Nou ik vind het toch wel meevallenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:25 schreef Damzkieee het volgende:
Saaie pot, stigmabevestigend dit...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:25 schreef StarGazer het volgende:
2 kutploegen tegen elkaar.
Mjah, dan maar hopen dat psv wint voor het Nederlandse voetbal.
Dat dacht ik bij Bremen - ajax ookquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:25 schreef StarGazer het volgende:
2 kutploegen tegen elkaar.
Mjah, dan maar hopen dat psv wint voor het Nederlandse voetbal.
2 , Cocu en Kromkampquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:27 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel Nederlanders heeft PSV nog eigenlijk???
14.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:27 schreef Damzkieee het volgende:
Hoeveel Nederlanders heeft PSV nog eigenlijk???
Tja dat weet je tegen dit soort ploegen..quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:28 schreef Elusive het volgende:
hij slingerd 'm nog eens het goal in
Euh dat is niet waar hoor.. zijn al wel eens doelpunten uitgevallen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Das toch triest die slingerworp..... heeft ie nog nooit iets mee bereikt...dat snel werpen
*Kuch ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Das toch triest die slingerworp..... heeft ie nog nooit iets mee bereikt...dat snel werpen
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef Toewan het volgende:
Tsjonge, Arsenal speelt niet goed, maar al wel een paar goede kansen gehad. Ik vind die Rosicky echt een goede speler, was ie al bij Dortmund.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ooooh Lucie Nilis
In de CL zijn ze meestal wel goed. Nederlandse scheidsrechters zijn gewoon een drama.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef golfer het volgende:
Best een vermakelijke eerste helft.
Prima scheidsrechter trouwens, dat mag ook wel eens gezegd worden.![]()
Of Ronaldoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Hadden ze Romarriooooooooo maar
Patrick ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Elusive het volgende:
dat broekie van een tardellie mag er ook wel uit? is er eigenlijk wel een vervanger voor die knakker ?
Fijn voor je.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:25 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij Bremen - ajax ook
Beerensquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Elusive het volgende:
dat broekie van een tardellie mag er ook wel uit? is er eigenlijk wel een vervanger voor die knakker ?
Of Aissati.quote:
Kluivert?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef Elusive het volgende:
Lekker up to date ben jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:31 schreef Damzkieee het volgende:
En ondertussen staat het 3-1 bij Madrid
Ach ik dacht, ik meld het effequote:
Ze bladeren eerst in het telefoonboekquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:31 schreef Elusive het volgende:
allmeaal zappen naar veronica voor dumb en dumber, zie ze gaan op de brommert![]()
Deze man doet het keer op keer dat ik hem zie uitstekend.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:29 schreef golfer het volgende:
Prima scheidsrechter trouwens, dat mag ook wel eens gezegd worden.![]()
doe er nog maar 1, alstublieftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Ff een broodje kroket maken
Come on PSV
Toen moesten ze meer het spel maken. Kromkamp viel toen belachelijk hard door de mand. Ik vond die Chinees trouwens ook niet goed spelen tegen Heracles.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:32 schreef okee6 het volgende:
Redelijke eerste helft van PSV. Tegen Heracles was het bepaald slordiger.
Hij is voor elke club een aanwinst!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef Toewan het volgende:
[..]
Er zijn geruchten geweest dat ie naar PSV zou komen, had van mij wel gemogen!
Denk dat zijn salaris iets te hoog is voor PSV , het zou wel een geweldige aanwinst zijn geweest voor de Nederlandse competitie , maar voorlopig gaat ie niet meer weg uit Engeland.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:36 schreef Toewan het volgende:
[..]
Er zijn geruchten geweest dat ie naar PSV zou komen, had van mij wel gemogen!
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef Damzkieee het volgende:
Haha die Cruijff : met 1-1 uit ben je door
Beetje logisch voor een verdediger.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zie dat Kromkamp bij alle kansen van Arsenal betrokken is zo ongeveer
Ze kwamen dan ook wel heel vaak via links opzetten.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zie dat Kromkamp bij alle kansen van Arsenal betrokken is zo ongeveer
Zijn salaris was "veel" te hoog voor PSV.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Denk dat zijn salaris iets te hoog is voor PSV , het zou wel een geweldige aanwinst zijn geweest voor de Nederlandse competitie , maar voorlopig gaat ie niet meer weg uit Engeland.
Dat ben je toch ook als je 0-0 thuis speelt. Psv doet het goed tot nu toe !quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:39 schreef Damzkieee het volgende:
Haha die Cruijff : met 1-1 uit ben je door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |