Dat kan hij wel hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:57 schreef roooosje het volgende:
Daar ben ik weer.
Dank je, Re. Maar zo'n fotograaf als jij kan natuurlijk ook geen lelijke foto's maken!![]()
![]()
Dat geefr niet... Tijdens de DenHaag bij nacht meet zijn we er acther gekomen, dat zelfs een totaal onscherpe en verselijk slechte foto gewoon als kunstwerk omschreven wordt.quote:
Dat vindt hij vast leuk om te horen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat geefr niet... Tijdens de DenHaag bij nacht meet zijn we er acther gekomen, dat zelfs een totaal onscherpe en verselijk slechte foto gewoon als kunstwerk omschreven wordt.
Dus een lelijke foto is gewoon een kunstwerk van een fotograaf-in-zijn/haar-moeilijke-periode
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:57 schreef roooosje het volgende:
Daar ben ik weer.
Dank je, Re. Maar zo'n fotograaf als jij kan natuurlijk ook geen lelijke foto's maken!![]()
![]()
Hij weet wie het zegtquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vindt hij vast leuk om te horen!
ik denk zo:quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:11 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Hoe heb je deze foto bewerkt, vind het een mooie kleurstelling?
Nope, de makkelijke manierquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik denk zo:
Kanalen mixen voor zwart-witfoto's met photoshop CS2
met deze beeldvulling komt de geportreteerde niet echt charmant over vind ik, of concentreer op het gezicht of maak de foto van iets verder af nu is het beeld voornamelijk gevuld met een wat vormloos lichaamquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:08 schreef Falanx het volgende:
thnx vliegvrager. nog een plaatje dan maar. is het wat?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |