Beter is relatief.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:27 schreef Mark het volgende:
Kan waarschijnlijk toch niet tippen aan '99
Volgens mij ook, maar ik kon de tabs niet zo snel vinden voor een gitaar. Dan maar zelf tabben, erg leuk om te spelenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:01 schreef Reena het volgende:
La mer toch? Dat is waar hij met een acoustisch gitaartje bij het drumstel zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
Ze hebben de combi La Mer+Into the Void vaker gespeeld ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:02 schreef Blivox het volgende:
[..]
Is La Mer trouwens vaker gespeeld deze tour voor zover jij weet, ik had het idee dat het nogal uniek was na de fragility tour?
En tijdens "Hurt" 'Johnnnny' schreeuwen. Achterlijke bedoeling. Maar goed, toffe setlist, La Mer was inderdaad erg leuk!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Stonden echt IRRITANTE mensen naast me, gingen gewoon dwars door La Mer en Hurt heen lullen ('snif snif wat romantisch!'Hou dan gewoon je kop als je je geen houding weet te geven tijdens een gevoelig nummer
)
Eh ja die snapte ik nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:23 schreef Pantheon het volgende:
[..]
En tijdens "Hurt" 'Johnnnny' schreeuwen.
Je bedoelt zeker die linkerpaal die niet naar boven wilde?quote:Eheh het uitrijden bij de parkeergarage was leuk. Ik baalde dat ik in de rechterrij stond, maar uitendelijk bleek dat alleen maar de snelste te zijn![]()
Daar moest ik toch even om lachenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:23 schreef Pantheon het volgende:
[..]
En tijdens "Hurt" 'Johnnnny' schreeuwen. Achterlijke bedoeling.
En zeker niet aan 31 mei 1994 in Paradisoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:27 schreef Mark het volgende:
Kan waarschijnlijk toch niet tippen aan '99
Oh was dat het, vroeg me al af wat die gast nou liep te klotenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:48 schreef Pantheon het volgende:
Hij wilde wel naar boven, maar de bestuurder zagen we bij de pinautomaat om z'n chipknip op te laden.. Zal dus wel zijn vergeten om zijn parkeerkaart af te rekenen.![]()
Dit is verleidelijk. Ik wens dat vrouwen daarmee eens kappen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik heb nog een kaartje over voor de 22e (m'n vriend vond 1 keer zich opofferen wel genoeg), dus wie 'm wil (tegen kostprijs): roept u maar!
Als je je nooit verdiept hebt in Ladytron zeg er dan gewoon niks overquote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:13 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat voorprogramma was ook zouteloos zeg, zouden die lui er zelf nou nog plezier aan beleven dit avond aan avond te doen? Reena, nou snap ik waarom je de teksten al mee kan zingen'when you're 21 you're not fun.. '
Normaal onthoud ik nooit teksten van voorprogramma's maar als ze alles 100 keer achter elkaar zingen
In hun H&M jurkjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |