Nazi!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:34 schreef du_ke het volgende:
Ga het binnenkort in elk geval een keer doen.
Word je er niet treurig van?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:35 schreef sigme het volgende:
Oh ja. Ik kom er gedeeltelijk met plezier. Het is een prettig klein slachthuis, geen gejaag, na een paar jaar ken je de slagers en zij kennen mij. Ik kan allerlei gunsten vragen.
Europe. Middel East, Africa. Gesnopen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:37 schreef GertvanderVolk het volgende:
De halve wereld zegmaar.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
Weet je wat deze moslimvarken gaat doen, slapen! Ik wachtte eigenlijk op Sigme, maar die slaapt niet vroeg vandaag.
Hier staat een goede handleiding hoe je het zonder gefladder kunt doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:35 schreef sigme het volgende:
Huuh, vind je? Ik vind het nogal een gedoe; goed mikken, bloed, flapperende onthoofde kippen.. Ik denk dat we een guillotientje bouwen.
Dat uitsnijden doe je wel wel zelf?quote:Als het eenmaal schoon aan de haak is noemen ze het bij ons uitsnijden. Over de lintzaag jassen, komt het op neer.
Een beetje. Het wegbrengen blijft een beetje pijnlijk.quote:
trustenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
Weet je wat deze moslimvarken gaat doen, slapen! Ik wachtte eigenlijk op Sigme, maar die slaapt niet vroeg vandaag.
Niet vergeten, die ene met krulletjes dus.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik moet wachten tot de was klaar is. Kwam erachter dat m'n zogenaamde schone overhemd vol met vlekken zat.
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:41 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Hier staat een goede handleiding hoe je het zonder gefladder kunt doen.
Nee, ik ben erbij en geef wat instructies (laat die bout maar heel, doe dat in zulke plakken en doe die coteletten wat dunner), en dan doe ik terwijl de slager snijdt het spul in kleine diepvrieszakjes.quote:[..]
Dat uitsnijden doe je wel wel zelf?
Krulletjes zijn zeker mijn ding.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Niet vergeten, die ene met krulletjes dus.
Heb jij even pech. Ik hoop voor je dat ze hun aannamebeleid mbt stukken vrouwelijk vlees landelijk hebben doorgetrokken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Krulletjes zijn zeker mijn ding.
Ik moet overigens naar de vestiging in Groningen.
Oe wieieieieie!!!quote:
Stoer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef sigme het volgende:
Nee, ik ben erbij en geef wat instructies (laat die bout maar heel, doe dat in zulke plakken en doe die coteletten wat dunner), en dan doe ik terwijl de slager snijdt het spul in kleine diepvrieszakjes.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |