Hoorde dat Feyenoord zeer teleurgesteld reageerde dat dit beleid de afgelopen jaren niet ook bij de mannen werd gevoerd.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:31 schreef pfaf het volgende:
Gaat de KNVB ook de opstellingen bepalen vanavond?
Meeeeeeeeeeehhhhquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:25 schreef Sonja88 het volgende:
-geblaat-
Als je nou niet normaal kan of wil reageren .. hou dan je mond please.quote:
Ik ga nooit mee winkelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:25 schreef Sonja88 het volgende:
Wij vrouwen doen toch ook niet moeilijk als een man mee gaat winkelen?
Jezus christus je snapt m'n punt toch. Ik heb het over STEREOTYPEN !!!!!! Lezen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:14 schreef LongOne het volgende:
Voetbal met winkelen vergelijken, en dan wil ze ook nog serieus genomen worden
als je zelf praat in termen van jullie en de meeste jongens ben je daar zelf ook nogal mee bezigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:17 schreef Sonja88 het volgende:
[..]
Jezus christus je snapt m'n punt toch. Ik heb het over STEREOTYPEN !!!!!! Lezen.
Wat denken jullie zwart wit zeg.
Welkom op FOK! Voetbal!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:17 schreef Sonja88 het volgende:
[..]
Jezus christus je snapt m'n punt toch. Ik heb het over STEREOTYPEN !!!!!! Lezen.
Wat denken jullie zwart wit zeg.
True, en natuurlijk afwassen, stofzuigen, eten koken, boodschappen doen, bier halen bij het voetbal en de was doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:25 schreef Sonja88 het volgende:
Natuurlijk willen de meeste jongens dat meiden gewoon hun mond houden, een kort rokje aantrekken en alleen maar een beetje geil gaan doen
+ bek dicht tijdens het voetbalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
True, en natuurlijk afwassen, stofzuigen, eten koken, boodschappen doen, bier halen bij het voetbal en de was doen.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
+ bek dicht tijdens het voetbal
Ook niet geheel onbelangrijk inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
+ bek dicht tijdens het voetbal
RTL gaat de samenvattingen uitzenden! MAar niet vanavond maar pas aankomend weekendquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil graag de wedstrijd van vanavond zien, maar ik kan niet vinden welke zender het uit gaat zenden. Het wordt toch wel uitgezonden?
Vrijdag in RTL Voetbal hoorde ik net.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
RTL gaat de samenvattingen uitzenden! MAar niet vanavond maar pas aankomend weekend
als Ryan Donk maar niet gaat kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
op 2 mensen na bestaat de slectie van AZ uit speelsters van Fortuna Wormerveer en Ter Leede
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:25 schreef Sonja88 het volgende:
MANNEN .. wake up! Dit is 2007! Maakt mij dat een feminist?
Dat is een nichtquote:Wij vrouwen doen toch ook niet moeilijk als een man mee gaat winkelen? Dat wordt wel geaccepteerd.
Ze hebben zelfs internationals op de tribune gezet!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Fc Twente maakt een goede kans, selectie bestaat voor een groot deel uit ( ex ) A-Internationals
Zoals de Major League in Amerika. Is een systeem van niks. Hoewel het in een beginnende competitie misschien juist goed is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:22 schreef VoreG het volgende:
Belachelijk. Binnenkort krijg je in Nederland een 'draft' waarbij de slechte teams als 1e de talenten mogen kiezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |