Weet ik niet. Niet zomaar, ik zou minstens het een paar keer door iemand hebben moeten zien doen. Maar ik breng ze nu ook zelf weg. En ik haal ze op. Vorig jaar liep ik in het slachthuis tegen de huiden & koppen aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:20 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
De vraag is ook: hoe zou je het doen? Zou je het überhaupt kunnen? Ik niet.
Dat valt ook nog in stadia uiteen. Het slachten is denk ik het verwijderen van ingewanden organen etc? Ik ben altijd aanwezig bij het uitsnijden, dan kan ik wat aangeven over gewenste grootte etc.quote:Wel slachten als het dier al dood is, maar dat is al helemaal uit den boze.
Wilders kan toch je rug op?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want ik kan niet bij mn rug.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wilders kan toch je rug op?![]()
geeef maaaar toe , jij vint Wildie lievvvvvquote:
Ik zou er weleens plasseks mee willen doen ja. En uiteraard ben ik de plasser dan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
geeef maaaar toe , jij vint Wildie lievvvvv![]()
Iemand met een ict bedrijf met 400 werknemersquote:
Hoort erbij. Ik heb er weleens gewerkt als vakantiebaantje. Was best interessant, moest ik die koppen sorteren enzo. En spareribs zagen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet ik niet. Niet zomaar, ik zou minstens het een paar keer door iemand hebben moeten zien doen. Maar ik breng ze nu ook zelf weg. En ik haal ze op. Vorig jaar liep ik in het slachthuis tegen de huiden & koppen aan.
Kippen zijn een makkie. Die zijn dood voor je er erg in hebt.quote:Het goede voornemen is wel zelf kippen te gaan houden, en deze zelf te slachten.
Het slachten is eigenlijk het doodmaken. De rest heet villen en uitbenen.quote:Dat valt ook nog in stadia uiteen. Het slachten is denk ik het verwijderen van ingewanden organen etc? Ik ben altijd aanwezig bij het uitsnijden, dan kan ik wat aangeven over gewenste grootte etc.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou er weleens plasseks mee willen doen ja. En uiteraard ben ik de plasser dan.
Sommige dingen hoef je niet uit te spreken, Mutant.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou er weleens plasseks mee willen doen ja. En uiteraard ben ik de plasser dan.
Wat is er vies aan het plassen op diegene waarvan je houd?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
pervert. Ik zou er toch een vies gevoel bij krijgen, mot dan toch aan aoristus en sch denken.![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Iemand met een ict bedrijf met 400 werknemerskan zich wel een betere bril veroorloven, Aaah.
[afbeelding]
Da's niet mijn kip maar vaders kip, en volgens mij is ze gered door de gong: de ophokplicht liep af voordat er voldoende moed verzameld was.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:26 schreef Reya het volgende:
De laatste kip die je nog had heb je overigens toch laten afmaken, sigme?
Das ook wel zo.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is er vies aan het plassen op diegene waarvan je houd?
Volgens mij is dat Aaah helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Iemand met een ict bedrijf met 400 werknemerskan zich wel een betere bril veroorloven, Aaah.
[afbeelding]
Zie ik er te Halal uit?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Aaah helemaal niet.
Eerste post van dit topic.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:22 schreef GertvanderVolk het volgende:
Waar? Waar? Wááááár???
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of het is een Aaah van 10 jaar geleden.
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:31 schreef Reya het volgende:
Mag je kippen eigenlijk wel zelf slachten?
EMEA?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
From nerd to general director EMEA.![]()
Oh ja. Ik kom er gedeeltelijk met plezier. Het is een prettig klein slachthuis, geen gejaag, na een paar jaar ken je de slagers en zij kennen mij. Ik kan allerlei gunsten vragenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:29 schreef GertvanderVolk het volgende:
[..]
Hoort erbij. Ik heb er weleens gewerkt als vakantiebaantje. Was best interessant, moest ik die koppen sorteren enzo. En spareribs zagen.
Huuh, vind je? Ik vind het nogal een gedoe; goed mikken, bloed, flapperende onthoofde kippen.. Ik denk dat we een guillotientje bouwen.quote:[..]
Kippen zijn een makkie. Die zijn dood voor je er erg in hebt.
Als het eenmaal schoon aan de haak is noemen ze het bij ons uitsnijden. Over de lintzaag jassen, komt het op neerquote:[..]
Het slachten is eigenlijk het doodmaken. De rest heet villen en uitbenen.
Da's inderdaad een beetjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:28 schreef sigme het volgende:
[..]
[pol sc1153] links-rechts-bash-vrij deel 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |