okquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Ooooh Fritsje Philips,
Luc-ie Nilis,
Romariooooo,
Coen Dillen, Willy, Cocu, Van Nistelrooij,
Van Raaij en Guusje Hiddink, PSV wat ben je mooi
Zie je bent wel voor PSVquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Ooooh Fritsje Philips,
Luc-ie Nilis,
Romariooooo,
Jij bent echt voor PSV he?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Ooooh Fritsje Philips,
Luc-ie Nilis,
Romariooooo,
Nederlandse club moet door voor uefa puntenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Jij bent echt voor PSV he?
Ook in de competitie enzo of niet?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nederlandse club moet door voor uefa punten
Twee ballen op elkaar ?quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:53 schreef Superheld het volgende:
Een feyenoorder die hier PSV liedjes zingt....
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:46 schreef Tommeke het volgende:
Achja, als je herenelftal niets presteert moet je het maar op een andere boeg gooien he?
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Komt wel goed met Cocu
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOMESGOMES
GOMES
GOMES
GOMES
GOMESGOMES
GOMES
GOMES
GOMES
GOMESGOMES
GOMES
GOMES
GOMES
GOMESGOMES
GOMES
GOMES
GOMES
GOMESGOMES
GOMES
GOMES
GOMES
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef Tommeke het volgende:
Commentator heeft wel gelijk over Gomes! Wat een keeper!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef BB-boy het volgende:
Zo een goede redding vond ik het niet. Had de bal beter weg kunnen trappen.
Boh ja wat een reddingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef Tallie1982 het volgende:
Geweldige keeper
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef Tommeke het volgende:
Commentator heeft wel gelijk over Gomes! Wat een keeper!
Dan niet he. Bal ging er nog bijna in.quote:
De wavecapequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef Tommeke het volgende:
Hahaha, die hesjes die het publiek over hun jassen omheeft
Wist ik ook al wat langer dan vandaag, maar het mag nog wel eens gezegd wordenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, maar dat wister de meeste hier al langer dan vandaag
![]()
Gomes
![]()
Wilde ik net postenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef denthemen het volgende:
waar blijft het "helemaal niets in Amsterdam" ?
Die komt bij de 1 - 0quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef denthemen het volgende:
Wtf dat dacht ik net ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef denthemen het volgende:
komt weldra na de 1-0quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:00 schreef denthemen het volgende:
Helaas welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef Tallie1982 het volgende:
Staat Bayern al achter ?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:01 schreef Tommeke het volgende:
Wist ik ook al wat langer dan vandaag, maar het mag nog wel eens gezegd worden
Ik kan zien wat jij denktquote:
Op dit moment ff nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:03 schreef Tommeke het volgende:
Echt jammer dat van Persie geblesseerd is he
Als jij je spuug binnenhoudtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:03 schreef jorienvdherik het volgende:
shall we sing a song for you
Idd. hoor ze zelf nogeensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Hathor het volgende:
Arsenal publiek word een beetje bijdehand.![]()
Dat jullie dat altijd kunnen horenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Hathor het volgende:
Arsenal publiek word een beetje bijdehand.![]()
Zo'n schitterende speler om te zien! Voor het NL voetbal is het beter dat PSV wint natuurlijk, maar Arsenal is zo'n mooiere club met een zo'n mooier team met zulk mooier voetbalquote:
Ik luister echt niet naar Coquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat jullie dat altijd kunnen horen
Als die kutcommentator z'n bek ff houdtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tijd voor de 1 -0.
Hier is een tip...zet het geluid van je TV aan, dan hoor jij het ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach dat Borig Arsenal is sinds Bergkamp ook wel veranderd!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef Superheld het volgende:
Whehe, Boring Arsenal daagt het zo mogelijk nog saaiere publiek van PSV uit... Mooi man
Tsja ik luister naar de die ene gastquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hier is een tip...zet het geluid van je TV aan, dan hoor jij het ook.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:08 schreef cultheld het volgende:
Aissati voor Mendéz graag.... oh nee wacht
Mendéz is een pseudo-vedette: Altijd kansloze afstandsschoten, die de lat, paal of helemaal niets raken en dan nog applaus opleveren ook. Op die manier houdt hij zijn positie in het elftal dankzij die domme en blinde Knoeiman nog in stand ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef RayMania het volgende:
DIe Mendéz komt bij mij een beetje over als een egoist. Koné is trouwens erg balvast de eerste 20 minuten.
Beetje 50-50, Arsenal oogt wel gevaarlijker door dat snelle tikken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arsenal is echt niet beter hoor de eerste helft
Jups!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
tardelli speelt echt kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
voor zijn doen doet hij het geweldigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
tardelli speelt echt kut
Hup Arsenalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn trouwens de PSV bashers? (Meestal van Ajax)
Die zijn niet nodig hoor. Dat doen Koeman, Tardelli en Mendéz al.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn trouwens de PSV bashers? (Meestal van Ajax)
Precies, viel mij in de samenvatting tegen Heracles ook al op dat Mendéz vaak voor zichzelf gaat. Heel erg vaag dat Aissati verhuurd is aan Twente, die doet echt niet onder voor hem, hij is eigenlijk op die positie veel completer denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mendéz is een pseudo-vedette: Altijd kansloze afstandsschoten, die de lat, paal of helemaal niets raken en dan nog applaus opleveren ook. Op die manier houdt hij zijn positie in het elftal dankzij die domme en blinde Knoeiman nog in stand ook.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die zijn niet nodig hoor. Dat doen Koeman, Tardelli en Mendéz al.
Correct. Aissati is niet egoïstisch, heeft een uitstekende steekpass, een goede aanname, een goed overzicht, een goed schot, staat fysiek al behoorlijk zijn mannetje en heeft gogme.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Precies, viel mij in de samenvatting tegen Heracles ook al op dat Mendéz vaak voor zichzelf gaat. Heel erg vaag dat Aissati verhuurd is aan Twente, die doet echt niet onder voor hem, hij is eigenlijk op die positie veel completer denk ik.
Klopt... maar ze zijn en blijven gevaarlijk..quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:13 schreef Tallie1982 het volgende:
Wat speelt arsenal zwak zeg tot nu toe
Idd, beter dan de laatste tijdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:14 schreef Tallie1982 het volgende:
De balbeheersing van kone is echt geweldig
Goed en hard!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Da Costa speelt goed zeg
Simons is één van de beste controleurs ter wereld. Alleen Gilberto, Makelele en Diarra zijn denk ik puur controlerend gezien beter.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:13 schreef Tommeke het volgende:
Wow, Simons ong even snel als Henry. Zal morgen wel op Belgie teletekst staan
Gomes heeft allesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:15 schreef Tallie1982 het volgende:
Als die bal op doel ging had Gomes hem wel
Hij is echt goed ja!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Simons is één van de beste controleurs ter wereld. Alleen Gilberto, Makelele en Diarra zijn denk ik puur controlerend gezien beter.
Koeman zal vast wel hele goede redenen hebben om Aissati te verhuren. Te jong, te onervaren (speelde vorig jaar tegen Milan anders heel volwassen) etc. Lijkt mij dat je een geweldig talent uit de jeugd gewoon bij de club houdt, en dan over een aantal jaar flink verkoopt. Nu stijgt zijn waarde echt niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Correct. Aissati is niet egoïstisch, heeft een uitstekende steekpass, een goede aanname, een goed overzicht, een goed schot, staat fysiek al behoorlijk zijn mannetje en heeft gogme.
is die ook niet gebleseerd ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:17 schreef Tommeke het volgende:
Tardelli, wat een krant! Kan Kluivert er niet in komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Wablief? Is dat een enge ziekte?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Correct. Aissati is niet egoïstisch, heeft een uitstekende steekpass, een goede aanname, een goed overzicht, een goed schot, staat fysiek al behoorlijk zijn mannetje en heeft gogme.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef RayMania het volgende:En dat zegt iemand die voor Barca isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., dan moet dat wel zo zijn
![]()
Farfan is meestal ook niet echt je-van-het in grote Europese wedstrijden hoor.quote:
Koeman zou Messi nog verhuren als het geen aankoop van hem was, maar uit de PSV-jeugd kwam en dan de voorkeur geven aan aankoop Theo Janssen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Koeman zal vast wel hele goede redenen hebben om Aissati te verhuren. Te jong, te onervaren (speelde vorig jaar tegen Milan anders heel volwassen) etc. Lijkt mij dat je een geweldig talent uit de jeugd gewoon bij de club houdt, en dan over een aantal jaar flink verkoopt. Nu stijgt zijn waarde echt niet.
3 danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:19 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Farfan is meestal ook niet echt je-van-het in grote Europese wedstrijden hoor.
Het komt er op neer dat hij een geslepen ventje isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:18 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Wablief? Is dat een enge ziekte?
Als het overdraagbaar is op het veld kan dat zeker wel handig zijn.
PSV - Liverpool was ook wel het kijken waard.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
![]()
Nu al leuker dan de vorige CL wedstrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:21 schreef venomsnake het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt voor de spoilerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Lol RUUDJEEE
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:21 schreef venomsnake het volgende:Heb je ook gifjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat doe je!quote:
quote:
Nou ik vind het toch wel meevallenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:25 schreef Damzkieee het volgende:
Saaie pot, stigmabevestigend dit...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:25 schreef StarGazer het volgende:
2 kutploegen tegen elkaar.
Mjah, dan maar hopen dat psv wint voor het Nederlandse voetbal.
Dat dacht ik bij Bremen - ajax ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:25 schreef StarGazer het volgende:
2 kutploegen tegen elkaar.
Mjah, dan maar hopen dat psv wint voor het Nederlandse voetbal.
2 , Cocu en Kromkampquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:27 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel Nederlanders heeft PSV nog eigenlijk???
14.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:27 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel Nederlanders heeft PSV nog eigenlijk???
Tja dat weet je tegen dit soort ploegen..quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:28 schreef Elusive het volgende:
hij slingerd 'm nog eens het goal in
Euh dat is niet waar hoor.. zijn al wel eens doelpunten uitgevallen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Das toch triest die slingerworp..... heeft ie nog nooit iets mee bereikt...dat snel werpen
*Kuch ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Das toch triest die slingerworp..... heeft ie nog nooit iets mee bereikt...dat snel werpen
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef Toewan het volgende:
Tsjonge, Arsenal speelt niet goed, maar al wel een paar goede kansen gehad. Ik vind die Rosicky echt een goede speler, was ie al bij Dortmund.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ooooh Lucie Nilis
In de CL zijn ze meestal wel goed. Nederlandse scheidsrechters zijn gewoon een drama.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef golfer het volgende:
Best een vermakelijke eerste helft.
Prima scheidsrechter trouwens, dat mag ook wel eens gezegd worden.![]()
Of Ronaldoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Hadden ze Romarriooooooooo maar
Patrick ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Elusive het volgende:
dat broekie van een tardellie mag er ook wel uit? is er eigenlijk wel een vervanger voor die knakker ?
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:25 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij Bremen - ajax ook
Beerensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Elusive het volgende:
dat broekie van een tardellie mag er ook wel uit? is er eigenlijk wel een vervanger voor die knakker ?
Of Aissati.quote:
Kluivert?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Elusive het volgende:
Lekker up to date ben jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
En ondertussen staat het 3-1 bij Madrid
Ach ik dacht, ik meld het effequote:
Ze bladeren eerst in het telefoonboekquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:31 schreef Elusive het volgende:
allmeaal zappen naar veronica voor dumb en dumber, zie ze gaan op de brommert![]()
Deze man doet het keer op keer dat ik hem zie uitstekend.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef golfer het volgende:
Prima scheidsrechter trouwens, dat mag ook wel eens gezegd worden.![]()
doe er nog maar 1, alstublieftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Ff een broodje kroket maken
Come on PSV
Toen moesten ze meer het spel maken. Kromkamp viel toen belachelijk hard door de mand. Ik vond die Chinees trouwens ook niet goed spelen tegen Heracles.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:32 schreef okee6 het volgende:
Redelijke eerste helft van PSV. Tegen Heracles was het bepaald slordiger.
Hij is voor elke club een aanwinst!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef Toewan het volgende:
[..]
Er zijn geruchten geweest dat ie naar PSV zou komen, had van mij wel gemogen!
Denk dat zijn salaris iets te hoog is voor PSV , het zou wel een geweldige aanwinst zijn geweest voor de Nederlandse competitie , maar voorlopig gaat ie niet meer weg uit Engeland.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef Toewan het volgende:
[..]
Er zijn geruchten geweest dat ie naar PSV zou komen, had van mij wel gemogen!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef Damzkieee het volgende:
Haha die Cruijff : met 1-1 uit ben je door
Beetje logisch voor een verdediger.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zie dat Kromkamp bij alle kansen van Arsenal betrokken is zo ongeveer
Ze kwamen dan ook wel heel vaak via links opzetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zie dat Kromkamp bij alle kansen van Arsenal betrokken is zo ongeveer
Zijn salaris was "veel" te hoog voor PSV.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Denk dat zijn salaris iets te hoog is voor PSV , het zou wel een geweldige aanwinst zijn geweest voor de Nederlandse competitie , maar voorlopig gaat ie niet meer weg uit Engeland.
Dat ben je toch ook als je 0-0 thuis speelt. Psv doet het goed tot nu toe !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef Damzkieee het volgende:
Haha die Cruijff : met 1-1 uit ben je door
Het ging mij meer om zijn slappe ingrijpen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beetje logisch voor een verdediger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |