quote:
Op maandag 26 februari 2007 12:42 schreef patricia27 het volgende:En nog even over het wel of niet vertellen bij een one night stand. Die kerels moeten wel straal en straal bezopen zijn en/of het moet pikkedonker geweest zijn als ze het niet voor de tijd zien of horen. Zoals hier en elders al vaker is gemeld, er zijn en blijven altijd wel kenmerken bij transsexuelen waaraan je hun verleden als man kan blijven zien of merken.
Die sprookjesverhalen van sommigen die (virtueel dan) zeggen aan mij zie en hoor je niks meer (terwijl ze met flauwe smoesjes aankomen om geen foto te hoeven laten zien), die geloof ik niet.
Misschien zoals al gezegd hier in sommige Aziatische landen misschien, maar hier in NL niet. Dat zijn echt sprookjesverhalen. Ik heb ze tenminste nog nooit gezien.
Bij Kelly hoor je het ook nog duidelijk aan haar stem. Ik vindt trouwens ook dat ze meer een homostem heeft dan een vrouwenstem.
Deze topic op een TS forum gaat toevallig over iemand die het (niet meer) verteld tijdens dates e.d.
Lees deze hele topic maar eens goed door. En dan met name de berichten van de topicstartster. En dan hier verder discussieren daarover.
http://www.travestie.org/html/forum/viewtopic.php?t=4729
Kelly zag ik voor het eerst op internet , toen BB nog niet op tv was, maar enkel op internet te volgen was, op een beeldje zo groot als een voetbalplaatje
![]()
.....haar stem was genoeg om twijfels te krijgen, en als je dan er op gaat letten zie je andere dingen, het overdreven vrouwelijk doen, alsof het een travo betreft, en als je haar naakt ziet, zie je het vooral aan de achterkant, een mannelijke "lijn" taille/heupen/kont.
Ik was dan ook echt stomverbaasd dat de rest het niet zag, als ik het al zag en hoorde op zo'n klein kutwindowtje.
Ms hebben vrouwen er meer oog voor dan mannen, immers die knul in BB zag het ook niet, of beweerde dat althans, maar goed die was zo uebergeil 24/7 dat dat ms de blik vertroebelde.
Een vriend van me vertelde over een onwijs mooie griet, slank, blond, leuk gekleed, en was stom verbaasd toen hij hoorde dat het een trans betrof. Ik kende haar niet, alleen dus van zijn verhaal.
Zitten we samen op een terrasje hier in Den Haag, weken later, komt er een meisje aanlopen, en ik zeg "dat is zeker dat meisje waar je het toen over had" "hoe weet jij dat nou weer" "Ja, ik zie het aan haar lopen, en de manier waarop ze d'r haar steeds naar achteren gooit".
Het zijn dus hele kleine dingen soms, die meteen overtuigend zijn. Maar zoals je leest, mijn vriend zag het niet
Het is niet dat ik tientallen transen ken, maar degene die ik zie of ontmoet heb, die willen het vrouwzijn nog wel eens overdrijven, zoals een travo dat doet, de gebaartjes net effe té, de make up té, de stem té, al blijft die vaak erg monotoon, ms daarom dat "té" .
Sommigen zul je ms op 1e gezicht niet 'herkennen' maar ik denk dat dat niet lang duurt.
k denk dat West Europeanen de bouw tegen hebben gewoon, lengte, het frame in zijn geheel.
Het is denk ik niet 1 ding wat het verleden verraadt, maar de optelsom van de dingen die ik noemde
Bij Aziatische transen is de bouw aan hun kant, klein, tenger, smalle polsjes etc, maar ook dan nog zijn er give aways, alleen blijf je bij hen langer in de twijfel hangen, ws lang genoeg om er bij een one night stand en wat drank op en de ambiance die meewerkt, niets van te merken.
De taal die je niet kent, en dus ook de intonatie die je niet herkent, helpt ook mee natuurlijk, ms dat landgenoten vd dame in kwestie het wel merken.