abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46690772
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[Centraal] Randverschijnselen #18

Hele zooi off-topic post (Over een usericon of dat misschien Paris Hilton is lijkt me niet echt een randverschijnsel).

Kan dat gewoon geschrapt worden?
Dat kan gewoon ja
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_46690853
quote:
Op maandag 26 februari 2007 09:57 schreef Camplo het volgende:
Waarom worden alle Ajacieden altijd gebanned na een live verslag?

Inlevingsvermogen!!!!

Nu is het hier weer een week saai
Er is te lang te licht omgegaan met al dat gerotzooi rondom live-wedstrijden. Ik ben blij dat er eindelijk wat zwaardere maatregelen zijn getroffen. Natuurlijk moet je enigzins begrip tonen, maar regels zijn regels. Zeker gezien sommige users gewoon te ver zijn gegaan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_46691649
quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:38 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Er is te lang te licht omgegaan met al dat gerotzooi rondom live-wedstrijden. Ik ben blij dat er eindelijk wat zwaardere maatregelen zijn getroffen. Natuurlijk moet je enigzins begrip tonen, maar regels zijn regels. Zeker gezien sommige users gewoon te ver zijn gegaan.
Het is een illusie om te denken dat het gaat helpen. Dat geklooi rond live-wedstrijden zal altijd blijven, hoelang je de bans ook gaat maken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_46691721
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is een illusie om te denken dat het gaat helpen. Dat geklooi rond live-wedstrijden zal altijd blijven, hoelang je de bans ook gaat maken.
Het zal inderdaad nooit helemaal helpen, maar dit is denk ik wel het enige wat ze kunnen doen.

Zo geven ze in ieder geval wel de indruk dat ze het zelf ook beu zijn.
pi_46691735
quote:
Op maandag 26 februari 2007 13:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Daarom gewoon weg met die topics.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 26 februari 2007 @ 14:17:06 #96
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_46694273
quote:
Op maandag 26 februari 2007 14:10 schreef rubbereend het volgende:
zouden de heren met iets meer respect voor elkaar, deze discussie waar jullie nooit uitkomen, willen voeren.
Ik word een beetje moe van dit. Ik probeer een normale discussie te voeren, onderbouw alles met argumenten en dan ga jij tegen mij zeggen dat ik meer respect moet hebben? Lees je mijn posts wel vraag ik me af... Dat hij respectloos naar mij is betekent niet dat het andersom ook zo is. Dus zeg het tegen hem en alleen tegen hem, maar betrek mij er niet bij
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 februari 2007 @ 15:38:14 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46696996
ga dan niet in de persoonlijke aanvallen op je en hou het puur op de discussie. Maar waarom probeer je steeds weer dezelfde discussie te voeren met dezelfde users?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 26 februari 2007 @ 16:30:24 #98
88139 JoeyT
pi_46698676
quote:
Op maandag 26 februari 2007 15:38 schreef rubbereend het volgende:
ga dan niet in de persoonlijke aanvallen op je en hou het puur op de discussie. Maar waarom probeer je steeds weer dezelfde discussie te voeren met dezelfde users?
Ik ga niet eens in op de persoonlijke aanvallen... Sterker nog I couldn't care less. Het is trws niet dezelfde discussie. Wat betreft de users. Dat zijn de users die daar posten, er mag best eens kritisch naar die flapdrollen gekeken worden. het is een discussieforum, ik houd me netjes aan de regels, dus laat me lekker
pi_46698702
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik ga niet eens in op de persoonlijke aanvallen... Sterker nog I couldn't care less. Het is trws niet dezelfde discussie. Wat betreft de users. Dat zijn de users die daar posten, er mag best eens kritisch naar die flapdrollen gekeken worden. het is een discussieforum, ik houd me netjes aan de regels, dus laat me lekker
Blijf lekker in R&P hangen joh .
  maandag 26 februari 2007 @ 16:36:26 #100
88139 JoeyT
pi_46698843
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Blijf lekker in R&P hangen joh .
Oehhh hij zei flapdrol
pi_46699171
quote:
Op maandag 26 februari 2007 09:57 schreef Camplo het volgende:
Waarom worden alle Ajacieden altijd gebanned na een live verslag?

Inlevingsvermogen!!!!

Nu is het hier weer een week saai
Gek he dat er altijd Ajacieden in een live verslag worden gebanned? De helft van de Ajacieden hier gaat nooit naar het stadion dus die lopen altijd op FOK! te kutten.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46699243
Hoezo wie zijn er gebanned dan? Zie niks in MED?
pi_46699293
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo wie zijn er gebanned dan? Zie niks in MED?
Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX

Gewoon de laatste post
pi_46699364
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXX

Gewoon de laatste post
Ow bedankt zat ik het FP ban topic te kijken zie ik nu... Ben nog een beetje ziek

Alleen waar dit op slaat of op gebasseerd is snap ik dan weer niet...
quote:
Allemaal een week wegens wangedrag in Voetbal. Het loopt daar werkelijk de spuitgaten uit. 48 uur helpt schijnbaar niet meer.
pi_46699602
quote:
Op maandag 26 februari 2007 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ow bedankt zat ik het FP ban topic te kijken zie ik nu... Ben nog een beetje ziek

Alleen waar dit op slaat of op gebasseerd is snap ik dan weer niet...
[..]

Normaal krijg je bij een eerste ban een 48-uurs ban. Aangezien er een aantal zich er waarschijnlijk niet veel van aantrekt is er tot deze maatregel besloten (dus ook users die hun eerste ban hebben krijgen een weekban).

Teminste zo denk ik dat het gegaan is adhv de beperkte informatie die ik tot mijn beschikking heb. Misschien kunnen modjes iets meer uitleg geven in hoeverre ze kunnen. Het blijft natuurlijk wel zo dat bans niet besproken mogen worden voor de schermen.
pi_46699762
Ja ok maar dit gaat niet zozeer specifiek over de bans maar over de algemene zienswijze erachter. Zijn er recentelijk een redelijke aantal mensen 48 uur gebanned zonder dat men zich er iets van aan heeft getrokken of zijn deze users al recentelijk een keer 48 uur gebanned? Volgens mij niet maar kan het mis hebben.
  maandag 26 februari 2007 @ 17:03:00 #107
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46699797
joh het zijn gewoon zieltjes, waar maak je je druk om.
pi_46699833
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:03 schreef PLAE@ het volgende:

joh het zijn gewoon zieltjes, waar maak je je druk om.
Ben ziek, verveel me.
  maandag 26 februari 2007 @ 17:11:17 #109
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_46700087
Bouw dan ook eens wat weerstand op.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 februari 2007 @ 21:19:19 #110
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46710515
quote:
Op maandag 26 februari 2007 17:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ok maar dit gaat niet zozeer specifiek over de bans maar over de algemene zienswijze erachter. Zijn er recentelijk een redelijke aantal mensen 48 uur gebanned zonder dat men zich er iets van aan heeft getrokken of zijn deze users al recentelijk een keer 48 uur gebanned? Volgens mij niet maar kan het mis hebben.
Het idee dat mensen "leren" van een ban is natuurlijk zeer matig onderbouwd. De kans dat iemand geband wordt is vele malen groter als iemand al eerder geband is, dan als iemand nog nooit geband is. Ergo, je weet al hoe je niet geband wordt, of heet intresseert je geen flikker.

Ik vind dat geban omtrent diie live-topic trouwens maar gemiet. Prima topics om je frustratie te uiten. IRL denk ik dat ik vele malen erger ben tijdens een wedstrijd dan waar hier om geband wordt. En zolang het alleen rond een wedstrijd is vind ik daar weinig mis mee eigenijk.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_46712014
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:19 schreef Doc het volgende:

[..]

Het idee dat mensen "leren" van een ban is natuurlijk zeer matig onderbouwd. De kans dat iemand geband wordt is vele malen groter als iemand al eerder geband is, dan als iemand nog nooit geband is. Ergo, je weet al hoe je niet geband wordt, of heet intresseert je geen flikker.

Ik vind dat geban omtrent diie live-topic trouwens maar gemiet. Prima topics om je frustratie te uiten. IRL denk ik dat ik vele malen erger ben tijdens een wedstrijd dan waar hier om geband wordt. En zolang het alleen rond een wedstrijd is vind ik daar weinig mis mee eigenijk.
Wat hij zegt.

Bannen om een live topic is sad.
Als ze de trollers er eens tussen uit pikken ipv de mensen die *gefrustreerd* ergens boos op reageren loopt het ook niet uit de hand.
Nu is het gewoon, alle boe-roepers in het hoekje en een week braaf.
JOHNNY HEITINGA
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 februari 2007 @ 22:00:47 #112
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46713097
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef Camplo het volgende:

Als ze de trollers er eens tussen uit pikken ipv de mensen die *gefrustreerd* ergens boos op reageren loopt het ook niet uit de hand.
Yep. Ik kan me de frustratie wedstrijd AC Milan - Ajax herinneren. SCH wenste toen een trollende galbak (volledig terecht) dood. Dat terwijl SCH verre van Ajacied is. SCH werd van hoger hand geband wegens doodverwensing. Ik heb me de blubber gemaild om SCH unbanned te krijgen. Als er iemand een ban verdien was het die troller. Het zijn nnameelijk behoorlijk standaard dezelfde gasten die zo anderen een ban aan willen smeren. Je ziet ze namelijk zelden of nooit iin inhoudelijke topic. Alleen als er wat te trollen valt komen ze onder hun steentjes vandaan kruipen. Op Fok houdt in me in. IRL zou dat meer moeite kosten.
  maandag 26 februari 2007 @ 22:07:40 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_46713487
Inderdaad, de ergste trollers, die normaal ook nauwelijks inhoudelijk in VBL posten gewoon keihard aanpakken.
De mensen die op die trollers in live-topics reageren een beetje meer krediet geven als ze normaal gesproken wel verder wel inhoudelijk in VBL-topics reageren.
Haal de zuigers en de trollers er zoveel mogelijk tussenuit en je zult zien dat er best wel verder normaal in live-topics zal worden gereageerd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_46714291
Amen golfer, ik zie net het lijstje staan in het ban-topic en daar zitten ook mensen tussen die normaal normaal posten maar zich waarschijnlijk niet konden beheersen richting de echte trollers zoals tongytongylickylicky etc. dat vind ik wel een beetje sneu
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_46714460
Precies TheVulture
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_46714508
Ik ga gewoon niet of nauwelijks naar die live verslagen topics.
En als ik er ben zorg ik dat ik niet troll of wat dan ook.
Kwestie van je emoties de baas zijn
Maar ik begrijp de insteek wel hoor.
pi_46714615
De trollers mogen van mij echt een permban voor VBL krijgen, die leren het toch nooit... en zo moeilijk moet het niet zijn om die te herkennen, dat zijn altijd dezelfde
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_46714704
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Amen golfer, ik zie net het lijstje staan in het ban-topic en daar zitten ook mensen tussen die normaal normaal posten maar zich waarschijnlijk niet konden beheersen richting de echte trollers zoals tongytongylickylicky etc. dat vind ik wel een beetje sneu
Noem er eens 3 dan? De meeste komen mij A) niet bekend voor of B) bekend al irritant.
pi_46714724
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Noem er eens 3 dan? De meeste komen mij A) niet bekend voor of B) bekend al irritant.
Sowieso ben jij er 1. Maar niet gebanned
JOHNNY HEITINGA
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 februari 2007 @ 22:36:24 #120
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46714850
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Silenus
Houniet
Cheiron

vind ik meestal wel redelijk posten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')