welke club heeft alles al een keer gewonnen wat er te winnen valt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je leeft echt nog in 1995 he ?
Jullie worden al jaren Ge-PWND door dat cluppie dat jullie jarenlang uitgelachen hebben, dat provinciecluppie.
En nu lacht heel NL jullie uit. Dat moet toch wel pijn doen aan je hart he...
En om het bloeden te stelpen ga je je afreagerenZielig. Maar zo zijn al de joodjes.
Of zoek je een vriendin waar je je frustraties op af kunt neuken. Helpt ook wel eens.
Ach zolang het om de competitie gaat hebben die boertjes praatjes.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jullie worden al jaren Ge-PWND door dat cluppie dat jullie jarenlang uitgelachen hebben, dat provinciecluppie.
En om het bloeden te stelpen ga je je afreagerenZielig. Maar zo zijn al de joodjes.
Of zoek je een vriendin waar je je frustraties op af kunt neuken. Helpt ook wel eens.
Dan kunnen ze Ajax beter FC Bijlmer noemenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Prima prestatie hoor.
Maar roepen ze nou nog steeds: boeren boeren? Er stonden TWEE Nederlanders in het team gisteren.
Ze kunnen beter alles in het spaans vertalen tegenwoordig.
FC-zuidamerika.
Eigenlijk zou ik me als 'jood' natuurlijk aangesproken moeten voelen en met allerlei tegenargumenten komen, want die zijn er genoeg. Maar goed, daar wordt je minderwaardigheidscomplex natuurlijk alleen maar groter van. En daarmee je geblaat, vrees ik.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dus?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze Ajax beter FC Bijlmer noemen
Is dat een grap? Of ben je gewoon niet zo slim?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze Ajax beter FC Bijlmer noemen
'quote:
Je geniet nog elke dag van die successen in 1994 en 1995. Wat moet jij zielig zijn.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
welke club heeft alles al een keer gewonnen wat er te winnen valt?
nou nou
ik lach je uit
ooh jij kan ook dus niet meer genieten van ek 88? jammer voor jequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je geniet nog elke dag van die successen in 1994 en 1995. Wat moet jij zielig zijn.
En de Amstel Cup en de JC schaal. Wat van die bij-prijzen die ze uitgevonden hebben om de joodjes hun kast te laten spekken.
Man jullie gaan de kakkerlakken achterna. Neem een voorbeeld aan AZ, die streven jullie nu al voorbij. Ik lach me kapot als Huntelaar vertrekt om naar AZ te gaan.
Genieten van het EK 88quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh jij kan ook dus niet meer genieten van ek 88? jammer voor je
omdat ajax die prijzen wint is het niks waard? als je dat zo stelt dan ben jij pas zielig
het seizoen is nog niet voorbij
en hunterlaar vertekken? ja vast heel snel ook![]()
als ik spreek over d ejaren 90 spreek ik over de club ajaxquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Genieten van het EK 88Ik moet wel glimlachen als ik het op TV zie, maar dat ik daarom nu het Nederlands Elftal nog altijd een machtig goed team vind... NEE
Realiteit daar heb ik het over. Leer je meester kennen enzo, en geef eens toe dat jullie al een aantal jaren niet meer het toonaangevende team zijn wat jullie in de jaren 90 wel waren. Want dat zijn wij: EHV !
Fortuna Sittardquote:
jij gelooft alle swat geschreven staat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:36 schreef postmortum het volgende:
http://www.sportweek.nl/magazine.asp & http://www.sportweek.nl/hotspot.asp?id=13 check de sporweek van deze week
Wat boeit mij oeverloze discussies over voetbal nouquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij gelooft alle swat geschreven staat?
nou in dat geval, hier staat>.......
Je moet gewoon eens die oogkleppen afdoen en zien dat PSV jullie op alle fronten voorbij streeft de laatste jaren. Zowel op NL's als Europees niveau. Als je in de Champions League voorronde verliest van een of ander loserteam uit de Alpen heb je weinig te makken dacht ik zoquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij gelooft alle swat geschreven staat?
nou in dat geval, hier staat>.......
aah ja jij noemt het oogkleppen, ik noem het clubliefdequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens die oogkleppen afdoen en zien dat PSV jullie op alle fronten voorbij streeft de laatste jaren. Zowel op NL's als Europees niveau. Als je in de Champions League voorronde verliest van een of ander loserteam uit de Alpen heb je weinig te makken dacht ik zo
Ach ja..... De meeste importjoden hier mogen helemaal niks vertellen. Die kijken de wedstrijden voor het kastje om 19:00 en dan gaan ze hier wat stoer lopen doen. Om over de sukkels met een stadionverbod nog maar te zwijgen.
vandaag in Zitterd liepen de supporters van PSV met hun shirts nog aan door de stad en de supporters van fortuna hun begroeten met omhooggestoken duimenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens die oogkleppen afdoen en zien dat PSV jullie op alle fronten voorbij streeft de laatste jaren. Zowel op NL's als Europees niveau. Als je in de Champions League voorronde verliest van een of ander loserteam uit de Alpen heb je weinig te makken dacht ik zo
Ach ja..... De meeste importjoden hier mogen helemaal niks vertellen. Die kijken de wedstrijden voor het kastje om 19:00 en dan gaan ze hier wat stoer lopen doen. Om over de sukkels met een stadionverbod nog maar te zwijgen.
seizon 19998/1999 psv 3de en iedere wedsrtijd thuis uitverkochtquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ja jij noemt het oogkleppen, ik noem het clubliefde
ik wil jouook wel eens horen als pisvee weer op hun terechte 3e plek staat
voetbal is oorlog en een leger zonder vertouwen in hun team is asl feyenoord
Clubliefde moet je niet verwarren met realiteit.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ja jij noemt het oogkleppen, ik noem het clubliefde
ik wil jouook wel eens horen als pisvee weer op hun terechte 3e plek staat
voetbal is oorlog en een leger zonder vertouwen in hun team is asl feyenoord
de realiteit is dat ajax de beste club is daarvoor mijn liefdequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:47 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Clubliefde moet je niet verwarren met realiteit.
Dat je voor Ajax bent: OK, dat is jouw probleem. Maar dat je niet reel bent stoort me mateloos.
Als echte supporter moet je je momenteel toch kapot schamen voor jullie prestaties of zie ik dat verkeerd ?
doe maar lekker scheldenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je bent gewoon een mongool. Daarmee is het voor mij afgedaan.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe maar lekker schelden
staat je goed lampie
of open er een verzonnen topic over
teletekstsupporterquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
teletekstsupporters met een te grote mond. Machtig.
Verdedig je cluppie maar jong. Over een paar weken staan ze weer op het Stadhuisplein met de Schaal in de hand en lach ik je keihard uit.
uhm ze hebben toch al in Augustus met de schaal gestaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
teletekstsupporters met een te grote mond. Machtig.
Verdedig je cluppie maar jong. Over een paar weken staan ze weer op het Stadhuisplein met de Schaal in de hand en lach ik je keihard uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:01 schreef postmortum het volgende:
[..]
uhm ze hebben toch al in Augustus met de schaal gestaan
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laat die gast tochquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gut. Gaat ie ook 1x per seizoen![]()
ja je hebt helemaal gelijk mappyquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Gut. Gaat ie ook 1x per seizoen![]()
een woord wat ik vaak gebruikquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat is dat een mappy ?
ik dacht aan www.mappy.nlquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
BOH das een stoer woord Gertje !
Die ga ik invoeren !
Einz!111 1!1111 !111111111
wtf iemand steelt mijn woordquote:
Een ander woord voor moppie. Oftewel Pezu is homoquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:09 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat is dat een mappy ?
en jij kan het weten schatjequote:Op woensdag 21 februari 2007 18:24 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Een ander woord voor moppie. Oftewel Pezu is homo
Na Ge-PWND ben ik gestopt met lezenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jullie worden al jaren Ge-PWND
OK !quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:18 schreef PeZu het volgende:
sandstorm, kun je er een topic over maken?
Dat eeuwige gezeik over niet genoeg Nederlanders in de selectie van psv !! haha, omg, sadquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:32 schreef Luco het volgende:
En nu back to earth... JA, PSV heeft laatste paar jaren beter gepresteerd... NEE, AZ zal ajax op de lange termijn niet voorbij gaan. Wellicht dat AZ een keer kampioen gaat worden in de komende jaren, mar structureel een topclub worden zie ik niet gebeuren... WillemII speelde vroeger ook goed, maar is niks meer. Feyenoord zit nu in een dal, maar zal er weer uitklimmen... In mijn ogen zijn er maar 3 topclubs in Nederland: Ajax, PSV, Feyenoord. AZ mag dromen wat ze willen, maar zonder Dirk "Abramovic" Scheringa waren ze nog steeds een clubje die mochten dromen van Play-Offs voor een UEFAplekje... Ajax heeft de laatste jaren een structureel probleem, en dat probleem is bekend. Nu moet het opgelost worden... Ik denk dat PSV een groot probleem gaat krijgen, mocht die 8+3 regel er ooit komen... Je kan niet van een Nederlandse ploeg spreken, als er slechts 2 Nederlanders in staan... Wat dat betreft is HSV dan net zo Nederlands... PSV, jullie gaan Arsenal achterna... Geen spelers uit eigen land. Grote verschil is dat Arsenal wel een grote historie heeft, en vaak mooi voetbal speelt. Dat laatste valt bij PSV nog maar te bezien...
Ik blijf altijd voor Ajax, ook al degraderen ze. Laat die Alkmaarders maar lekker op ons kotsen. De helft van de supporters van AZ waren 5 jaar terug nog voor Ajax... Successupporters. PSV, jullie mogen even domineren, maar dat zal niet lang meer duren...
johan cruijff zei dat gisteren ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:01 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeik over niet genoeg Nederlanders in de selectie van psv !! haha, omg, sad
JC is dan ook een jood. Net zoals van Basten en de hele technische staf.quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:02 schreef postmortum het volgende:
[..]
johan cruijff zei dat gisteren ook![]()
Gelukkig heb wij als clubicoon Berry van Aerlequote:Op woensdag 21 februari 2007 19:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
JC is dan ook een jood. Net zoals van Basten en de hele technische staf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |