Ik vind hem mooi, alleen jammer van die umbrella in haar oog. Van mij had hij zelfs nog iets strakker ingesneden mogen worden, aan de bovenkant iets minder voorhoofd. Ik hou daar ook erg vanquote:Op zondag 18 maart 2007 10:13 schreef Re het volgende:
eentje uit een serie die later nog wel komt
[afbeelding]

lekker sfeertje!quote:Op maandag 19 maart 2007 10:02 schreef didotcicero het volgende:
Is er nou helemaal niemand die iets liefs over mijn foto zegt?

Hoe bedoel je alleen voor abonnees, niet in de losse verkoop?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 16:15 schreef -Marjo- het volgende:
In de Zoom van deze maand zit een dvd met een cursus Portret fotografie (alleen voor abonnes). Erg interessant om een keer te kijken...

Yep, als je abonnee bent zit ie erbij. Bij de losse verkoop niet. De dvd is wel te bestellen geloof ik...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:06 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Hoe bedoel je alleen voor abonnees, niet in de losse verkoop?

quote:

1 softbox aan de rechterkant op een halve meter boven het neefje-op een graad of 60 en een graad of 50 naar beneden gericht tov neefmans-(voor de kijkers en fotograaf...) op schouderhoogte een kleine halogeenspot op een anderhalve meter.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Mooi!
Dat neefje van je? Ik vind hem echt heel gaaf! Wat voor lichtopsteling heb je gebruikt?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |