het bespaarde geld kan weer naar de rente + aflossingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Hoef je ook geen schoonmaak spullen meer te kopen![]()
Die heuvelring zit redelijk in het gebied qua prijs waarin ik zoek.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en hoeveel wil je uitgeven (of wil je dat niet posten? ik ben ook wel heel brutaal..)
Ik heb weer iets gemist geloof ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
We hebben een Lama!
Die Ad-Just is het geworden!
tilburger!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
We hebben een Lama!
Die Ad-Just is het geworden!
waar van?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
het bespaarde geld kan weer naar de rente + aflossing![]()
the combined effect of women and gravity!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet he
het is wel tof als je op je 30 de vloer kunt dweilen met je tepels...
Dus een Tilburgse lama? Dat worden dus veel grappen over smurfen, belgen en homo's uit breda.quote:
is wel echt kei leuk he! dat zoeken en kijken en zo!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:45 schreef existenz het volgende:
[..]
Die heuvelring zit redelijk in het gebied qua prijs waarin ik zoek.
oke maar het is het dichtste bij als er bij zat he in de finalequote:
Ik heb er pas 1 gehad, waarop ik wilde gaan bieden, maar ik was net te laat. Je kan ook makelaars laten zoeken voor je, maar ik heb geen haast. Dus dat doe ik niet op dit moment. Maar op zich wel leuk jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
is wel echt kei leuk he! dat zoeken en kijken en zo!
heb net met mama ongeveer heel funda bekeken haha
maja ik had er natuurlijk al een in mn kop zitten dus nu wil ik die hebben!!
ik ga zelf geen geld uit geven natuurlijkquote:
Oh wacht, dat past helemaal niet in die 35m2quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:49 schreef existenz het volgende:
Krijg je een gratis wietplantage bij![]()
ow zo ver ben ik echt ngo niet hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:49 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb er pas 1 gehad, waarop ik wilde gaan bieden, maar ik was net te laat. Je kan ook makelaars laten zoeken voor je, maar ik heb geen haast. Dus dat doe ik niet op dit moment. Maar op zich wel leuk ja.
hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga zelf geen geld uit geven natuurlijk
Wat je vooral NIET moet doen als je intresse toont is continue een hypotheek laten berekenen. Dat weet je na 1x ook welquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow zo ver ben ik echt ngo niet hoor
ik heb vanmorgen besloten dat ik m wil hebben (na dat ik door de raam had gegluurt)
alleen ik kan het zelf nooit betalen dus ik weet niet of ie er gaat komen
maar ik wil m zooooooooooo graag
Tegen de bank zeggen: Ik wil een hypotheek en ik leg zelf geen geld in, of pappie en mammie doen het.quote:
mn vader voor houden dat het een investering isquote:
In de piushaven: 60 tot 65m2, 175.000 nieuwbouw. Dat is een erg goede investering. Enige hoogbouw die in die buurt gaat komen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mn vader voor houden dat het een investering is
maja ik gok dat ie t niet doet hoor.... maar ik ga het lekker toch proberen!
oeh heeft u een linkje of zo!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:56 schreef existenz het volgende:
[..]
In de piushaven: 60 tot 65m2, 175.000 nieuwbouw. Dat is een erg goede investering. Enige hoogbouw die in die buurt gaat komen.
Piushaven 17, alleen zijn er nog 3 appartementen van minimaal 300k te koop. De kleine zijn allemaal al verkocht zie ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh heeft u een linkje of zo!
zijn ze ook schattig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |