abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:14:24 #201
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_46531248
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:41 schreef M0NTANA het volgende:

Gaat iedereen morgen trouwens?
voor wat het waard is
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_46531559
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Helaas. AZ wil hem al.
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:07 schreef VoreG het volgende:

[..]

Liever niet. Laat maar lekker in Italië. Vreselijke voetballer.
Vind je? Ik vind het een goede voetballer. En helemaal voor AJAX.

[ Bericht 7% gewijzigd door Ordinair op 21-02-2007 17:33:45 ]
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_46531720
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef Radegast het volgende:
Camoranesi.
Idd
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_46531764
Ben benieuwd of die soap rond Rosales vanavond ook eindelijk is afgelopen.
  woensdag 21 februari 2007 @ 17:38:02 #205
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46531908
Is wel te hopen zeg.
pi_46532957
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 17:32 schreef VoreG het volgende:
Ben benieuwd of die soap rond Rosales vanavond ook eindelijk is afgelopen.
ik verwacht dat de transfer niet doorgaat.
pi_46533252
quote:

Deal Rosales nog steeds niet rond, Ten Cate geïrriteerd

Henk ten Cate is zeer geïrriteerd geraakt door de hele gang van zaken rondom de wazige transfer van Mauro Rosales naar River Plate.

Feit is dat de overgang nog steeds niet definitief rond is en dat de coach van Ajax daardoor met een zwaar teleurgestelde speler zit opgescheept. ,,Daarom zit hij ook niet bij de selectie voor de wedstrijd tegen Werder Bremen. Hij is er met z'n gedachten niet bij. Het vervelende is dat niemand binnen Ajax weet hoet het met de transfer gesteld is. Bovendien weet Mauro zelf ook niet wat hij wil. Hier blijven of gehoor geven aan de wens van zijn familie om terug te keren naar Argentinië. Ik zal maar niet zeggen wat ik echt van deze hele gang van zaken vind.''

Ten Cate toonde vorige week nog medelijden met de rechtsbuiten. De toen nog afgeketste deal leek van invloed te zijn op de gesteldheid van Rosales. ,,Niemand is zo stabiel dat dit je niks doet'', aldus de trainer destijds. ,,Wekenlang is die jongen heen en weer geslingerd. Hij leefde tussen hoop en vrees. De ene dag denkt hij terug naar Argentinië te gaan. De volgende dag hoort hij weer iets anders. Zijn moeder heeft het er ook moeilijk mee gehad'', besloot de trainer.
quote:
Ajax gaat aanvallen tegen Werder Bremen
Kenneth Perez maakt zeer waarschijnlijk zijn opwachting in de basis.

AMSTERDAM - Met Kenneth Perez op het middenveld start Ajax donderdagavond voor eigen publiek in de Arena de achtervolging op Werder Bremen. Trainer Henk ten Cate van de Amsterdamse club heeft, omdat zijn formatie na de nederlaag van vorige week (3-0) veel moet scoren, gekozen voor vijf aanvallend ingestelde spelers.

Afgaande op de laatste training voor het duel in de UEFA-beker begint Ajax met drie spitsen en twee aanvallende middenvelders. Leonardo, Klaas-Jan Huntelaar en Ryan Babel krijgen hulp van Wesley Sneijder en Kenneth Perez.
AJAX MET PIT MORGEN!

Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg, Ogararu, Stam, Heitinga; Maduro, Roger, Perez, Sneijder; Leonardo, Huntelaar en Babel.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46533325
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef Ordinair het volgende:

[..]

[..]

AJAX MET PIT MORGEN!

Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg, Ogararu, Stam, Heitinga; Maduro, Roger, Perez, Sneijder; Leonardo, Huntelaar en Babel.
Eindelijk! Henk, zo had je ook moeten spelen de eerste wedstrijd, schijterd!

Perez.
pi_46533360
Nu hebben we helemaal niets meer te verliezen.. En Ogararu weer terug! Jammer genoeg Grygera nog niet.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46533399
geen De Mul
pi_46533437
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:22 schreef toma het volgende:
geen De Mul
Het is een vermoedelijke opstelling van AJAX.blieb.nl.. Dus kan nog alles aan veranderen. ELF heeft zoiets geconstateerd aan de hand van een training.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46533516
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef Ordinair het volgende:

[..]

[..]

AJAX MET PIT MORGEN!

Dat zou de best denkbare opstelling zijn. Zoals ik al eerder had gezegt:

Stekelenburg
Ogararu - Stam - Heitinga
Maduro
Sneijder - Roger
Perez
Leo - Huntelaar - Babel

En wie weet
pi_46533533
Volgens AD:

Stekelenburg;Ogararu,Stam,Heitinga,Roger;Maduro,Sneijder,Perez;Leonardo,Huntelaar,Babel.
pi_46533582
Maduro . Kun je nog beter Anita opstellen. Die heeft tenminste felheid.
pi_46533619
ik zou De Mul opstellen ipv Leonardo. Omdat je met Sneijer, Perez en Leonardo al 3 spelers hebt die graag 'zwerven' over t veld. En de Mul die blijft toch altijd wel stijf aan de rechterkant.
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:33:40 #216
164283 Luco
Buongiorno!
pi_46533666
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:32 schreef Luco het volgende:
En nu back to earth... JA, PSV heeft laatste paar jaren beter gepresteerd... NEE, AZ zal ajax op de lange termijn niet voorbij gaan. Wellicht dat AZ een keer kampioen gaat worden in de komende jaren, mar structureel een topclub worden zie ik niet gebeuren... WillemII speelde vroeger ook goed, maar is niks meer. Feyenoord zit nu in een dal, maar zal er weer uitklimmen... In mijn ogen zijn er maar 3 topclubs in Nederland: Ajax, PSV, Feyenoord. AZ mag dromen wat ze willen, maar zonder Dirk "Abramovic" Scheringa waren ze nog steeds een clubje die mochten dromen van Play-Offs voor een UEFAplekje... Ajax heeft de laatste jaren een structureel probleem, en dat probleem is bekend. Nu moet het opgelost worden... Ik denk dat PSV een groot probleem gaat krijgen, mocht die 8+3 regel er ooit komen... Je kan niet van een Nederlandse ploeg spreken, als er slechts 2 Nederlanders in staan... Wat dat betreft is HSV dan net zo Nederlands... PSV, jullie gaan Arsenal achterna... Geen spelers uit eigen land. Grote verschil is dat Arsenal wel een grote historie heeft, en vaak mooi voetbal speelt. Dat laatste valt bij PSV nog maar te bezien...

Ik blijf altijd voor Ajax, ook al degraderen ze. Laat die Alkmaarders maar lekker op ons kotsen. De helft van de supporters van AZ waren 5 jaar terug nog voor Ajax... Successupporters. PSV, jullie mogen even domineren, maar dat zal niet lang meer duren...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_46533727
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:32 schreef toma het volgende:
ik zou De Mul opstellen ipv Leonardo. Omdat je met Sneijer, Perez en Leonardo al 3 spelers hebt die graag 'zwerven' over t veld. En de Mul die blijft toch altijd wel stijf aan de rechterkant.
Dat zwerven kan ook voor een verrassingseffect zorgen. Ik zou Leo laten spelen, omdat hij over een actie beschikt waar hij de wedstrijd mee kan openbreken.
pi_46533984
Morgen ook aanwezig in Mokum.

Zuid 2de ring zoals gewoonlijk, hopen op een wonder!
pi_46533999
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat zwerven kan ook voor een verrassingseffect zorgen. Ik zou Leo laten spelen, omdat hij over een actie beschikt waar hij de wedstrijd mee kan openbreken.
tja daar is wat op te zeggen. Ze hebben allebei hun kwaliteiten. Maar de Mul kan iig betere voorzetten geven dan Leo. Terwijl Leo zijn man makkelijker passeert.
  woensdag 21 februari 2007 @ 18:46:54 #220
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_46534023
Toch kut dat Gabri niet mee mag doen ipv Maduro.
Jawel, je keek.
pi_46534292
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 18:46 schreef jna het volgende:
Toch kut dat Gabri niet mee mag doen ipv Maduro.
Inderdaad, die zou heel wat meer kunnen betekenen dan Maduro!
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46534566
Maduro gaat ons verrassen morgen en speelt Borowski van de mat
pi_46534696
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:05 schreef BadRabbit het volgende:
Ik zie dat niet gebeuren eerlijk gezegd..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_46534854
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 19:05 schreef BadRabbit het volgende:
eerder andersom
maar ik ben een optimist tot in de kist

dus we hopen er maar op
pi_46534877
Perez erin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo