Gek he dat er altijd Ajacieden in een live verslag worden gebanned? De helft van de Ajacieden hier gaat nooit naar het stadion dus die lopen altijd op FOK! te kutten.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:57 schreef Camplo het volgende:
Waarom worden alle Ajacieden altijd gebanned na een live verslag?
Inlevingsvermogen!!!!
Nu is het hier weer een week saai
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXXquote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo wie zijn er gebanned dan?Zie niks in MED?
Ow bedankt zat ik het FP ban topic te kijken zie ik nu... Ben nog een beetje ziekquote:Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX
Gewoon de laatste post
quote:Allemaal een week wegens wangedrag in Voetbal. Het loopt daar werkelijk de spuitgaten uit. 48 uur helpt schijnbaar niet meer.
Normaal krijg je bij een eerste ban een 48-uurs ban. Aangezien er een aantal zich er waarschijnlijk niet veel van aantrekt is er tot deze maatregel besloten (dus ook users die hun eerste ban hebben krijgen een weekban).quote:Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow bedankt zat ik het FP ban topic te kijken zie ik nu... Ben nog een beetje ziek
Alleen waar dit op slaat of op gebasseerd is snap ik dan weer niet...
[..]
![]()
Ben ziek, verveel me.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef PLAE@ het volgende:
joh het zijn gewoon zieltjes, waar maak je je druk om.
Het idee dat mensen "leren" van een ban is natuurlijk zeer matig onderbouwd. De kans dat iemand geband wordt is vele malen groter als iemand al eerder geband is, dan als iemand nog nooit geband is. Ergo, je weet al hoe je niet geband wordt, of heet intresseert je geen flikker.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ok maar dit gaat niet zozeer specifiek over de bans maar over de algemene zienswijze erachter. Zijn er recentelijk een redelijke aantal mensen 48 uur gebanned zonder dat men zich er iets van aan heeft getrokken of zijn deze users al recentelijk een keer 48 uur gebanned? Volgens mij niet maar kan het mis hebben.
Wat hij zegt.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Het idee dat mensen "leren" van een ban is natuurlijk zeer matig onderbouwd. De kans dat iemand geband wordt is vele malen groter als iemand al eerder geband is, dan als iemand nog nooit geband is. Ergo, je weet al hoe je niet geband wordt, of heet intresseert je geen flikker.
Ik vind dat geban omtrent diie live-topic trouwens maar gemiet. Prima topics om je frustratie te uiten. IRL denk ik dat ik vele malen erger ben tijdens een wedstrijd dan waar hier om geband wordt. En zolang het alleen rond een wedstrijd is vind ik daar weinig mis mee eigenijk.
Yep. Ik kan me de frustratie wedstrijd AC Milan - Ajax herinneren. SCH wenste toen een trollende galbak (volledig terecht) dood. Dat terwijl SCH verre van Ajacied is. SCH werd van hoger hand geband wegens doodverwensing. Ik heb me de blubber gemaild om SCH unbanned te krijgen. Als er iemand een ban verdien was het die troller. Het zijn nnameelijk behoorlijk standaard dezelfde gasten die zo anderen een ban aan willen smeren. Je ziet ze namelijk zelden of nooit iin inhoudelijke topic. Alleen als er wat te trollen valt komen ze onder hun steentjes vandaan kruipen. Op Fok houdt in me in. IRL zou dat meer moeite kosten.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef Camplo het volgende:
Als ze de trollers er eens tussen uit pikken ipv de mensen die *gefrustreerd* ergens boos op reageren loopt het ook niet uit de hand.
Noem er eens 3 dan? De meeste komen mij A) niet bekend voor of B) bekend al irritant.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Amen golfer, ik zie net het lijstje staan in het ban-topic en daar zitten ook mensen tussen die normaal normaal posten maar zich waarschijnlijk niet konden beheersen richting de echte trollers zoals tongytongylickylicky etc. dat vind ik wel een beetje sneu
Sowieso ben jij er 1. Maar niet gebannedquote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Noem er eens 3 dan? De meeste komen mij A) niet bekend voor of B) bekend al irritant.
quote:Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Noem er eens 3 dan? De meeste komen mij A) niet bekend voor of B) bekend al irritant.
Het gaat hier over normaal postende users he. Dus volgens mij heb je door slecht te lezen je eigen grap verneukt.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Sowieso ben jij er 1. Maar niet gebanned![]()
Je kan simpelweg aan de postgeschiedenis zien of het een troller is die alleen maar de ramptoerist is, of regelmatig in VBL ppost. Vaak zijn het gasten die zelfs in het eigen club topic nog voornamelijk met een andere club bezig zijn ...quote:Op maandag 26 februari 2007 22:31 schreef TheVulture het volgende:
De trollers mogen van mij echt een permban voor VBL krijgen, die leren het toch nooit... en zo moeilijk moet het niet zijn om die te herkennen, dat zijn altijd dezelfde
Die bedoelde ik ook inderdaad... en tongytongylicky is gewoon al meerdere keren aan het trollen geweest, zelfde geldt eerder voor jorienvdherik... hoe moeilijk is het om die lui de toegang tot VBL definitief te ontzeggen... ze leren het toch nooitquote:Op maandag 26 februari 2007 22:36 schreef Doc het volgende:
[..]
Silenus
Houniet
Cheiron
vind ik meestal wel redelijk posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |