abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 februari 2007 @ 00:45:52 #126
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46719608
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:57 schreef Doc het volgende:
Yo, waar zijn die linedance-mods nou?
ik haat line dancen

[ Bericht 2% gewijzigd door rubbereend op 27-02-2007 02:26:09 ]
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 27 februari 2007 @ 00:50:00 #127
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46719693
waarom moet er tegenwoordig ingegrepen bij ziektes?
Is er een mod wiens moedertje kanker gehad heeft ofzo en dan mag je het woord ineens niet meer gebruiken?

de mijne wel, moet ik dan gaan huilen bij iedereen die dat enge woordje gebruikt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 februari 2007 @ 00:58:23 #128
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46719865
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:50 schreef PLAE@ het volgende:

waarom moet er tegenwoordig ingegrepen bij ziektes?
Is er een mod wiens moedertje kanker gehad heeft ofzo en dan mag je het woord ineens niet meer gebruiken?

de mijne wel, moet ik dan gaan huilen bij iedereen die dat enge woordje gebruikt
ineens? We BLIJVEN normaal doen.

we grijpen al die tijd al in, waarschuwen regelmatig en er zijn al vele users over gemaild. Een keer is het geduld op. Bij herhaling grijpen we in.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 27 februari 2007 @ 01:04:46 #129
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46719990
tegen ziektes nog nooooooit wat van gemerkt. tegen flamen is logisch.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 februari 2007 @ 01:11:39 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46720112
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:04 schreef PLAE@ het volgende:

tegen ziektes nog nooooooit wat van gemerkt. tegen flamen is logisch.
nou dan zal ik je eigen postgedrag aanhalen, bij jou zijn onder andere hier ziektes ge-edit:
AFC Ajax topic #556: Op naar Bremen!
[1/8 Finale][26-06 17:00] Italië - Australië #3 0-0
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 27 februari 2007 @ 01:13:34 #131
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46720138
oooeeh vreselijk.
Italie - Australie als het gescheld met ziektes daar al niet gepast was waar dan nog wel

Je denkt toch niet dat ik die topics ga nalezen of je een half uur later m'n post hebt weggehaald?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 februari 2007 @ 01:16:05 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46720181
dan heb je er nu dus met terugwerkende kracht wat van kunnen merken

maargoed, dat we blijven normaal doen topic is van tijden terug en sindsdien is er altijd wat aan gedaan. Zeker in de tijd dat ik mod was/ben. Want daar kan ik het beste over oordelen. Je mag de FB topics van die tijd erop na lezen er is namelijk nogal wat om te doen geweest.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 27 februari 2007 @ 01:17:08 #133
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46720201
Maar waarom is het nou? Het ziektes gedeelte. Zijn d'r meer dan 10 klaagmailtjes over ontvangen oid
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 februari 2007 @ 01:20:42 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46720268
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:17 schreef PLAE@ het volgende:

Maar waarom is het nou? Het ziektes gedeelte. Zijn d'r meer dan 10 klaagmailtjes over ontvangen oid
ja het gooien met ziektes nam VBL breed zulke vormen aan dat het echt heel vervelend en hinderlijk werd. Toen hebben we de grens getrokken "tot hier en niet verder". Dus vanaf dat moment zijn er hard tegen op gaan treden.
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 27 februari 2007 @ 02:23:18 #135
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46721011
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:20 schreef rubbereend het volgende:

ja het gooien met ziektes nam VBL breed zulke vormen aan dat het echt heel vervelend en hinderlijk werd. Toen hebben we de grens getrokken "tot hier en niet verder". Dus vanaf dat moment zijn er hard tegen op gaan treden.
Goed zo. En net zo consequent als Wegereef.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_46722128
Mensen die denken dat ziektes meteen persoonlijk zijn ZzZzZ.

Al staat er een lijstje van Aids tot Zwarte Pest. Iemand die mij een kankerlijer noemt daar lig ik echt niet wakker van.
Je moeder is een hoer etc lig ik ook niet wakker van (tenzij het tegen Sneijder gezongen wordt).
Getrol is veel erger dan schelden en die twee trek IK apart. Magoed dat zijn dus niet de regels dus ik volg het wel. Vooralsnog heb ik hier geen ban gehad
JOHNNY HEITINGA
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 februari 2007 @ 08:36:33 #137
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46722631
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 01:20 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Is er een grens aan ziektes? Dat kanker daar onder valt begrijp ik (hoewel het Fok opperhoofd Danny het gebruik ervan wat minder problematisch vind, geloof ik). Maar tyfus en tering? Kunnen dodelijk - maar niet iin NL. Ook op de verboden lijst? Mazelen, griep, rode hond? Een stevige verkoudheid? Of anders " debiel", "mongool", "linedancer". Is er een grens? Wat is toelaatbaar? Zelf heb ik op Fok wel een grens van wat ik wel en niet zeg (en die grens is strenger dan IRL), mmaar het probbleem is echt niet het gebruik van specifieke ziektes. Een F'noorder die eens in de 10 woorden het voorvoegsel kanker in de zin gebruikt is voor mij vele malen minder hinderlijk dan die ramptoerist die amper in VBL post, maar alleen komt om te jennen. Als jullie moeite hebben die mensen te onderscheiden van de gewone posters kunnen we hier best wel eens de open discussie houden wie die trollers zijn.

" Doe gewoon" heeft voor mij dus NIET specifiek met woordgebruik te maken, maar minstens zo hard met het met opzet een regelmaat alleen posten om mennsen op de kast te jagen. Daar kan beter hard tegen opgetredn worden. Maar dat vergt beter modwerk dan blind mensen bannen op basis van het gebruik van een ziekte in ee livetopic.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 februari 2007 @ 08:44:15 #138
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46722731
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:43 schreef rubbereend het volgende:
Het probleem in de live topics is bij lange na niet alleen trollers, was het maar zo simpel. Het gegooi met ziektes is niet normaal, ondanks dat we daar al heel lang iets aan proberen te doen.

Ook wordt er op normale posts gereageerd alsof het trols zijn, doodverwensingen richting mensen die gewoon kritisch meeposten.

Dat zijn slechts enkele problemen. We hebben gewoon gezegd dat wij als mods dat soort dingen niet willen in topics hier. Dus grijpen we daarop in!

En de heren die hier zojuist genoemd zijn posten bij lange na niet zo netjes als hier gedacht wordt. Want om een keertje ziektes gooien of een keer iemand wat verwensen word je niet geband!
Het mensenzo uitlokken dat anderen gaan schelden is ook niet normaal. Ik vind het schelden dan eerder normaal dan het uitlokken. Wat is er eigenlijk trouwens zo problematisch aan het voorvoegsel " tyus" of " tering"" ?

Dat jullie geen verschil zien tussen mensen die "gewoon meeposten" een "trollers" is ook niett echt sterk eerlijk gezegd. Maar zoals ik in de post hierboven al zeg: we kunnen daar hier eens een discussie als users onderlingover hebben ...

De 3 gebande users die ik noemde posten misschien tijdens de live-topics wat emotioneel als ze uiteglokt worden, maar de overige 166 uur van de week posten ze behoorlijk normaal.
pi_46725278
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 08:44 schreef Doc het volgende:

[..]

Het mensenzo uitlokken dat anderen gaan schelden is ook niet normaal. Ik vind het schelden dan eerder normaal dan het uitlokken. Wat is er eigenlijk trouwens zo problematisch aan het voorvoegsel " tyus" of " tering"" ?

Dat jullie geen verschil zien tussen mensen die "gewoon meeposten" een "trollers" is ook niett echt sterk eerlijk gezegd. Maar zoals ik in de post hierboven al zeg: we kunnen daar hier eens een discussie als users onderlingover hebben ...

De 3 gebande users die ik noemde posten misschien tijdens de live-topics wat emotioneel als ze uiteglokt worden, maar de overige 166 uur van de week posten ze behoorlijk normaal.
Waarom ga je er automatisch van uit dat degene die gescholden etc. hebben dit deden als reactie op trollers? Bij de drie namen die jij noemt is helemaal geen sprake van schelden als reactie op trollers, het is gewoon in het wilde weg schelden en doodverwensingen op spelers en Wegereef.

Het voorvoegsel tyfus en tering heb ik trouwens nergens aangepast en genote (maar dit heb ik al rond oktober aangegeven dat ik dat niet aanpas in een livescoretopic).
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:57:26 #140
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_46725342
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 07:22 schreef Camplo het volgende:
Mensen die denken dat ziektes meteen persoonlijk zijn ZzZzZ.

Al staat er een lijstje van Aids tot Zwarte Pest. Iemand die mij een kankerlijer noemt daar lig ik echt niet wakker van.
Je moeder is een hoer etc lig ik ook niet wakker van (tenzij het tegen Sneijder gezongen wordt).
Getrol is veel erger dan schelden en die twee trek IK apart. Magoed dat zijn dus niet de regels dus ik volg het wel. Vooralsnog heb ik hier geen ban gehad
Ik vat ook niets persoonlijk op maar vind die ziektes wel te dom voor woorden. Je kan niet een een normale discussie voeren. Enige reactie is vaak het noemen van een ziekte.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 27 februari 2007 @ 10:59:00 #141
88139 JoeyT
pi_46725381
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

Het voorvoegsel tyfus en tering heb ik trouwens nergens aangepast en genote (maar dit heb ik al rond oktober aangegeven dat ik dat niet aanpas in een livescoretopic).
Be proud of it. Ik snap best wat je bedoelt maar waarom moet je dit melden. Vind je zo alleen maar extra zwak overkomen

Jullie modden gewoon heel slap.
pi_46727048
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:59 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Be proud of it. Ik snap best wat je bedoelt maar waarom moet je dit melden. Vind je zo alleen maar extra zwak overkomen

Jullie modden gewoon heel slap.
Ik reageer alleen maar op een vraag van Doc.

Best als wij te slap modden, andere users vinden weer te streng. Zo heb je altijd voor -en tegenstanders. Je kan niet iedereen blij maken en houden.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 11:58:32 #143
88139 JoeyT
pi_46727143
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:55 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik reageer alleen maar op een vraag van Doc.

Best als wij te slap modden, andere users vinden weer te streng. Zo heb je altijd voor -en tegenstanders. Je kan niet iedereen blij maken en houden.
Lees je reactie op doc nog eens terug. Je gaat jezelf verdedigemn. Ookal zou je tyfus en tering weghalen dan doe je niets verkeerds toch?

Ik vind het raar dat het hier bnormaal wordt gevonden als mensen schelden. Ik zeg niet dat elk scheldwoord een ban moet opleveren maar het mag best duidelijker zijn dat normale discussies ook mogen plaatsvinden.
pi_46727183
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 10:57 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik vat ook niets persoonlijk op maar vind die ziektes wel te dom voor woorden. Je kan niet een een normale discussie voeren. Enige reactie is vaak het noemen van een ziekte.
Dat is toch niet erg?
Dat is gewoon gebrek aan woorden.

Echt iemand die hele tijd mij quote met kankerhond ofzo. tjeh boeien.

Iemand die elke post overal gaat janken over de score of dom doet en bewust dingen uitlokt die is veel toffer.

Waarom niet een keer massaal overleggen @ irc
JOHNNY HEITINGA
pi_46727203
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Lees je reactie op doc nog eens terug. Je gaat jezelf verdedigemn. Ookal zou je tyfus en tering weghalen dan doe je niets verkeerds toch?

Ik vind het raar dat het hier bnormaal wordt gevonden als mensen schelden. Ik zeg niet dat elk scheldwoord een ban moet opleveren maar het mag best duidelijker zijn dat normale discussies ook mogen plaatsvinden.
Gewone discussies wel. live topics is emotie en dat bedwing je niet. Wij net zo min als de echte profs op het veld
JOHNNY HEITINGA
pi_46727274
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:58 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Leer eens begrijpend lezen zeg.

Wat is er eigenlijk trouwens zo problematisch aan het voorvoegsel " tyus" of " tering"" ?

Daar reageer ik op door te zeggen dat ik het niet aanpas in livescoretopics (dweilen, kraan, open), oftewel, dat ik het niet problematisch vind. Ik verdedig mijzelf helemaal niet, ik antwoord enkel.
  dinsdag 27 februari 2007 @ 12:11:55 #147
88139 JoeyT
pi_46727522
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:03 schreef RayMania het volgende:

[..]

Leer eens begrijpend lezen zeg.

Wat is er eigenlijk trouwens zo problematisch aan het voorvoegsel " tyus" of " tering"" ?

Daar reageer ik op door te zeggen dat ik het niet aanpas in livescoretopics (dweilen, kraan, open), oftewel, dat ik het niet problematisch vind. Ik verdedig mijzelf helemaal niet, ik antwoord enkel.
Ik snap best wat je bedoelt. Het probleem is JUIST dat je het niet problematisch vindt. Dat ga je toch niet zeggen. Dit zorgt er nou voor dat er op elke inhoudelijke post gereageerd wordt met mongooltje of debieltje. Als ik zo reageer in een ander forum dan wordt t weggehaald en krijg ik een waarschuwing.

T komt er op neer dat een normale discussie in VBL door de mods onmogelijk wordt gemaakt
pi_46727570
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:00 schreef Camplo het volgende:

[..]

Dat is toch niet erg?
Dat is gewoon gebrek aan woorden.

Echt iemand die hele tijd mij quote met kankerhond ofzo. tjeh boeien.

Iemand die elke post overal gaat janken over de score of dom doet en bewust dingen uitlokt die is veel toffer.
Dat jij het niet erg vindt om voor kankerhond uitgescholden te worden wil nog niet zeggen dat iedereen er zo over denkt. Op een gegeven moment kwamen er gewoon erg veel klachten binnen en dan wordt er wat mee gedaan. Dat die trollers ook irritant zijn klopt, maar het één hoeft het ander niet uit te sluiten. Echter is dat wel een lastige grens. Als PyTh in het Ajax topic een 'kritische' noot plaatst is het geen trollen, als vakkie_w het doet is het een troll? En Ajacieden vinden het vaak nogal snel een troll en happen weer zo leuk, wat het nog leuker maakt voor een ander om er ook weer op te reageren, etc etc.

Misschien het voorstel van Doc maar eens proberen om een open discussie over users te houden, zodat ze zich ook kunnen verdedigen als het moet.

Aan de andere kant, het is maar een forum.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 27 februari 2007 @ 12:19:28 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46727766
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 00:43 schreef rubbereend het volgende:
En de heren die hier zojuist genoemd zijn posten bij lange na niet zo netjes als hier gedacht wordt. Want om een keertje ziektes gooien of een keer iemand wat verwensen word je niet geband!
even voor de volledigheid, ik gooi hier niemand op een hoop. Niet iedereen heeft een enorm oeuvre als misdrager in VBL of heeft een enorme rij notes.

Maar er is niet zomaar geband.
DeLuna vindt me dik ;(
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 februari 2007 @ 12:32:41 #150
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46728154
quote:

[..]

Waarom ga je er automatisch van uit dat degene die gescholden etc. hebben dit deden als reactie op trollers? Bij de drie namen die jij noemt is helemaal geen sprake van schelden als reactie op trollers, het is gewoon in het wilde weg schelden en doodverwensingen op spelers en Wegereef.
Ik ga daar van uit omdat ik me niet voor kan stellen dat iemand geband wordt wegens het schelden op scheidsrechters en spelers!

Kanonne - het is maar goed dat er geen VBL-mods naast ze zitten als ik voetbal kijk (zeker in het stadion) want ik zou in 5 minuten geband zijn...

Waarom wordt daarop geband eigenlijk? Waarom is dat zo erg in een live-topic?
quote:

Dus voor "kankerwegereef" wordt je geband en voor "tyfuswegereef" niet ...
Ik zie de echte logica er niet geheel van in eerlijk gezegd.
Kan je een lijstje maken van ziektes die niet genoemd wogen worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')