verklaar u nader...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:32 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
sorry, maar vind het idee leuk maar de uitvoering![]()
wouww mooie foto zegquote:Op zondag 25 februari 2007 17:15 schreef MissBliss het volgende:
Eentje van mij van Fem-me
[afbeelding]
(klikbaar)
Het is in ieder geval zeker een foto die mij pakt. Ik heb echter geen idee wat ik zie, dus ga ik intensiever er naar kijken en dan komt hij nogal erg bewerkt over, maar dat kan natuurlijk ook door de dof komen.quote:
er is niet veel meer gedaan dan met de channel mizer omgezet naar zwart wit en wat curves eroverquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:38 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het is in ieder geval zeker een foto die mij pakt. Ik heb echter geen idee wat ik zie, dus ga ik intensiever er naar kijken en dan komt hij nogal erg bewerkt over, maar dat kan natuurlijk ook door de dof komen.
niet echt, komt gewoon van de NEF file, op F1.4 en dat hij niet retescherp gefocussed is (maar dat is express), hier de foto ter inspiratiequote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:39 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik vind m ook bewerkt overkomen. Ik denk dat dat vooral komt doordat er een flinke bak ruis in zit, en dat de foto ergens in het proces (ws na het verkleinen) verscherpt is, waardoor de ruis extra opvalt. Mijn gok is dat je een onderbelichte foto in PS opgekrikt hebt.
Ik vind 'm op zich heel mooi, maar vind het jammer dat er net niet iets een klein beetje meer scherp is.quote:
Godverrrrr, wat een prachtige dame!!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:15 schreef MissBliss het volgende:
Eentje van mij van Fem-me
[afbeelding]
(klikbaar)
Mee eens is....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:16 schreef Puckzzz het volgende:
een heel klein beetje up the nose, wat niet erg flatteus is. ik vind de softfocus wel heel mooi. en de dame
pssssst, dat is de glans van de lippenstiftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mee eens is....
En ik vind de donkere bovenkant van haar neus storend tenopzichte van de rest van het gezicht.
En pssttt er mist een randje lippenstift net boven haar labaret-piercing.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pssssst, dat is de glans van de lippenstift
je gaat toch geen stuk lip uit je model happen? mafkeesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]oh okee... Maar dat had ze dan moeten afhappen en met niet glimmende lipenstift moeten bijwerken
![]()
Afhappen kent ze nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je gaat toch geen stuk lip uit je model happen? mafkees
pffffffff, ze vergat tussen het happen door er een laagje poeder op te doen? amateurquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Afhappen kent ze nietDeed mijn ex altijd.. lippenstift opkliederen, daarna op een tissue happen om het overtollige weg te halen en daarna opnieuw een laalgje aanbrengen.. Daarme liet ze ook geen lippenstift rand achter op glazen en kopjes..
Dat ik je dat nog moet leren![]()
![]()
En erna ook..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
pffffffff, ze vergat tussen het happen door er een laagje poeder op te doen? amateur
Dank je!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 01:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godverrrrr, wat een prachtige dame!!
Ik vind het een heel gave foto.
Wouw, hij straalt zeker glamour uit! Mooi ook die softfocusquote:
Verrek, daar had ik beter op moeten letten ja. Gelukkig was ze niet verkouden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:16 schreef Puckzzz het volgende:
een heel klein beetje up the nose, wat niet erg flatteus is. ik vind de softfocus wel heel mooi. en de dame
Mjah, ik weet niet hoe ik die donkere bovenkant beter krijgquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mee eens is....
En ik vind de donkere bovenkant van haar neus storend tenopzichte van de rest van het gezicht.
En pssttt er mist een randje lippenstift net boven haar labaret-piercing.
of gewoon een spotje met zacht licht er schuin boven houdenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
een reflectieschermpje of een simpel stuk wit piepschuim zo positioneren dat het licht weerkaatst en de brug van de neus belicht
Dat kan hij wel hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:57 schreef roooosje het volgende:
Daar ben ik weer.
Dank je, Re. Maar zo'n fotograaf als jij kan natuurlijk ook geen lelijke foto's maken!![]()
![]()
Dat geefr niet... Tijdens de DenHaag bij nacht meet zijn we er acther gekomen, dat zelfs een totaal onscherpe en verselijk slechte foto gewoon als kunstwerk omschreven wordt.quote:
Dat vindt hij vast leuk om te horen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat geefr niet... Tijdens de DenHaag bij nacht meet zijn we er acther gekomen, dat zelfs een totaal onscherpe en verselijk slechte foto gewoon als kunstwerk omschreven wordt.
Dus een lelijke foto is gewoon een kunstwerk van een fotograaf-in-zijn/haar-moeilijke-periode
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:57 schreef roooosje het volgende:
Daar ben ik weer.
Dank je, Re. Maar zo'n fotograaf als jij kan natuurlijk ook geen lelijke foto's maken!![]()
![]()
Hij weet wie het zegtquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vindt hij vast leuk om te horen!
ik denk zo:quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:11 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Hoe heb je deze foto bewerkt, vind het een mooie kleurstelling?
Nope, de makkelijke manierquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik denk zo:
Kanalen mixen voor zwart-witfoto's met photoshop CS2
met deze beeldvulling komt de geportreteerde niet echt charmant over vind ik, of concentreer op het gezicht of maak de foto van iets verder af nu is het beeld voornamelijk gevuld met een wat vormloos lichaamquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:08 schreef Falanx het volgende:
thnx vliegvrager. nog een plaatje dan maar. is het wat?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |