abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46525373
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik regelmatig, weet precies hoe het eraan toegaat.
[..]

Ja. Vierjarige kinderen die expres een pitbull terrier schoppen, heel geloofwaardig
daarbij:
[..]
Hmmm ik had het artikel nog niet goed gelezen.
pi_46525668
Heel dit gedoe zegt zo ontzettend veel over de mens.......
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:19:33 #203
8369 speknek
Another day another slay
pi_46525687
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:05 schreef erodome het volgende:
Speknek, als een pit echt bijt dan kom je er niet met lichte verwondingen vanaf hoor...
Ja nouja doorbijt inderdaad, hij heeft dus alleen gehapt. Maar het is een dier wat kennelijk niet doorheeft dat je geen mensen aan mag vallen. Dat is een nare indicatie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:20:54 #204
8369 speknek
Another day another slay
pi_46525735
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:19 schreef CarDani het volgende:
Heel dit gedoe zegt zo ontzettend veel over de mens.......
Mwah, het zegt ook wat over de kennis van de hond van zijn plaats in de voedsel/machtsketen. Als je een tijger aanvalt moet je ook niet raar opkijken als je het niet overleeft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_46525759
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:19 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja nouja doorbijt inderdaad, hij heeft dus alleen gehapt. Maar het is een dier wat kennelijk niet doorheeft dat je geen mensen aan mag vallen. Dat is een nare indicatie.
Het was geen aanvallen speknek !!!!!!!!!!!!!!
pi_46525843
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Mwah, het zegt ook wat over de kennis van de hond van zijn plaats in de voedsel/machtsketen. Als je een tijger aanvalt moet je ook niet raar opkijken als je het niet overleeft.
Je weet niet waar je het over hebt. De kennis van de hond...hoe kom je erop.

Als je een tijger aanvalt zeg je...........................dan kan je wel wat terugverwachten he. Bedoel je hiermee dat een dier maar goed moet vinden wat mensen ermee willen doen ?????????
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:29:41 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_46525979
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:21 schreef CarDani het volgende:
Het was geen aanvallen speknek !!!!!!!!!!!!!!
Het was een inbreuk op de lichamelijke integriteit van de kinderen, dat is gewoon aanvallen.
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:24 schreef CarDani het volgende:
Je weet niet waar je het over hebt. De kennis van de hond...hoe kom je erop.

Als je een tijger aanvalt zeg je...........................dan kan je wel wat terugverwachten he. Bedoel je hiermee dat een dier maar goed moet vinden wat mensen ermee willen doen ?????????
Wou je zeggen dat je aan je honden gevraagd hebt of ze het okay vinden dat jij ze je slaven hebt gemaakt? Moeten we de landbouw maar weer afschaffen? Dieren hebben geen keus. Daar ben ik het niet noodzakelijkerwijs mee eens, maar dat is wel hoe de wereld nu in elkaar steekt.
pi_46525986
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:37 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja want vechthonden zijn hele sociale dieren waar wij wat van kunnen leren. Een kind bijten dat is speels gedrag, dat zit gewoon in de aard van het lieve beestje. Dat die kinderen nou bang worden van een kwijlende moordmachine met rood doorlopen ogen die wild kabaal makend op ze afrent is volledig de schuld van de kinderen, die dan ook begrijperlijkerwijs niet anders verdienden dan een trauma, bijtafdrukken, kapotte kleren en een bezoek van mannen met naalden.
Ja, "vechthonden" zijn idd hele sociale (gezins)honden. Manscherpte is altijd een fout geweest bij dergelijke honden en met zulke foute honden werd dan ook niet gefokt. De gemiddelde "vechthond" mits van enigzins zuivere bloedlijnen, is beter te vertrouwen dan de gemiddelde poedel.
De baas was hier in alle opzichten fout. Je hond (en dan maakt t geen reet uit wat voor hond) hoor je gewoon aan te lijnen, zeker op straat.
vrijwel ELKE hond was richting die kindertjes gegaan. Het "spelen" is gewoon te hard gegaan, en dat is waarschijnlijk te wijten aan geen/foute/slechte opvoeding.

T zal wel weer een sjaak of patserturk geweest zijn en die vinden t o zo wijs om rond te lopen met zon spierbundel op 4 poten, maar verdommen t om verantwoordelijk te zijn voor hun hond.
pi_46526047
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:19 schreef speknek het volgende:

[..]

Hij heeft niet aangevallen, dan had hij zwaarder verwond, veel zwaarder verwond, het was naar alle waarschijnlijkheid gewoon een onopgevoede overenthousiaste hond die wilde spelen, door al het gewapper en gegil is hij omhoog gekomen en heeft blij gehapt naar al dat gewapper.

Naar maar waar, is vervelend, helemaal mee eens, had niet mogen gebeuren, helemaal mee eens, eigenaar moest hond aan de lijn houden ook al mee eens, maar moet hij daarom maar dood?

Dit is geen slechte hond, moet wat grensen leren, leren niet omhoog te komen, niet op mensen af te stuiven, maar is niet gevaarlijk, echt niet...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46526115
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:29 schreef speknek het volgende:

[..]

[quote]Het was een inbreuk op de lichamelijke integriteit van de kinderen, dat is gewoon aanvallen.
[..]

Dat beest wilde gewoon spelen. Verder niets. Beestje ging ervan uit dat de kinderen hem ook leuk zouden vinden.
quote:
Wou je zeggen dat je aan je honden gevraagd hebt of ze het okay vinden dat jij ze je slaven hebt gemaakt? Moeten we de landbouw maar weer afschaffen? Dieren hebben geen keus. Daar ben ik het niet noodzakelijkerwijs mee eens, maar dat is wel hoe de wereld nu in elkaar steekt.
[/quote]

Een hond is geen slaaf en je kan er geen slaaf van maken ook. Een hond doet iets omdat hij het wil. Dieren hebben inderdaad weinig in te brengen. Vogelvrij zijn ze. Wat dapper zijn de mensen toch met hun wapens.
pi_46526227
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Hij heeft niet aangevallen, dan had hij zwaarder verwond, veel zwaarder verwond, het was naar alle waarschijnlijkheid gewoon een onopgevoede overenthousiaste hond die wilde spelen, door al het gewapper en gegil is hij omhoog gekomen en heeft blij gehapt naar al dat gewapper.

Naar maar waar, is vervelend, helemaal mee eens, had niet mogen gebeuren, helemaal mee eens, eigenaar moest hond aan de lijn houden ook al mee eens, maar moet hij daarom maar dood?

Dit is geen slechte hond, moet wat grensen leren, leren niet omhoog te komen, niet op mensen af te stuiven, maar is niet gevaarlijk, echt niet...
precies, je hoort een hond te leren dat ie met mensen niet kan spelen zoals ie dat met andere honden doet. Een hond hoor je te leren dat ie laag blijft. Als ie gespeelt heeft zoals ie dat met andere honden zou doen dan zullen ze idd wel een schrammetje hebben opgelopen, want dat gaat redelijk hard.
Daarbij doet een hond zon beetje alles met zn bek, als ie je wil begroeten dan doet ie dat van nature met zn neus en/of tong, en bij honden gebruikt ie daar dikwijls ook zn tanden bij door zachtjes te bijten. als een hond het verschil echter niet geleerd heeft dan kan dat soms minder goed uitpakken
Als ie had aangevallen dan was het bij lange na niet bij een schrammetje gebleven, en dat was bij elke hond t geval geweest.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:44:11 #212
8369 speknek
Another day another slay
pi_46526395
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:32 schreef erodome het volgende:

Ik weet ook niet of ik een zo'n incident het inslapen van een dier nou zo vind rechtvaardigen. Aan de andere kant zijn honden al duizend jaar lang een lopend laboratorium zonder enige rechten, iets waar hondenbezitters van exotische rassen mijns inziens niet geheel zonder schuld van zijn. Daarbij ben ik sowieso gekant tegen het domesticeren van potentieel gevaarlijke dieren en heb ik niets met honden, zoals je wel weet. Dus ik zit er ook niet bepaald mee.
pi_46527186
Al die gejaagde mensen op de weg, DAT zijn gevaren. !!!!!

Bijna alle ongelukken in het verkeer zijn "niet de bedoeling geweest". Goh wat zouden er weinig mensen overblijven als we met hen net zo radicaal om zouden gaan als met de dieren.

Honden zijn nog enigzins voorspelbaar, mensen veel minder en al helemaal in het verkeer. Vooral die lui die hun kind van school halen en dan als bezetenen wegscheuren. Die zou ik zo aan hun haren uit die auto willen sleuren.

Tis te erg voor woorden. Een sociale hond die wil spelen en daarbij per ongeluk iemand "bekrast" moet gelijk afgemaakt worden.
pi_46527331
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:10 schreef CarDani het volgende:

Bijna alle ongelukken in het verkeer zijn "niet de bedoeling geweest". Goh wat zouden er weinig mensen overblijven als we met hen net zo radicaal om zouden gaan als met de dieren.

Honden zijn nog enigzins voorspelbaar, mensen veel minder en al helemaal in het verkeer. Vooral die lui die hun kind van school halen en dan als bezetenen wegscheuren. Die zou ik zo aan hun haren uit die auto willen sleuren.

Tis te erg voor woorden. Een sociale hond die wil spelen en daarbij per ongeluk iemand "bekrast" moet gelijk afgemaakt worden.
Sterker nog, 33% van alle ongevallen word veroorzaakt door dronken automobilisten. Dat wil dus zeggen dat 67% van alle ongevallen word veroorzaakt door nuchtere automobilisten, en DAT is pas schrikbarend.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_46527397
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Sterker nog, 33% van alle ongevallen word veroorzaakt door dronken automobilisten. Dat wil dus zeggen dat 67% van alle ongevallen word veroorzaakt door nuchtere automobilisten, en DAT is pas schrikbarend.
Nou inderdaad, zeker weten.

En dan al die gestoorde lui die echt gestoord zijn en worden behandeld in een TBS kliniek. Kosten ons klauwen met geld en zijn nooit helemaal te genezen. DIE mogen ze van mij een spuitje geven.
pi_46527447
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:18 schreef CarDani het volgende:

[..]

En dan al die gestoorde lui die echt gestoord zijn en worden behandeld in een TBS kliniek. Kosten ons klauwen met geld en zijn nooit helemaal te genezen. DIE mogen ze van mij een spuitje geven.
Hmmmm dieren zijn meer dan mensen?
pi_46527479
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:10 schreef CarDani het volgende:

Je was er geeneens bij.
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:36:49 #218
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_46527870
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:34 schreef CarDani het volgende:

Dat beest wilde gewoon spelen. Verder niets. Beestje ging ervan uit dat de kinderen hem ook leuk zouden vinden.

Altijd lief dat gespeel van die hondjes.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_46527923
Daarbij CarDani, een gezonde hond valt niet gelijk 3 kinderen aan als hij merkt dat de kinderen schrikken.
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:39:14 #220
164571 Sneeuwvlok
Groetjes, veldmuis
pi_46527952
Wat een gezeik over een hond. Die van mijn oma is afgemaakt omdat hij een kinderwagen omduwde/sprong
pi_46527991
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:36 schreef Mr.J het volgende:

[..]

[afbeelding]

Altijd lief dat gespeel van die hondjes.
Ik neem aan dat dit niet een van de slachtoffertjes is.
pi_46527999
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:39 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Wat een gezeik over een hond. Die van mijn oma is afgemaakt omdat hij een kinderwagen omduwde/sprong
Dat is wel heel extreem.

Ze moest naar een verzorgingstehuis zeker.
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:51:00 #223
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_46528293
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dit niet een van de slachtoffertjes is.
Niet van de slachtoffertjes besproken in dit topic.

Maar dit soort lieve, speelse en loslopende hondjes met hun goede bedoelingen komen vaker voor.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_46528460
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:38 schreef Puzzelaar het volgende:
Daarbij CarDani, een gezonde hond valt niet gelijk 3 kinderen aan als hij merkt dat de kinderen schrikken.
Hij heeft niemand aangevallen, dan was er meer dan een lichte schade geweest die ter plekke behandeld kon worden!!!!!!!

En hoe hij reageert als kinderen schrikken, ligt eraan, is hij opgevoed of niet, zo niet dan gaat hij stuiteren en happen naar al dat leuke gewapper, die ziet dat niet zo hoor van oei ik laat kinderen schrikken, nu snel heel rustig doen, die gaat juist heel erg druk mee lopen doen.

Tis een hond hoor, die zit dat niet uitgebreid te beredeneren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_46528589
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Hij heeft niemand aangevallen, dan was er meer dan een lichte schade geweest die ter plekke behandeld kon worden!!!!!!!
We weten niet hoeveel schade er is en of de hond gebeten of "gestuiterd" heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')