Je mag me ook helpen met een MSSQL query hoorquote:
was daquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Je mag me ook helpen met een MSSQL query hoor
daar heb ik geen kaas van gegeten. ik zit in de medicijndoosjesquote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:31 schreef existenz het volgende:
[..]
Je mag me ook helpen met een MSSQL query hoor
iets met programmeren, computertaal. geen idee wat je ermee kan verder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |