Ik ben het volledig met je eens, maar ik zie het voor beide wedstrijden somber inquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:21 schreef Luco het volgende:
Spannende dagen... Gaan we EN uit de Uefa geknikkerd worden, en afhaken voor de titel tegen AZ?
Als ik een van de twee mocht kiezen, zou ik voor de titel gaan... Uefa is zo goed als kansloos, terwijl we op de titel nog kans hebben... Als we winnen van Bremen (2-0, 2-1 ofzo) zijn we weliswaar niet door, maar kan er vertrouwen geput worden... Daarna AZ van de mat tikken!!! Laat die kaashandelaren maar weten welke club nog altijd DE club van Noord-Holland en Nederland is!!!
Morgen 4-0, zondag 0-4quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben het volledig met je eens, maar ik zie het voor beide wedstrijden somber in.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:37 schreef M0NTANA het volgende:
Wordt weer een kut-actie zonder resultaat, 410 moet ballen tonen als zij voor vol aangezien willen worden.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:52 schreef PizzaSalami het volgende:
"De nieuwe Jari"
Jari, Jonk, maar natuurlijk.
Van andere mensen gehoord, zondag vertelden mensen het en er stonden nergens tegenberichten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan?
Volgens mij hoef ik morgen geen bardienst te draaien...
Bijna uitverkocht. Alleen wat duurdere vakken nog kaarten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:18 schreef denthemen het volgende:
iemand enig idee hoeveel mensen er komen?
voor alle vakken dusquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:20 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Bijna uitverkocht. Alleen wat duurdere vakken nog kaarten.
Die hebben er altijd heel veel verstand vanquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja want de bookmaker heeft altijd gelijk.
De persoonlijke favoriet van Henk Spaan is dat, zoals ik enkele tijd geleden al meldde rond zijn contract. Afwachten dus, Henk schreef ook Maduro de hemel in.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:22 schreef PizzaSalami het volgende:
Jan-Arie: ’Een nieuwe Wim Jonk’
Voor wat het waard is.
als we 0-1 achter komen, dan gaat Henk de belangrijke mensen wisselen lijkt me. Vooral achterin. (Stam, Heitinga etc.)quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:42 schreef Radegast het volgende:
Hopen dat iedereen heel blijft voor de belangrijke wedstrijden de komende weken...
Ja, daarom heb ik hier ook een beetje moeite mee.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
De persoonlijke favoriet van Henk Spaan is dat, zoals ik enkele tijd geleden al meldde rond zijn contract. Afwachten dus, Henk schreef ook Maduro de hemel in.
Die zou ik graag bij AJAX zien!quote:De toekomst van middenvelder Mauro Camoranesi lijkt niet in Turijn te liggen. De Italiaanse international legde gisteren een contractvoorstel van Juventus naast zich neer en zou voor ruim 6 miljoen euro de Oude Dame mogen verlaten. (Football Italia)
Helaas. AZ wil hem al.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Die zou ik graag bij AJAX zien!Maarja, ik zie niemand vanuit Italië hier naar toe komen ineens. Al hoe wel, Gabri heeft het geflikt vanuit Spanje.
Gabri was vaste bankzitter. Camoranesi speelt elke week.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Die zou ik graag bij AJAX zien!Maarja, ik zie niemand vanuit Italië hier naar toe komen ineens. Al hoe wel, Gabri heeft het geflikt vanuit Spanje.
die gast weet iig wel hoe ie een bal met rakenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Liever niet. Laat maar lekker in Italië. Vreselijke voetballer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |