quote:Op maandag 19 februari 2007 09:51 schreef MUUS het volgende:
... aan een wipkip vertellen dat ze ooit een man was?
Ja, nee, even serieus, dat vroeg ik me ineens af.. (Samenvatting staat in kleine lettertjes onderaan.)
Stel, zij komt in de kroeg een leuke kerel tegen en die kerel denkt natuurlijk dat ze 100% vrouw is. Alles d'rop en d'ran, leuke kop en een gezellige babbel, alleen haar binnenboel klopt niet helemaal, maar dat ziet hij niet. (In de kroeg is het vaak donker natuurlijk.. )
Goed, ze vinden elkaar leuk en hij wil wel mee naar huis. En nu komt 'ie.... *tromgeroffel*....
Moet zij eerst vertellen dat ze ooit een man was?
En wat als ze een seksrelatie blijven houden? Geen heftige poespas, alleen af en toe elkaar gezellig zien en een wip maken? Moet ze het dan vertellen?
Ik begin wel..
Kijk, als het een relatie wordt, moet ze het vertellen natuurlijk, anders schrikt die kerel zich de tandjes als hij de babyfoto's van schoonmoederlief op zijn schoot krijgt.
Eigenlijk vind ik dat het niet verteld hoeft te worden als ze één keer seks hebben. Nu zullen een hoop mannen hysterisch met hun handjes gaan wapperen en gillen: "Ik heb het recht om te weten waar ik mijn pik in stop! Ik wil geen vent neuken!."
Dat kan, maar
1.) Van die andere one night stands wist je ook het levensverhaal niet voordat je je lul erin stopte, nie woar?
2.) Ze is geen vent meer.
Of is het in dit geval toch anders?
En bij een seksrelatie en dus meer/vaker contact? Moet er dan iets verteld worden? Ik ben er nog niet helemaal over uit.
Zo, nu jullie..
Samenvatting voor de mensen die niet alle tekst willen lezen: rot op en ga Nijntje lezen.
Maar.. 't is toch maar vlees? Het gaat toch uiteindelijk om de persoon die in dat vlees zit, niet 't vlees zelf? Of ben ik dan hopeloos romantisch...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Er wordt gezegd: het is maar vlees. Dus zeg ik, dan kun je ook dieren neuken, want het is maar vlees
Ja, inderdaad, en ik kan me ook best voorstellen dat een hoop pedo's 't daar best moeilijk mee hebben. Leuk joh, kom je d'r in je puberteit achter dat je eigenlijk uitschot bent...quote:Er wordt gezegd: het is aangeboren. Dus zeg ik, pedofilie is ook aangeboren
Weet dan ook dat die vergelijkingen best kwetsend voor transen zijn.quote:Ik vergelijk de transseksuelen er niet mee, maar ik vergelijk de dooddoeners.
Romantisch, tot je er achter komt dat hij/zij een groot geheim voor je heeft verzwegen. Leuke start voor je relatie. En als t alleen om neuken gaat, dan hoeft de romantiek toch niet?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:42 schreef Hildy het volgende:
[..]
Maar.. 't is toch maar vlees? Het gaat toch uiteindelijk om de persoon die in dat vlees zit, niet 't vlees zelf? Of ben ik dan hopeloos romantisch...
Ook hier, voor een one night stand is een goed gesprek niet nodigquote:En wat dat betreft gaat 't vergelijk niet op: een beest is geen persoon. Tenminste, zelfs m'n goudvissen hebben absoluut persoonlijkheid, maar ik kan me niet voorstellen d'r mee naar de film te gaan en naderhand een goed gesprek te hebben bijv.
De vergelijkingen zijn niet voor transen maar voor de dooddoeners die ik steeds lees.quote:Ja, inderdaad, en ik kan me ook best voorstellen dat een hoop pedo's 't daar best moeilijk mee hebben. Leuk joh, kom je d'r in je puberteit achter dat je eigenlijk uitschot bent...
Weet dan ook dat die vergelijkingen best kwetsend voor transen zijn.
Die naam ook!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:40 schreef SunChaser het volgende:
Game on!
http://frontpage.fok.nl/video/9405
En wat een toeval, check dit filmpje op de FOK! server: http://frontpage.fok.nl/video/9405
[..]
Ja, absoluut, want 't geeft wel aan dat je je diepste geheimen met elkaar wilt delen. Dat je je relatie belangrijk genoeg vind om je kwetsbaar op te stellen.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:45 schreef SunChaser het volgende:
Romantisch, tot je er achter komt dat hij/zij een groot geheim voor je heeft verzwegen. Leuke start voor je relatie.
Ik ben d'r zowiezo niet eentje voor de one-night stands, dus misschien dat dat 't is..quote:Ook hier, voor een one night stand is een goed gesprek niet nodig
Eerlijk gezegd knap ik compleet af op het idee dat er dan een piemel omhoog gehaald moet worden met een pompje.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef SunChaser het volgende:
Muus, hoe zou jij t vinden dat je met een lekkere vent denkt te neuken die eigenlijk een omgebouwde vrouw is?
SunChaser & Milagro.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef MUUS het volgende:
maar blijkbaar denken de mannen daar anders over.
Ik zei al eerder dat ik 't daarover met je eens ben. Waar ik moeite mee heb is dat 't wel lijkt of transen 2de-rangs burgers zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:55 schreef MUUS het volgende:
Maar als jullie nu lezen dat mannen er wel degelijk een problemen mee hebben, zet dat je niet aan het denken eigenlijk? Je kan wel vinden dat iemand je moet nemen zoals je bent (want vlees is vlees etc), maar blijkbaar denken de mannen daar anders over.
Waarom dan niet de keuze aan hen overlaten? Ja, je kan afgewezen worden, maar dat kan bij iedereen gebeuren.
Een man-naar-vrouw transseksueel kan geen erectie krijgen (of iig. niet langer dan een minuut of 2), aangezien je daar toch echt een ruime hoeveelheid testosteron voor nodig hebt. Een vrouw-naar-man transseksueel natuurlijk wel, want daar is 't 'm om te doen (al hoewel voor een beetje een aardige penis allerlei ingewikkelde pompsystemen nodig zijn). Ik weet niet welke je precies bedoelde...quote:Op maandag 19 februari 2007 22:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Neehoor, een omgebouwde vrouw kan een stijve pik krijgen.
Een hoop v->m transen ook: phalloplastiek is niet de meest populaire operatie. Oh, en orgasme is naderhand ook uitgesloten.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd knap ik compleet af op het idee dat er dan een piemel omhoog gehaald moet worden met een pompje.
Maar waar lees je dat dan? Ik zie niemand afgeven op transen (hey tof, kijk mij een nieuwe term gebruiken), wel op het feit dat er belangrijke dingen verborgen worden gehouden. Piemels, ex-piemels, neo-nazi's...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:01 schreef Hildy het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat ik 't daarover met je eens ben. Waar ik moeite mee heb is dat 't wel lijkt of transen 2de-rangs burgers zijn.
Nou, daar gaat die ONS.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:02 schreef Hildy het volgende:
[..]
Een hoop v->m transen ook: phalloplastiek is niet de meest populaire operatie. Oh, en orgasme is naderhand ook uitgesloten.
Nope, zeker geen ONS.quote:De meesten doen 't met de door testosteron vergrootte voormalige clitoris, die in opgewonden toestand zo'n 5-6 cm kan zijn.
Jij deelt ook je medische geschiedenis met iedereen die je ontmoet? Gezien de gevoeligheid van 't onderwerp en 't feit dat de reactie bij 't merendeel van de bevolking varieert van "gatver" tot "dood aan de perverselingen" lijkt me 't niet zo heel gek dat de meeste transen liefst niet zo open zijn over hun verleden.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:08 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar waar lees je dat dan? Ik zie niemand afgeven op transen (hey tof, kijk mij een nieuwe term gebruiken), wel op het feit dat er belangrijke dingen verborgen worden gehouden.
Substraat voor een gender-bevestigende operatiequote:Piemels, ex-piemels
"Omgebouwde man", "hij", ineens aankomen met bestialiteit. Klinkt toch op z'n minst niet echt vriendelijk, vind je ook niet?quote:Misschien ben ik blind, maar ik lees het niet? Ja, de discussie is fel, maar niemand zit op jullie te kotsen.
Inderdaad, dat er een pompje nodig is voor seks met mij is onverteerbaar voor mijn egoquote:Op maandag 19 februari 2007 22:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd knap ik compleet af op het idee dat er dan een piemel omhoog gehaald moet worden met een pompje.
Ik begrijp oprecht niet waarom ''omgebouwde man'' een belediging is. Het is toch gewoon een medisch feit?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:18 schreef Hildy het volgende:
"Omgebouwde man", "hij", ineens aankomen met bestialiteit. Klinkt toch op z'n minst niet echt vriendelijk, vind je ook niet?
Misschien omdat als je zo lang en hard hebt gevochten om vrouw te kunnen zijn elke herinnering aan je mannelijk verleden pijn doet?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp oprecht niet waarom ''omgebouwde man'' een belediging is. Het is toch gewoon een medisch feit?
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:02 schreef Hildy het volgende:
[..]
Een hoop v->m transen ook: phalloplastiek is niet de meest populaire operatie. Oh, en orgasme is naderhand ook uitgesloten.
De meesten doen 't met de door testosteron vergrootte voormalige clitoris, die in opgewonden toestand zo'n 5-6 cm kan zijn.
Mwa misschien is het niet heel vriendelijk, maar er zitten inderdaad geen mensen te kotsen.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:18 schreef Hildy het volgende:
"Omgebouwde man", "hij", ineens aankomen met bestialiteit. Klinkt toch op z'n minst niet echt vriendelijk, vind je ook niet?
Maar goed, dit topic verliest een beetje z'n discussiewaarde als we het niet over de mannelijke delen van een transseksueel kunnen hebben.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef Hildy het volgende:
[..]
Misschien omdat als je zo lang en hard hebt gevochten om vrouw te kunnen zijn elke herinnering aan je mannelijk verleden pijn doet?
Ik snap best dat jij dat graag zou willen verdringen, maar het is nog steeds een medisch feit.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:29 schreef Hildy het volgende:
[..]
Misschien omdat als je zo lang en hard hebt gevochten om vrouw te kunnen zijn elke herinnering aan je mannelijk verleden pijn doet?
Maar da's is niet zoals het in betreffende posts bedoeld werd, als een droog medisch feit.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:34 schreef Xennia het volgende:
Ik snap best dat jij dat graag zou willen verdringen, maar het is nog steeds een medisch feit.
In het donker zijn alle poesjes grauw.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:35 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik vind touwens dat neger(s)(innen) ook voor de sex moeten vertellen dat ze zwart zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |