Wat voor camera heb jij als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:27 schreef Falanx het volgende:
ok thnx. misschien kijken voor een andere crop het lichaam lijkt idd behoorlijk vormloos. ben nu alweer weg van thuis maar zal morgen misschien nog wel wat posten van vandaag ';)
Ik vind dan alleen de lip storend...quote:Op zondag 18 maart 2007 10:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind hem eigenlijk net iets te krap uitgesnedenEr valt een stukje lip en een stukje handen weg.
ik heb een nikon D50. hoezo ?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:59 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Wat voor camera heb jij als ik vragen mag?
klopt, is de softbox die inderdaad iets stoort (hij is a geburnt). Over de crop... ik frame een foto meestal bewust te krapquote:Op zondag 18 maart 2007 12:19 schreef HMaster-II het volgende:
Wat PddeH en Xila al hebben gemeld..
Ik vind de softbox(?) spiegeling rechts niet lekker over komen.. de Paraplu juist wel.
Wel een erg zoete foto Re![]()
ik stoor me aan haar make up, het lijkt wel of het ene oog veel donkerder is dan het andere.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:13 schreef Re het volgende:
eentje uit een serie die later nog wel komt
[afbeelding]
Ik vind hem erg stijlvol en een mooie scherptediepte hebben, de sfeer komt er mooi op terugquote:Op maandag 19 maart 2007 10:04 schreef didotcicero het volgende:
Ik bedoelde:
Is er nou helemaal niemand die iets liefs over mijn foto zegt?![]()
Dat glaasje wijn had van mij iets minder zwart mogen zijn, maar ik heb geen idee wat dat met afdrukken voor effect op de rest van de foto zou hebben.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:58 schreef Falanx het volgende:
lekker plaatje mooie dof. lekker glaasje wijn![]()
zo goed?
beetje maar (A)quote:Op maandag 19 maart 2007 13:05 schreef didotcicero het volgende:
@BeautifulXSecrets" Dat wilde ik ook, maar ik had per ongeluk op 'quote' geklikt en dát had ik pas in de gaten toen 'ie al gepost was.
En dus heb ik die quote maar ge-edit, dit keer met de goede smiley... Omslachtig, dat wel *zucht*
Oh dat is zo eem mooie puur genomen foto!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef ..zapper het volgende:
[..]
[afbeelding]
genomen tijdens de levende kersstal 2006
Ik vind hem mooi, alleen jammer van die umbrella in haar oog. Van mij had hij zelfs nog iets strakker ingesneden mogen worden, aan de bovenkant iets minder voorhoofd. Ik hou daar ook erg vanquote:Op zondag 18 maart 2007 10:13 schreef Re het volgende:
eentje uit een serie die later nog wel komt
[afbeelding]
lekker sfeertje!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:02 schreef didotcicero het volgende:
Is er nou helemaal niemand die iets liefs over mijn foto zegt?
Hoe bedoel je alleen voor abonnees, niet in de losse verkoop?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:15 schreef -Marjo- het volgende:
In de Zoom van deze maand zit een dvd met een cursus Portret fotografie (alleen voor abonnes). Erg interessant om een keer te kijken...
Yep, als je abonnee bent zit ie erbij. Bij de losse verkoop niet. De dvd is wel te bestellen geloof ik...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:06 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Hoe bedoel je alleen voor abonnees, niet in de losse verkoop?
quote:
1 softbox aan de rechterkant op een halve meter boven het neefje-op een graad of 60 en een graad of 50 naar beneden gericht tov neefmans-(voor de kijkers en fotograaf...) op schouderhoogte een kleine halogeenspot op een anderhalve meter.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Mooi!
Dat neefje van je? Ik vind hem echt heel gaaf! Wat voor lichtopsteling heb je gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |