Vond die koeling wel stoerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wat zit die koeling er lelijk op dan![]()
verderz wel een puike machien
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Succes met brood bakken *wink *wink.
Put the bun in the oven *wink *wink![]()
Ik stond erop om er een electrisch broodmes erbij te nemen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De geur [afbeelding] van -en- vers brood! [afbeelding]
Alleen jammer dat je die eerste misbaksels van haar enthousiast moet opeten. [afbeelding]
quote:Heeft ze een weekje vrij nu er schoolvakantie is..?![]()
Mag je donderdag opnieuw vragenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik dus vergeten te vragen op de meet, hoezo invallende leraar Rib-I?![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij is leuk aan het spelen.![]()
[afbeelding]
Ze zijn al net zo inventief als neanderthalers. Paar tegels bij elkaar gezet, emmertje water.![]()
Loop ik naar beneden, staat hij met een keukenrol in de hand, net te doen alsof hij verkouden is.
Ja ik ben gek.... het was echt niet om aan te steken buiten.![]()
Da's klote, ben je wel op tijd voor de MM 2007quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:47 schreef Roderick2085 het volgende:
misschien ben ik binnenkort weer thuis![]()
![]()
ik had een planning voor mijn project gemaakt (ruim, dat geef ik toen), kwam ik uit op 3 maanden.... (eigenlijk moet je 5 maanden aan hetzelfde project werken).
krijg ik vandaag dus te horen dat het eind maart af moet, wat dus uitkomt op een project van 1,5 maand![]()
daar kan ik nooit op afstuderen natuurlijk.... net dus maar ff alles aangepast en naar mijn examinator gemailt... mag hij me maar ff vertellen wat ik nu het beste kan doen....
shitzooi
ik ga maar eens ff kijken of mijn huisgenoot nou thuis is of niet... heb wel honger eigenlijk
RIB I, HAHA LEES DATquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:38 schreef BazzieK het volgende:
Oh god Rib-I is er, wederom komt er dalijk een verhaal te boven dat mijn tot nu toe o zo smetteloze reputatie schaad
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:38 schreef BazzieK het volgende:
Oh god Rib-I is er, wederom komt er dalijk een verhaal te boven dat mijn tot nu toe o zo smetteloze reputatie schaad
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat de kortste weg van Den Bosch naar Waalwijk over Breda is
De kaart is niet groot genoegquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef Rib-i het volgende:
Trek de kortste lijn van Den Bosch naar Waalwijk
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:15 schreef Rib-i het volgende:
[[url=http://i54.photobucket.com/albums/g100/Rib-i/Rib-i/shoarma.gif]afbeelding][/url]
quote:[..]
Kan je nagaan
Thanks voor de snelle aanpassingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh was jij dat gister op de voorpagina van de Spits?
Kusje voor de getallenfetishisten
Post ie een keer, leest iedereen er over heenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:47 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
ik had een planning voor mijn project gemaakt (ruim, dat geef ik toen), kwam ik uit op 3 maanden.... (eigenlijk moet je 5 maanden aan hetzelfde project werken).
krijg ik vandaag dus te horen dat het eind maart af moet, wat dus uitkomt op een project van 1,5 maand![]()
daar kan ik nooit op afstuderen natuurlijk.... net dus maar ff alles aangepast en naar mijn examinator gemailt... mag hij me maar ff vertellen wat ik nu het beste kan doen....
shitzooi
ik ga maar eens ff kijken of mijn huisgenoot nou thuis is of niet... heb wel honger eigenlijk
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:15 schreef Rib-i het volgende:
[[url=http://i54.photobucket.com/albums/g100/Rib-i/Rib-i/shoarma.gif]afbeelding][/url]
[..]
Kan je nagaan
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:34 schreef BazzieK het volgende:
http://youtube.com/watch?v=bzMdg_oer8M
Zo herkenbaarHelemaal vanaf 0:47
Jezelf vastbinden aan het bureau en nog een opdracht eisen is vast geen goed planquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Post ie een keer, leest iedereen er over heen
Ik denk dat je het gewoon moet af maken en vervolgens bent afgestudeerd. Evt een kleinere opdracht erbij ter compensatie. (zoals een extra verslagje, onderzoek ofiets)![]()
Bummerrrrrrrrquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:47 schreef Roderick2085 het volgende:
![]()
shitzooi
Mwoah, -XX- zou denk ik via de Westerscheldetunnel willen rijden. Bazziek zou waarschijnlijk toch liever voor de afsluitdijk kiezenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:06 schreef Rib-i het volgende:
Trek de kortste lijn van Den Bosch naar Waalwijk
[afbeelding]
Den Bosch is rechtsboven, Breda linksbeneden in de hoek
Vond Breda een goed compromisquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Bummerrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Mwoah, -XX- zou denk ik via de Westerscheldetunnel willen rijden. Bazziek zou waarschijnlijk toch liever voor de afsluitdijk kiezen
hummm... getuigd wel van inzetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[..]
Jezelf vastbinden aan het bureau en nog een opdracht eisen is vast geen goed plan
Die franse trouwens al gebatst?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:51 schreef Roderick2085 het volgende:
sja, ik hoop dat het gewoon alsnog mag (misschien aangezien mijn 2e project bijna hetzelfde werk is)... en anders ga ik mijn vorige stagebedrijf mailen denk ik
gewoon maar ff afwachten wat school te zeggen heeft hierover
hoe dan ook laat ik wel ff weten wat het gaat worden als ik antwoord heb gehad
Wat dan!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Bummerrrrrrrr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Mwoah, -XX- zou denk ik via de Westerscheldetunnel willen rijden. Bazziek zou waarschijnlijk toch liever voor de afsluitdijk kiezen
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat dan!
Zijn daar gebruinde hunken met ontblote bovenlichamen?! [afbeelding]
Ik wil dr best ff langs staan hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat dan!
Zijn daar gebruinde hunken met ontblote bovenlichamen?! [afbeelding]
-XX- is een magere boerenjonge met wit kippenvel ook goed dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik wil dr best ff langs staan hoor![]()
Naaaaaaaahquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
-XX- is een magere boerenjonge met wit kippenvel ook goed dan?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die franse trouwens al gebatst?![]()
Daar draaide het hele gebeuren toch om?
Nog geen idee. Weet alleen dat ik het nu zonde vind van mijn knaken. Hou al niet al te veel over en hij staat EN stof EN knaken te happenquote:
Iets waarmee meetings en daarme strandgrappen te vermijden zijn bedoel jequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Nog geen idee. Weet alleen dat ik het nu zonde vind van mijn knaken. Hou al niet al te veel over en hij staat EN stof EN knaken te happen![]()
Wss iets goedkopers of een SM ofzo. Weet het nog niet, twijfel ook nog. Maar goed, wie weet biedt er niemand iets normaals. We shall see....
Puntquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Uiteindelijk komen alle verstandelijke mensen op een kawa uit, weet jij toch ook wel![]()
Euhm SM kopen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Nog geen idee. Weet alleen dat ik het nu zonde vind van mijn knaken. Hou al niet al te veel over en hij staat EN stof EN knaken te happen![]()
Wss iets goedkopers of een SM ofzo. Weet het nog niet, twijfel ook nog. Maar goed, wie weet biedt er niemand iets normaals. We shall see....
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het was me dan ook een hele eer om uwe stem te mogen observeren via een telefoon met een wilde ruis.Wat helemaal niet erg was, want ik kon de klanken van uwe stem nog waarnemen. Welliswaar was de tekst was niet te verstaan. Maar dat geeft niet. Want jou naam is bazzie. En bazzie is beroemd.
![]()
Just what I saidquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:37 schreef Rib-i het volgende:
Wel slim, tegeltjes en emmertje waterIk naaide er vroeger gewoon tussenuit als het uit de hand liep om dan ruikend naar rook enzo ontkennen dat ik een fikkie had gestookt
Ligt geheel aan jou navigatiekunsten of je Dordt en omgeving kan vindenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Iets waarmee meetings en daarme strandgrappen te vermijden zijn bedoel je![]()
![]()
Over dat ik er geen kont van verstond want hij praatte zo zacht als een teddybeer met flushe pluis er inquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]De vraag is, waar ging dit spontane telefoontje over.
![]()
Tjeh vinden ja, maar de directheid van de route kan ik geen garantie's over gevenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Ligt geheel aan jou navigatiekunsten of je Dordt en omgeving kan vinden
Jouwequote:
Trauma van het aantrappenquote:
Je telefoon stoorde gewoon doosquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Over dat ik er geen kont van verstond want hij praatte zo zacht als een teddybeer met flushe pluis er in![]()
Of me telefoon is gewoon 1 brok B
Tering joh, ga dan meteen bij Schoemacher langs voor een paar tieten en een mosselquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Trauma van het aantrappenGa ik nooit meer meemaken, anders sterf ik. Al schijnt een 500 van na 1992 makkelijker aan te trappen te zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |