quote:Op maandag 26 februari 2007 22:57 schreef Doc het volgende:
Yo, waar zijn die linedance-mods nou?
ineens? We BLIJVEN normaal doen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:50 schreef PLAE@ het volgende:
waarom moet er tegenwoordig ingegrepen bij ziektes?
Is er een mod wiens moedertje kanker gehad heeft ofzo en dan mag je het woord ineens niet meer gebruiken?
de mijne wel, moet ik dan gaan huilen bij iedereen die dat enge woordje gebruikt![]()
nou dan zal ik je eigen postgedrag aanhalen, bij jou zijn onder andere hier ziektes ge-edit:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:04 schreef PLAE@ het volgende:
tegen ziektes nog nooooooit wat van gemerkt. tegen flamen is logisch.
ja het gooien met ziektes nam VBL breed zulke vormen aan dat het echt heel vervelend en hinderlijk werd. Toen hebben we de grens getrokken "tot hier en niet verder". Dus vanaf dat moment zijn er hard tegen op gaan treden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:17 schreef PLAE@ het volgende:
Maar waarom is het nou? Het ziektes gedeelte. Zijn d'r meer dan 10 klaagmailtjes over ontvangen oid![]()
Goed zo. En net zo consequent als Wegereef.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:20 schreef rubbereend het volgende:
ja het gooien met ziektes nam VBL breed zulke vormen aan dat het echt heel vervelend en hinderlijk werd. Toen hebben we de grens getrokken "tot hier en niet verder". Dus vanaf dat moment zijn er hard tegen op gaan treden.
Is er een grens aan ziektes? Dat kanker daar onder valt begrijp ik (hoewel het Fok opperhoofd Danny het gebruik ervan wat minder problematisch vind, geloof ik). Maar tyfus en tering? Kunnen dodelijk - maar niet iin NL. Ook op de verboden lijst? Mazelen, griep, rode hond? Een stevige verkoudheid? Of anders " debiel", "mongool", "linedancer". Is er een grens? Wat is toelaatbaar? Zelf heb ik op Fok wel een grens van wat ik wel en niet zeg (en die grens is strenger dan IRL), mmaar het probbleem is echt niet het gebruik van specifieke ziektes. Een F'noorder die eens in de 10 woorden het voorvoegsel kanker in de zin gebruikt is voor mij vele malen minder hinderlijk dan die ramptoerist die amper in VBL post, maar alleen komt om te jennen. Als jullie moeite hebben die mensen te onderscheiden van de gewone posters kunnen we hier best wel eens de open discussie houden wie die trollers zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja het gooien met ziektes nam VBL breed zulke vormen aan dat het echt heel vervelend en hinderlijk werd. Toen hebben we de grens getrokken "tot hier en niet verder". Dus vanaf dat moment zijn er hard tegen op gaan treden.
Het mensenzo uitlokken dat anderen gaan schelden is ook niet normaal. Ik vind het schelden dan eerder normaal dan het uitlokken. Wat is er eigenlijk trouwens zo problematisch aan het voorvoegsel " tyus" of " tering"" ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:43 schreef rubbereend het volgende:
Het probleem in de live topics is bij lange na niet alleen trollers, was het maar zo simpel. Het gegooi met ziektes is niet normaal, ondanks dat we daar al heel lang iets aan proberen te doen.
Ook wordt er op normale posts gereageerd alsof het trols zijn, doodverwensingen richting mensen die gewoon kritisch meeposten.
Dat zijn slechts enkele problemen. We hebben gewoon gezegd dat wij als mods dat soort dingen niet willen in topics hier. Dus grijpen we daarop in!
En de heren die hier zojuist genoemd zijn posten bij lange na niet zo netjes als hier gedacht wordt. Want om een keertje ziektes gooien of een keer iemand wat verwensen word je niet geband!
Waarom ga je er automatisch van uit dat degene die gescholden etc. hebben dit deden als reactie op trollers? Bij de drie namen die jij noemt is helemaal geen sprake van schelden als reactie op trollers, het is gewoon in het wilde weg schelden en doodverwensingen op spelers en Wegereef.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:44 schreef Doc het volgende:
[..]
Het mensenzo uitlokken dat anderen gaan schelden is ook niet normaal. Ik vind het schelden dan eerder normaal dan het uitlokken. Wat is er eigenlijk trouwens zo problematisch aan het voorvoegsel " tyus" of " tering"" ?
Dat jullie geen verschil zien tussen mensen die "gewoon meeposten" een "trollers" is ook niett echt sterk eerlijk gezegd. Maar zoals ik in de post hierboven al zeg: we kunnen daar hier eens een discussie als users onderlingover hebben ...
De 3 gebande users die ik noemde posten misschien tijdens de live-topics wat emotioneel als ze uiteglokt worden, maar de overige 166 uur van de week posten ze behoorlijk normaal.
Ik vat ook niets persoonlijk op maar vind die ziektes wel te dom voor woorden. Je kan niet een een normale discussie voeren. Enige reactie is vaak het noemen van een ziekte.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:22 schreef Camplo het volgende:
Mensen die denken dat ziektes meteen persoonlijk zijn ZzZzZ.
Al staat er een lijstje van Aids tot Zwarte Pest. Iemand die mij een kankerlijer noemt daar lig ik echt niet wakker van.
Je moeder is een hoer etc lig ik ook niet wakker van (tenzij het tegen Sneijder gezongen wordt).
Getrol is veel erger dan schelden en die twee trek IK apart. Magoed dat zijn dus niet de regels dus ik volg het wel. Vooralsnog heb ik hier geen ban gehad![]()
Be proud of it. Ik snap best wat je bedoelt maar waarom moet je dit melden. Vind je zo alleen maar extra zwak overkomenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het voorvoegsel tyfus en tering heb ik trouwens nergens aangepast en genote (maar dit heb ik al rond oktober aangegeven dat ik dat niet aanpas in een livescoretopic).
Ik reageer alleen maar op een vraag van Doc.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Be proud of it. Ik snap best wat je bedoelt maar waarom moet je dit melden. Vind je zo alleen maar extra zwak overkomen
Jullie modden gewoon heel slap.
Lees je reactie op doc nog eens terug. Je gaat jezelf verdedigemn. Ookal zou je tyfus en tering weghalen dan doe je niets verkeerds toch?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik reageer alleen maar op een vraag van Doc.
Best als wij te slap modden, andere users vinden weer te streng. Zo heb je altijd voor -en tegenstanders. Je kan niet iedereen blij maken en houden.
Dat is toch niet erg?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vat ook niets persoonlijk op maar vind die ziektes wel te dom voor woorden. Je kan niet een een normale discussie voeren. Enige reactie is vaak het noemen van een ziekte.![]()
Gewone discussies wel. live topics is emotie en dat bedwing je niet. Wij net zo min als de echte profs op het veldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees je reactie op doc nog eens terug. Je gaat jezelf verdedigemn. Ookal zou je tyfus en tering weghalen dan doe je niets verkeerds toch?
Ik vind het raar dat het hier bnormaal wordt gevonden als mensen schelden. Ik zeg niet dat elk scheldwoord een ban moet opleveren maar het mag best duidelijker zijn dat normale discussies ook mogen plaatsvinden.
Leer eens begrijpend lezen zeg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Lees je reactie op doc nog eens terug. Je gaat jezelf verdedigemn. Ookal zou je tyfus en tering weghalen dan doe je niets verkeerds toch?
Ik vind het raar dat het hier bnormaal wordt gevonden als mensen schelden. Ik zeg niet dat elk scheldwoord een ban moet opleveren maar het mag best duidelijker zijn dat normale discussies ook mogen plaatsvinden.
Ik snap best wat je bedoelt. Het probleem is JUIST dat je het niet problematisch vindt. Dat ga je toch niet zeggen. Dit zorgt er nou voor dat er op elke inhoudelijke post gereageerd wordt met mongooltje of debieltje. Als ik zo reageer in een ander forum dan wordt t weggehaald en krijg ik een waarschuwing.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leer eens begrijpend lezen zeg.
Wat is er eigenlijk trouwens zo problematisch aan het voorvoegsel " tyus" of " tering"" ?
Daar reageer ik op door te zeggen dat ik het niet aanpas in livescoretopics (dweilen, kraan, open), oftewel, dat ik het niet problematisch vind. Ik verdedig mijzelf helemaal niet, ik antwoord enkel.
Dat jij het niet erg vindt om voor kankerhond uitgescholden te worden wil nog niet zeggen dat iedereen er zo over denkt. Op een gegeven moment kwamen er gewoon erg veel klachten binnen en dan wordt er wat mee gedaan. Dat die trollers ook irritant zijn klopt, maar het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Echter is dat wel een lastige grens. Als PyTh in het Ajax topic een 'kritische' noot plaatst is het geen trollen, als vakkie_w het doet is het een troll? En Ajacieden vinden het vaak nogal snel een troll en happen weer zo leuk, wat het nog leuker maakt voor een ander om er ook weer op te reageren, etc etc.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:00 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat is toch niet erg?
Dat is gewoon gebrek aan woorden.
Echt iemand die hele tijd mij quote met kankerhond ofzo. tjeh boeien.
Iemand die elke post overal gaat janken over de score of dom doet en bewust dingen uitlokt die is veel toffer.
even voor de volledigheid, ik gooi hier niemand op een hoop. Niet iedereen heeft een enorm oeuvre als misdrager in VBL of heeft een enorme rij notes.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:43 schreef rubbereend het volgende:
En de heren die hier zojuist genoemd zijn posten bij lange na niet zo netjes als hier gedacht wordt. Want om een keertje ziektes gooien of een keer iemand wat verwensen word je niet geband!
Ik ga daar van uit omdat ik me niet voor kan stellen dat iemand geband wordt wegens het schelden op scheidsrechters en spelers!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom ga je er automatisch van uit dat degene die gescholden etc. hebben dit deden als reactie op trollers? Bij de drie namen die jij noemt is helemaal geen sprake van schelden als reactie op trollers, het is gewoon in het wilde weg schelden en doodverwensingen op spelers en Wegereef.
Dus voor "kankerwegereef" wordt je geband en voor "tyfuswegereef" niet ...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef RayMania het volgende:
Het voorvoegsel tyfus en tering heb ik trouwens nergens aangepast en genote (maar dit heb ik al rond oktober aangegeven dat ik dat niet aanpas in een livescoretopic).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |