True, en natuurlijk afwassen, stofzuigen, eten koken, boodschappen doen, bier halen bij het voetbal en de was doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:25 schreef Sonja88 het volgende:
Natuurlijk willen de meeste jongens dat meiden gewoon hun mond houden, een kort rokje aantrekken en alleen maar een beetje geil gaan doen
+ bek dicht tijdens het voetbalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
True, en natuurlijk afwassen, stofzuigen, eten koken, boodschappen doen, bier halen bij het voetbal en de was doen.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
+ bek dicht tijdens het voetbal
Ook niet geheel onbelangrijk inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:29 schreef Superheld het volgende:
[..]
+ bek dicht tijdens het voetbal
RTL gaat de samenvattingen uitzenden! MAar niet vanavond maar pas aankomend weekendquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil graag de wedstrijd van vanavond zien, maar ik kan niet vinden welke zender het uit gaat zenden. Het wordt toch wel uitgezonden?
Vrijdag in RTL Voetbal hoorde ik net.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
RTL gaat de samenvattingen uitzenden! MAar niet vanavond maar pas aankomend weekend
als Ryan Donk maar niet gaat kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
op 2 mensen na bestaat de slectie van AZ uit speelsters van Fortuna Wormerveer en Ter Leede
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:25 schreef Sonja88 het volgende:
MANNEN .. wake up! Dit is 2007! Maakt mij dat een feminist?
Dat is een nichtquote:Wij vrouwen doen toch ook niet moeilijk als een man mee gaat winkelen? Dat wordt wel geaccepteerd.
Ze hebben zelfs internationals op de tribune gezet!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Fc Twente maakt een goede kans, selectie bestaat voor een groot deel uit ( ex ) A-Internationals
Zoals de Major League in Amerika. Is een systeem van niks. Hoewel het in een beginnende competitie misschien juist goed is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:22 schreef VoreG het volgende:
Belachelijk. Binnenkort krijg je in Nederland een 'draft' waarbij de slechte teams als 1e de talenten mogen kiezen?
bron: abelenstra.comquote:Winst voor sc Heerenveen in openingsduel Eredivisie Vrouwen
sc Heerenveen is de Eredivisie voor vrouwen begonnen met een overwinning. In Enschede werd voor bijna zesduizend toeschouwers met 2-3 gewonnen van FC Twente.
nieuws FC Twente scoorde al in de eerste minuut. Marieke van Ottele maakte het eerste officiële doelpunt in de Eredivisie. Drie minuten later was het alweer gelijk door een doelpunt van Nicole Delies. Sherida Spitse benutte vlak daarna een strafschop en daardoor stond binnen tien minuten al 1-2 op het scorebord. Die stand bleef tot de rust staan.
In de tweede helft scoorden beide ploegen nog één keer. Zeven minuten voor tijd maakte Sylvia Smit de gelijkmaker. In de slotminuut besliste Sherida Spitse de wedstrijd in Fries voordeel. Zij schoot een vrije trap in de kruising.
Vroeg je mij niet eens meequote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:40 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kom net van FC Twente - Heerenveen
Zitten wel een aantal goeie speelsters tussen, maar ook duidelijk speelsters die er niet tussen horen!![]()
Het is idd een parodie op het edele voetbalspel. Kan je beter een kind produceren en vervolgens naar zijn/ haar verrichtingen in de F-jes gaan kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Desalniettemin, ik ben wel een liefhebber van slapstick dus misschien ga ik zaterdag en zondag nog wel even kijken.
Voetbalteam van Australië:
[afbeelding]
Precies, Koefnoen/Monty Python had het niet beter kunnen doen. Jammer dat ze geen volledig vrouwelijke arbitrage gebruiken. Dat zou pas helemaal mooi worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het is idd een parodie op het edele voetbalspel. Kan je beter een kind produceren en vervolgens naar zijn/ haar verrichtingen in de F-jes gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |