quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tijd voor de 1 -0.
Hier is een tip...zet het geluid van je TV aan, dan hoor jij het ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat jullie dat altijd kunnen horen
Ach dat Borig Arsenal is sinds Bergkamp ook wel veranderd!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef Superheld het volgende:
Whehe, Boring Arsenal daagt het zo mogelijk nog saaiere publiek van PSV uit... Mooi man
Tsja ik luister naar de die ene gastquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hier is een tip...zet het geluid van je TV aan, dan hoor jij het ook.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:08 schreef cultheld het volgende:
Aissati voor Mendéz graag.... oh nee wacht
Mendéz is een pseudo-vedette: Altijd kansloze afstandsschoten, die de lat, paal of helemaal niets raken en dan nog applaus opleveren ook. Op die manier houdt hij zijn positie in het elftal dankzij die domme en blinde Knoeiman nog in stand ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef RayMania het volgende:
DIe Mendéz komt bij mij een beetje over als een egoist. Koné is trouwens erg balvast de eerste 20 minuten.
Beetje 50-50, Arsenal oogt wel gevaarlijker door dat snelle tikken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arsenal is echt niet beter hoor de eerste helft
Jups!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
tardelli speelt echt kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
voor zijn doen doet hij het geweldigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:10 schreef jorienvdherik het volgende:
tardelli speelt echt kut
Hup Arsenalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn trouwens de PSV bashers? (Meestal van Ajax)
Die zijn niet nodig hoor. Dat doen Koeman, Tardelli en Mendéz al.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar zijn trouwens de PSV bashers? (Meestal van Ajax)
Precies, viel mij in de samenvatting tegen Heracles ook al op dat Mendéz vaak voor zichzelf gaat. Heel erg vaag dat Aissati verhuurd is aan Twente, die doet echt niet onder voor hem, hij is eigenlijk op die positie veel completer denk ik.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Mendéz is een pseudo-vedette: Altijd kansloze afstandsschoten, die de lat, paal of helemaal niets raken en dan nog applaus opleveren ook. Op die manier houdt hij zijn positie in het elftal dankzij die domme en blinde Knoeiman nog in stand ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |